Kirjoittaako kukaan enää syömishäiriökokemuksistaan/oireistaan/paranemisestaan blogia?
Aloitin itse uuden blogin. Olen aikuinen syömishäiriöistä aiemmin parantunut, mutta menneisyyden toimintamallien kanssa yhä kamppaileva. Kirjoitan niistä ajatuksista, suunnan etsimisestä ja toivoisin luettavaa. Tiedätkö jonkun aktiivisen blogin?
Tässä minun:
Http://suuntaviivojasuuntaviivoja.blogspot.com
Syömishäiriöblogeja?
Anonyymi
1
340
Vastaukset
Itse kirjoittelen myös blogia taas pitkästä aikaa! :) Osoite ja blogin kuvaus löytyvät profiilistani, jos kiinnostaa. Ja saa ehdottomasti tulla linkkailemaan omia blogejaan tuonne kommentteihin, jos ei uskalla tai halua tänne laittaa. Toivottavasti löytyisi muitakin aktiivisia blogeja luettaviksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619