Huhaa naisilla tai miehillä

Anonyymi

Naiset, anteeksi nyt, mutta sellaista, jonka tiedättekin, teidän omia himoja miestä kohtaan. Niin ei se sinänsä ole väärin, muutenhan ei lisääntymistä tapahtuisi. Se on vain joskus kummallista meistä mies näkökulmasta. Mutta sehän perustuu siihen, että paras saa lisääntyä, mies taas etsii kaikkia mahdollisia kumppaneita. Siinä on vain se ongelma, että ymmärtävätkö naiset miehen rakkautta, eivät useinkaan. Tarkoitan tällä, että miehet eivät puhu siitä vaan tekevät ne tekoina, ja voi olla erittäin raskasta nähdä, kun oma vaimo lähtee vieraisiin pöytiin. Se on erittäin raskasta, minä vedin nokkaan yhtä kaveria, ei tarvitse tulla minun vaimoon koskeen. Miehen täytyy aina puolustaa vaimoansa, mutta miten naisen suhde on samaan asiaan?

7

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljon on maailmassa hyviä miehiä naisille, niin tyhjää sitä on lässyttää.

• Anonyymi

Suomessa löytyy minua paljon parempia miehiä naisille, ja se on hyvä, osa täysiä urpoja, mutta heitä ei lasketa. jokseenkin saan olla ylpeä suomalaisten miesten puolesta, ja enpä nyt ole paljon parempi, mutta olen oma itseni ja vahva siinä. Niin kai se on hyvä ylpeä minä olen ollut, ja mulkku, nyt vasta ymmärrän. En kovin paha, mutta kuitenkin. Ylimielusyyshän kapsahtaa omaan kalloon, eikä sitä voi kukaan muu poistaa kuin Jumala, ja pitkällä prosessilla, ylpeyden juurihoidolla. Sellaisiin asioihin ei mikään muu juurihoito toimi. Se on raskasta mutta oikeutettua ja hyvää.

• Anonyymi

Ei siitä valista tule, mutta ainakin parempaa. Tässä elämässä.

• Anonyymi

Niin ei minusta valmista tule, mutta joskus ehkä parempi, rakkaudella kaikille ihanille naisille.

• Anonyymi

Naiset ei huoli tavallista duunarimiestä, miehen pitää olla hyvin koulutettu pitkä , komea ja ei saa tupakoida eikä käyttää viinaa , pitää osata pukeutua hienosti ja olla taloudellisesti asiat hyvin, persaukisia ei huolita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ei huoli tavallista duunarimiestä, miehen pitää olla hyvin koulutettu pitkä , komea ja ei saa tupakoida eikä käyttää viinaa , pitää osata pukeutua hienosti ja olla taloudellisesti asiat hyvin, persaukisia ei huolita.

POLIISI KYTTÄÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NIIN SUOMI KANTTURA: MULLA ON ÄMMÄ VENÄJÄLTÄ NUORI JA KAUNIS , Missi kisoissa 50 joukossa,,
        Suomi R- kioskin ämmä kuka tätä voi edes ????????????????????????

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe