Bon Games oy

Anonyymi

15

3826

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä uskaltaa, kunhan työsopimuksessa on maininta että jokaisen työpäivän palkka tulee tilillesi viimeistään seuraavana pankkipäivänä. Näin voit menettää enintään muutaman päivän palkan.

• Anonyymi

Itse en uskaltaisi mennä tuonne töihin. Tuollaiset maksuongelmat kielivät siitä että yrityksellä on haastavaa myös palkanmaksut. Yritys on lisäksi start up yritys, joka on riskibisnestä.
      Vaikka en Bon Games yritystä tai Transit King Tycoon tuotetta sen paremmin tunne.

• Anonyymi

Melko suuret velat tällä Bon Games Oy yrityksellä. Palkkaturvastahan saa palkkarästit mutta niitä joutuu odottamaan melkein vuoden.

Onkohan Transit King Tycoon pelillä tulevaisuutta?

• Anonyymi

Transit King Tycoon pelillä ei taida olla auvoista tulevaisuutta tuollaisen firman kuin Bon Games oy:n talousvaikeuksien takia.

• Anonyymi

Tällä hetkellä palkkaturvan käsittelyajat ovat vuosien mittaiset. Lisäksi kun tämä Bon Games on sellainen firma joka ei tee yhteistyötä palkkaturvan kanssa, niin saatavia saa odottaa kauan.
      Transit King Tycoon on keskinkertainen peli joka rahastaa buy to win tyylisillä ratkaisuilla.

• Anonyymi

Olen kuullut huonoja juttuja miten tämä Bon Games Oy firma kohtelee työntekijöitään, en suosittele hakemaan paikkaa täältä.

• Anonyymi

Firman henkilöstöpolitiikka on aivan kammottavaa. Pysykää kaukana tästä yrityksestä.

• Anonyymi

Varokaa! Firman johtaja on koijari, lupaa kaikkea, ei toteuta mitään! Työntekijöille luvataan vuodesta toiseen matkaa Nassauhin ja ties mihin, mutta mitään lupausta ei lunasteta.

• Anonyymi

Lapsellisen näköinen peli.

• Anonyymi

Ei ole lyönyt leiville vielä, markkinoilla on kova kilpailu!

• Anonyymi

Olen ollut joskus töissä tuolla. Älä helvetissä mene sinne töihin.

• Anonyymi

Kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi

Pelifirma joka ei tee voittoa korona-aikana? Jotain on silloin pielessä. Peli näyttäisi kuitenkin saaneen hyvän vastaanoton. Management by Perkele?

• Anonyymi

Tää yritys on konkurssissa. Sama koijari jatkaa taas kuitenkin uudella firmalla. Älkää haksahtako!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe