Järki voitti!

Anonyymi

Huh huh, päästiin vaasassakin muun maan kanssa samalle viivalle ja jätskikioskit kilpailutetaan reilusti kaikkien halukkaiden kesken!

Veikkaan itse että vanhat vievät suht pienellä rahalla hyvät paikat! Muiden paljon vaikeampi hinnoitella sijaintia!

13

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ei yhtään haittaa että tehdään asiat oikein, eikä sillä "näin on ennenkin tehty" tyylillä

      • Anonyymi

        JaaJuu! Luuletko ettei jäätelöpallojen hinta nouse! Minäpä kerron! Kyllä nousee! Asiakkaat maksavat nämä Vaasan kaupungin järjettömän ahneet vuokrahinnat! Kyllä ei ole kannustavaa toimintaa Vaasan kaupungin pohjattomaan kassaan. Ja miksiköhän? Sitä voi itsekukin miettiä .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JaaJuu! Luuletko ettei jäätelöpallojen hinta nouse! Minäpä kerron! Kyllä nousee! Asiakkaat maksavat nämä Vaasan kaupungin järjettömän ahneet vuokrahinnat! Kyllä ei ole kannustavaa toimintaa Vaasan kaupungin pohjattomaan kassaan. Ja miksiköhän? Sitä voi itsekukin miettiä .....

        Ei ne asiakkaat mene sellaiselle kioskille, jossa jäätelö on kallista.


    • Anonyymi

      Huh huh! Saa siinä jäätelöpalleroita pyöritellä ennenkuin saa edes vuokran 12 050 € maksettua! Siihen myytävä materiaali ja työntekijöiden palkat! Joskus syksymmällä jää sitten yrittäjälle senttiset, jos jää.... Ei käy kateeksi! No Vankilanrantahan meni Evijärveläiselle isommalle yrittäjälle, joten ei liene pikkurahan puutetta. Veromarkatkin menee Evijärvellä, eivät jää Vaasaan, joten en aio suosia sitä kioskia. Menen Ruusupuiston/ frisbee golf radan/ jalkapalloviheriön vierellä olevalle parkkipaikalle nauttimaan. Onkohan vielä yhtä isot pallot, ilmaiset strösselit ja kastikkeet unohtamatta hyvinkin ystävällistä palvelua!

      • Anonyymi

        Vaasalaiset ei tilaa Ilkkaa eikä syö evijärveläisten jäätelöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasalaiset ei tilaa Ilkkaa eikä syö evijärveläisten jäätelöä.

        =D
        Näin justiinsa! Vaasa on vaasalaisten! Kuten Vaasan julkkishenkilö totesi: Vaasa on minun ja minä olen Vaasa <3
        Lisäksi Vaasa on Suomen aurinkoisin ja kaunein kaupunki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        =D
        Näin justiinsa! Vaasa on vaasalaisten! Kuten Vaasan julkkishenkilö totesi: Vaasa on minun ja minä olen Vaasa <3
        Lisäksi Vaasa on Suomen aurinkoisin ja kaunein kaupunki!

        Tais tuo Evijärven yrittäjä lentää suoraan lankaan. Long Vanin menestyksen perusteella oletti että Vankilanranta on kultakaivos itsessään, eikä ymmärtänyt taustaa eikä muutenkaan koko kuviota. Tympeiden teinien pyörittelemiin suttaisiin ja liian kalliisiin pieniin palloihin kyllästyneet vaasalaiset otti Long Vanin omakseen koska palvelu oli loistavaa, jäätelö hyvää ja annokset muita isompia samalla hinnalla. No, siinäpä myy jätskiään seuraavat kolme vuotta kalleimmalla mahdollisella paikalla. Vaasalaiset taitavat siirtää päiväkävelynsä Ruutikellarintien suuntaan. Sinnehän pääsee rantapolulta kun vähän poikkeaa ja siinä on kiva puisto vieressä ja tuhansia lapsia pitkin kesää pelaamassa jalkapalloa. Veikkaan että Vankilanrannan kioski pistää lapun luukulle viimeistään elokuussa. Long Van kerää taas kaikki jätskinsyöjät ja muut yrittäjät valittaa kiukkuisina ja kateellisina siitä, että Long Van sai taas parhaan paikan, eivätkä edelleenkään tajua, mistä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais tuo Evijärven yrittäjä lentää suoraan lankaan. Long Vanin menestyksen perusteella oletti että Vankilanranta on kultakaivos itsessään, eikä ymmärtänyt taustaa eikä muutenkaan koko kuviota. Tympeiden teinien pyörittelemiin suttaisiin ja liian kalliisiin pieniin palloihin kyllästyneet vaasalaiset otti Long Vanin omakseen koska palvelu oli loistavaa, jäätelö hyvää ja annokset muita isompia samalla hinnalla. No, siinäpä myy jätskiään seuraavat kolme vuotta kalleimmalla mahdollisella paikalla. Vaasalaiset taitavat siirtää päiväkävelynsä Ruutikellarintien suuntaan. Sinnehän pääsee rantapolulta kun vähän poikkeaa ja siinä on kiva puisto vieressä ja tuhansia lapsia pitkin kesää pelaamassa jalkapalloa. Veikkaan että Vankilanrannan kioski pistää lapun luukulle viimeistään elokuussa. Long Van kerää taas kaikki jätskinsyöjät ja muut yrittäjät valittaa kiukkuisina ja kateellisina siitä, että Long Van sai taas parhaan paikan, eivätkä edelleenkään tajua, mistä on kysymys.

        Se on juurikin näin!


      • Anonyymi

        Ai jaa saiko sieltä hakea ilmaista strösseliä? Oisko kuitenkin kuulunut maksettuun hintaan? Kyllä nyt ottaa hiekkaan kun vaasakin siirtyi 2020-luvulle ja normaaliin markkinatalouteen.... Buhahahaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa saiko sieltä hakea ilmaista strösseliä? Oisko kuitenkin kuulunut maksettuun hintaan? Kyllä nyt ottaa hiekkaan kun vaasakin siirtyi 2020-luvulle ja normaaliin markkinatalouteen.... Buhahahaaaa

        Long Vanin kioskissa se nimenomaan kuuluu hintaan. Muilla ei kuulu. Long Vanin pallot ja annokset samalla rahalla isompia kuin muilla. Hintakartellihan kioskeissa on ollut iät ja ajat joten se ei muutu mutta Long Vanilla annos on isompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa saiko sieltä hakea ilmaista strösseliä? Oisko kuitenkin kuulunut maksettuun hintaan? Kyllä nyt ottaa hiekkaan kun vaasakin siirtyi 2020-luvulle ja normaaliin markkinatalouteen.... Buhahahaaaa

        Buhahahaaa! Käytkö sinä sinapin ja ketsupin hakemassa MUKAAN grillikioskilta? No! Kukin tyylillään BuBuHahHaaaaaaaa.....

        Tässä jäätelön ostotapahtumassa strösselit ja kastikkeet saa laittaa jäätelön päälle ja alkaa lipomaan herkkua. Strösseleitä ja kastikkeita sai käydä myös lisäämässä jäätelön päälle, jos oli keskenkaiken lipomisen loppunut pallosi päältä. Nämä kuuluivat hintaan, joka oli edullisempi kuin peukalonpään kokoinen pallukka muilla kioskeilla (jos nyt ylipäätään olivat avoinna, monesti olivat kiinni eikä jäätelöä ollut edes saatavilla)

        Mielestäni olisivat pitäneet vuokrahinnat samana 500 € ja kierrättäneet jäätelönmyynti -paikkoja. Jätskikioskit ovat kiva kaupunkien palvelulisä kaupungin ihmisille. Ahnetta viedä vuokarahoituksella yrittäjän tuotto. Sekö lisää pienyrittäjyyttä? Kenestäkään ei miljonääriä tule tuon herkun myymisestä, vaikka käsi kipeänä vääntäisi. Kyllä Suomi on kateellisten ydinmaa!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        minä en ymmärrä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe