Bon Games oy

Anonyymi

15

3632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä uskaltaa, kunhan työsopimuksessa on maininta että jokaisen työpäivän palkka tulee tilillesi viimeistään seuraavana pankkipäivänä. Näin voit menettää enintään muutaman päivän palkan.

• Anonyymi

Itse en uskaltaisi mennä tuonne töihin. Tuollaiset maksuongelmat kielivät siitä että yrityksellä on haastavaa myös palkanmaksut. Yritys on lisäksi start up yritys, joka on riskibisnestä.
      Vaikka en Bon Games yritystä tai Transit King Tycoon tuotetta sen paremmin tunne.

• Anonyymi

Melko suuret velat tällä Bon Games Oy yrityksellä. Palkkaturvastahan saa palkkarästit mutta niitä joutuu odottamaan melkein vuoden.

Onkohan Transit King Tycoon pelillä tulevaisuutta?

• Anonyymi

Transit King Tycoon pelillä ei taida olla auvoista tulevaisuutta tuollaisen firman kuin Bon Games oy:n talousvaikeuksien takia.

• Anonyymi

Tällä hetkellä palkkaturvan käsittelyajat ovat vuosien mittaiset. Lisäksi kun tämä Bon Games on sellainen firma joka ei tee yhteistyötä palkkaturvan kanssa, niin saatavia saa odottaa kauan.
      Transit King Tycoon on keskinkertainen peli joka rahastaa buy to win tyylisillä ratkaisuilla.

• Anonyymi

Olen kuullut huonoja juttuja miten tämä Bon Games Oy firma kohtelee työntekijöitään, en suosittele hakemaan paikkaa täältä.

• Anonyymi

Firman henkilöstöpolitiikka on aivan kammottavaa. Pysykää kaukana tästä yrityksestä.

• Anonyymi

Varokaa! Firman johtaja on koijari, lupaa kaikkea, ei toteuta mitään! Työntekijöille luvataan vuodesta toiseen matkaa Nassauhin ja ties mihin, mutta mitään lupausta ei lunasteta.

• Anonyymi

Lapsellisen näköinen peli.

• Anonyymi

Ei ole lyönyt leiville vielä, markkinoilla on kova kilpailu!

• Anonyymi

Olen ollut joskus töissä tuolla. Älä helvetissä mene sinne töihin.

• Anonyymi

Kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi

Pelifirma joka ei tee voittoa korona-aikana? Jotain on silloin pielessä. Peli näyttäisi kuitenkin saaneen hyvän vastaanoton. Management by Perkele?

• Anonyymi

Tää yritys on konkurssissa. Sama koijari jatkaa taas kuitenkin uudella firmalla. Älkää haksahtako!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe