Naiset, anteeksi nyt, mutta sellaista, jonka tiedättekin, teidän omia himoja miestä kohtaan. Niin ei se sinänsä ole väärin, muutenhan ei lisääntymistä tapahtuisi. Se on vain joskus kummallista meistä mies näkökulmasta. Mutta sehän perustuu siihen, että paras saa lisääntyä, mies taas etsii kaikkia mahdollisia kumppaneita. Siinä on vain se ongelma, että ymmärtävätkö naiset miehen rakkautta, eivät useinkaan. Tarkoitan tällä, että miehet eivät puhu siitä vaan tekevät ne tekoina, ja voi olla erittäin raskasta nähdä, kun oma vaimo lähtee vieraisiin pöytiin. Se on erittäin raskasta, minä vedin nokkaan yhtä kaveria, ei tarvitse tulla minun vaimoon koskeen. Miehen täytyy aina puolustaa vaimoansa, mutta miten naisen suhde on samaan asiaan?
Huhaa naisilla tai miehillä
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on maailmassa hyviä miehiä naisille, niin tyhjää sitä on lässyttää.
- Anonyymi
Suomessa löytyy minua paljon parempia miehiä naisille, ja se on hyvä, osa täysiä urpoja, mutta heitä ei lasketa. jokseenkin saan olla ylpeä suomalaisten miesten puolesta, ja enpä nyt ole paljon parempi, mutta olen oma itseni ja vahva siinä. Niin kai se on hyvä ylpeä minä olen ollut, ja mulkku, nyt vasta ymmärrän. En kovin paha, mutta kuitenkin. Ylimielusyyshän kapsahtaa omaan kalloon, eikä sitä voi kukaan muu poistaa kuin Jumala, ja pitkällä prosessilla, ylpeyden juurihoidolla. Sellaisiin asioihin ei mikään muu juurihoito toimi. Se on raskasta mutta oikeutettua ja hyvää.
- Anonyymi
Ei siitä valista tule, mutta ainakin parempaa. Tässä elämässä.
- Anonyymi
Niin ei minusta valmista tule, mutta joskus ehkä parempi, rakkaudella kaikille ihanille naisille.
- Anonyymi
Naiset ei huoli tavallista duunarimiestä, miehen pitää olla hyvin koulutettu pitkä , komea ja ei saa tupakoida eikä käyttää viinaa , pitää osata pukeutua hienosti ja olla taloudellisesti asiat hyvin, persaukisia ei huolita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ei huoli tavallista duunarimiestä, miehen pitää olla hyvin koulutettu pitkä , komea ja ei saa tupakoida eikä käyttää viinaa , pitää osata pukeutua hienosti ja olla taloudellisesti asiat hyvin, persaukisia ei huolita.
POLIISI KYTTÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIIN SUOMI KANTTURA: MULLA ON ÄMMÄ VENÄJÄLTÄ NUORI JA KAUNIS , Missi kisoissa 50 joukossa,,
Suomi R- kioskin ämmä kuka tätä voi edes ????????????????????????
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763