Kokemäki telkussa taas

Anonyymi

Majavakeitaan leidi maajusseissa, lykkyä pyttyyn! Toivottavasti löytyy se oikee rakas ❤️

129

8401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No en kyllä ymmärrä ollenkaan, millä "meriiteillä" hän on tuohon päässyt. Ohjelman nimi on maajussille morsian, mutta tuohan on vain kapakkayrittäjä, eikä ole varmaan milloinkaan tehnyt maatilan töitä. Se, että asuu vanhassa (maatilan) rakennuksessa, tee kenestäkään maajussia. On tainnut formaatilla olla ehdokaspula, kun siihen pääsee kuka vaan. No, toivottavasti on sen väärti, että saa ku.. siis miehen, mutta ohjelman alkuperäinen pointti ei hänen kohdallaan oikeen täsmää.

    • Anonyymi

      mahtavaa mainosta kauvatsalle👍👍

      • Anonyymi

        Ei kauvvattaa tarvitte mittää mainostaa. Menkää pois kaikki, TV ihmiset ja varsinki mökkiläiset. Häipykää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kauvvattaa tarvitte mittää mainostaa. Menkää pois kaikki, TV ihmiset ja varsinki mökkiläiset. Häipykää !

        Kivan tuntuinen ja näköinen nainen, näin ajattelin ensin. Sitten kun luin SK:n jutun, josta selvisi, että hänellä on vihreiden jäsenkirja, niin meni kyllä täysin maku.
        En toivokaan hänelle mitään hyvää.


      • Anonyymi

        Eikö se muijja oon putsannu jo muutanan äijän, eli uusi koukku vesiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se muijja oon putsannu jo muutanan äijän, eli uusi koukku vesiin

        🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivan tuntuinen ja näköinen nainen, näin ajattelin ensin. Sitten kun luin SK:n jutun, josta selvisi, että hänellä on vihreiden jäsenkirja, niin meni kyllä täysin maku.
        En toivokaan hänelle mitään hyvää.

        Ei Jaana ainakaan mulle ole koskaan ilkeä ollut, vaikka äänestän itse ainoastaan Persuja. Jaanan kuppilaan menen aina jos vaan Lauantaina mahdollisuus on. Jos kaikki vihreät olis kuin Jaana, niin voisin vaikka äänestää. Mutta me tiedetään että ei ole, vaan täyttä katastrofia on pääasiassa koko puolue sekaisin olevine jäsenineen. Heille kannabis sopisi jo senkin vuoksi, että todennäköisesti vaan selkeyttäisi sekavia vihreitä ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jaana ainakaan mulle ole koskaan ilkeä ollut, vaikka äänestän itse ainoastaan Persuja. Jaanan kuppilaan menen aina jos vaan Lauantaina mahdollisuus on. Jos kaikki vihreät olis kuin Jaana, niin voisin vaikka äänestää. Mutta me tiedetään että ei ole, vaan täyttä katastrofia on pääasiassa koko puolue sekaisin olevine jäsenineen. Heille kannabis sopisi jo senkin vuoksi, että todennäköisesti vaan selkeyttäisi sekavia vihreitä ajatuksia.

        Ota ny selvää mitä tää jaana yritti tehdä ex miehelleen vasta silloin ymmärrät minkälaisesta persoonasta on kysymys. Politiikan kanssa tällä asialla ei ole mitään tekemistä. Sillä on että on tuhottu kolmen lapsen paras nuoruus. Törkeää ja kuvottavaa toimintaa. Törkeää myöskin yhteiskunnan puolelta että siihen ei puututtu millään lailla.


    • Anonyymi

      Tuntui tykkäävän olla tyrkyllä. Nyt kun ei voi spämmätä kaikkia somekanavia mainoksillaan, niitäkin mihin ei kuulu hänen esiintyjänsä taikka karaokeillat, voi leikkiä olevansa maajussitar.

      • Anonyymi

        Ne tietyt mainokset oli kyllä hiukan liikaa ja aivan väärässä paikassa, monessa ryhmässä. Olisi edes upannut päivityksiåän muttei osannut, aina uusi t***imainos, monta peräkkäin. Todella asiattomia jossain historiikkiryhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tietyt mainokset oli kyllä hiukan liikaa ja aivan väärässä paikassa, monessa ryhmässä. Olisi edes upannut päivityksiåän muttei osannut, aina uusi t***imainos, monta peräkkäin. Todella asiattomia jossain historiikkiryhmässä.

        Nyt oli linkittänyt öyhötyssivun salaliittoagendoineen yhden ryhmän sivulle. Kommentointia omalla ja ravintolan profiililla. Siinä meni loputkin pisteet. Pakko olla framilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli linkittänyt öyhötyssivun salaliittoagendoineen yhden ryhmän sivulle. Kommentointia omalla ja ravintolan profiililla. Siinä meni loputkin pisteet. Pakko olla framilla.

        Naurettavia nämä ihmiset jotka uskoo mitä vaan kun netissä niin sanotaan ja vielä naurettavimpia kun levittävät näitä, ilman faktoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavia nämä ihmiset jotka uskoo mitä vaan kun netissä niin sanotaan ja vielä naurettavimpia kun levittävät näitä, ilman faktoja.

        Lähdeviittaukset on niin so last season! Ainakin mitä tulee persujen jakamiin juttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdeviittaukset on niin so last season! Ainakin mitä tulee persujen jakamiin juttuihin.

        Tässä tais olla enemmän kyse siitä että pääsi omalla ja firman nimellä kommentoimaan. Sitä piilomainontaa nääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tais olla enemmän kyse siitä että pääsi omalla ja firman nimellä kommentoimaan. Sitä piilomainontaa nääs.

        Miten voi kerjätä ilmaista työvoimaa julkisesti, sähkömiestä jne, kakkukahvipalkalla😳 juu-u, työ on kallista Suomessa mutta huhhuh, melko röyhkeetä


      • Anonyymi

        Spämmääminen alko taas. 7 samaa päivitystä peräkanaa kun ei osaa upata. Ylläpitäjä ei tee mitään. Burleskimainontaa ootellessa🤮 pakko erota ryhmästä kun ei pysty estämään yksittäistä. Kiitti vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spämmääminen alko taas. 7 samaa päivitystä peräkanaa kun ei osaa upata. Ylläpitäjä ei tee mitään. Burleskimainontaa ootellessa🤮 pakko erota ryhmästä kun ei pysty estämään yksittäistä. Kiitti vaan.

        Sanokaa nyt joku sille missä on ok mainostaa ja miten monta kertaa tunnin sisällä. Vai mahtaako sekään auttaa? Sen se tekee että ihmiset karsastaa paikkaa aivan varmasti tuollaisen tyrkyttäminen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanokaa nyt joku sille missä on ok mainostaa ja miten monta kertaa tunnin sisällä. Vai mahtaako sekään auttaa? Sen se tekee että ihmiset karsastaa paikkaa aivan varmasti tuollaisen tyrkyttäminen vuoksi.

        Enemmän siel Majavassa väkeä käy kuin missään muualla Koksussa. Kivat puitteet ja ympäristö. Ei sitä karsasteta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän siel Majavassa väkeä käy kuin missään muualla Koksussa. Kivat puitteet ja ympäristö. Ei sitä karsasteta

        No kivat hänelle sitten, mutta itse kuulun niihin ihmisiin, että mitä enemmän spämmätään, sitä vähemmän mua kiinnostaa. Suorastaa sylettää tuollainen. Kun jotkut tärkeät jutut jää sitten huomioimatta, kun yks ja sama spämmää koko feedin täyteen turhanpäivästä mainosta. Opettelis edes uppoamaan tai poistaa vanhan mainoksen ennen kun laittaa uuden. Niin muissa, ihan mainostamiseen "erikoistuneissa" ryhmissäkin toimitaan. Mut on vissiin hänen järjeltä liikaa vaadittu. Jos olisin ryhmän ylläpitäjä, bannaisin surutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi kerjätä ilmaista työvoimaa julkisesti, sähkömiestä jne, kakkukahvipalkalla😳 juu-u, työ on kallista Suomessa mutta huhhuh, melko röyhkeetä

        Ei ole kerjäämistä jos pyytää apua. Itse pyydän apua surutta jos tarvitsen, ja maksan siitä kyllä. Aina voi sanoa ei.
        Apua tarvitaan aina, ja sitä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kivat hänelle sitten, mutta itse kuulun niihin ihmisiin, että mitä enemmän spämmätään, sitä vähemmän mua kiinnostaa. Suorastaa sylettää tuollainen. Kun jotkut tärkeät jutut jää sitten huomioimatta, kun yks ja sama spämmää koko feedin täyteen turhanpäivästä mainosta. Opettelis edes uppoamaan tai poistaa vanhan mainoksen ennen kun laittaa uuden. Niin muissa, ihan mainostamiseen "erikoistuneissa" ryhmissäkin toimitaan. Mut on vissiin hänen järjeltä liikaa vaadittu. Jos olisin ryhmän ylläpitäjä, bannaisin surutta.

        Vaikutat kateelliselta, ikävä kyllä. Ei luulisi kenenkään mainostamisen muuten menevän noin tunteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat kateelliselta, ikävä kyllä. Ei luulisi kenenkään mainostamisen muuten menevän noin tunteisiin.

        Kateutta ei ole se että jonkun itsekkyyden ja minäminäminä huomaa minut toiminnan vuoksi feedit on täynnä hänen mainoksiaan. Ihan jokainen ryhmä ei ole sitä varten. En ole edellinen kirjoittaja mutta tympii myös kun on monta samaa mainosta peräkkäin. Se yksi viikkoilmoitus riittää, ja historiikki ryhmissä ei tarvita sitäkään. Hän vain jakaa omalla ja firman nimellä ihan liikaa. Se on turn off.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kerjäämistä jos pyytää apua. Itse pyydän apua surutta jos tarvitsen, ja maksan siitä kyllä. Aina voi sanoa ei.
        Apua tarvitaan aina, ja sitä saa.

        Pimeää duunia julkisesti, sillälailla, harmaa talous se on mikä kannattaa. Tollaset sähköduunitkin on luvanvaraista hommaa. Näyttää sitten tarkastajille kuittien kera kytkökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateutta ei ole se että jonkun itsekkyyden ja minäminäminä huomaa minut toiminnan vuoksi feedit on täynnä hänen mainoksiaan. Ihan jokainen ryhmä ei ole sitä varten. En ole edellinen kirjoittaja mutta tympii myös kun on monta samaa mainosta peräkkäin. Se yksi viikkoilmoitus riittää, ja historiikki ryhmissä ei tarvita sitäkään. Hän vain jakaa omalla ja firman nimellä ihan liikaa. Se on turn off.

        Mä lähdin niiden 10krt päivässä jokaisesta eritellystä kakkupitsakatomajavakeidas spämmityrkkyjulkaisujen vuoksi vetää yhdestä ryhmästä. Ei jumaliste jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateutta ei ole se että jonkun itsekkyyden ja minäminäminä huomaa minut toiminnan vuoksi feedit on täynnä hänen mainoksiaan. Ihan jokainen ryhmä ei ole sitä varten. En ole edellinen kirjoittaja mutta tympii myös kun on monta samaa mainosta peräkkäin. Se yksi viikkoilmoitus riittää, ja historiikki ryhmissä ei tarvita sitäkään. Hän vain jakaa omalla ja firman nimellä ihan liikaa. Se on turn off.

        Sen viikkoilmoituksen KOMMENTTEIHIN voi laittaa näitä mun on nyt pakko päästä esille jokapäiväisiä juttujaan. Samalla nousee se 1 kuva ryhmässä ensimmäiseksi. Ei niin että saa skrollata kymmeniä samoja asioita tarkoittavia päivityksiä saatanan kauan ennenkin tulee jotain muuta.
        Tiedän että lukee näitä kommentteja täältä, ota nyt se järki käteen. Kohta lähtee ilmianto jokaisesta spämmäyksestä ja sitä et toivo yrittäjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen viikkoilmoituksen KOMMENTTEIHIN voi laittaa näitä mun on nyt pakko päästä esille jokapäiväisiä juttujaan. Samalla nousee se 1 kuva ryhmässä ensimmäiseksi. Ei niin että saa skrollata kymmeniä samoja asioita tarkoittavia päivityksiä saatanan kauan ennenkin tulee jotain muuta.
        Tiedän että lukee näitä kommentteja täältä, ota nyt se järki käteen. Kohta lähtee ilmianto jokaisesta spämmäyksestä ja sitä et toivo yrittäjänä.

        Estämällä kyseisen henkilön ei näe niitä kerran tunnissa erikseen tyrkytettyjä mainoksia. Ihanan vaivatonta skrollata ryhmässä nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi kerjätä ilmaista työvoimaa julkisesti, sähkömiestä jne, kakkukahvipalkalla😳 juu-u, työ on kallista Suomessa mutta huhhuh, melko röyhkeetä

        Yksinkertainen ja leidiä ei saa tästä muijasta tekemälläkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän siel Majavassa väkeä käy kuin missään muualla Koksussa. Kivat puitteet ja ympäristö. Ei sitä karsasteta

        Nyt laitos on suljettu omistajan sairastuttua koronaan, tuskin aivan pian pääsee jatkamaan toimintaa. Onhan siinä suuri vaara syntyä koronalinko ellei sitten ole jo syntynyt, niin ahkeraa ovet ovat käyneet ja riski on suuri taudin leviämiseen. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt laitos on suljettu omistajan sairastuttua koronaan, tuskin aivan pian pääsee jatkamaan toimintaa. Onhan siinä suuri vaara syntyä koronalinko ellei sitten ole jo syntynyt, niin ahkeraa ovet ovat käyneet ja riski on suuri taudin leviämiseen. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

        Käsienpesun mahdottomuus, ei ihme että on levinnyt, muiden pöpöjen ohessa.
        Kumma kun saanut jatkaa toimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsienpesun mahdottomuus, ei ihme että on levinnyt, muiden pöpöjen ohessa.
        Kumma kun saanut jatkaa toimintaa

        Tuo tartunta oli vain ajan kysymys…todella välinpitämätöntä toimintaa ….maskia ei oo päämajavalla näkyny…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tartunta oli vain ajan kysymys…todella välinpitämätöntä toimintaa ….maskia ei oo päämajavalla näkyny…

        Ja nyt kertoo ettei todellakaan ota rokotuksia. Ku siihen kuolee, hän tuntee monta sellaista kuollutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt kertoo ettei todellakaan ota rokotuksia. Ku siihen kuolee, hän tuntee monta sellaista kuollutta

        No hyvä, tietoa eteenpäin tästä hänen päätöksestään. Hän uskoo aivan kaiken mitä netistä löytää, kaikki salaliittoteoriat menee läpi🤣
        Kaikille ei ole suotu medialukutaitoa, valitettavasti.
        Lähetetään rouvalle foliota👏🏻😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt kertoo ettei todellakaan ota rokotuksia. Ku siihen kuolee, hän tuntee monta sellaista kuollutta

        Majavakeidas: "koska se nyt niin kovasti kiinnostaa...niin en kuule ota yhtään ainutta rokotetta.Kuulen jatkuvasti tutuilta kuinka ovat kuolleet rokotuksen jälkeen.Juuri äsken kuulin 52 v.nainen kuoli rokotuksen jälkeen.Mutta minulla on vielä vapaus valita otanko piikin vai en.Jos mä nyt jo tiedän yli kymmenen ihmisen siihen kuolleen ja,osan halvaantuneen,sokeutuneen,ym.niin en todellakaan ota"

        Rokotteesta: "Ei muuten auta...monesta tapauksesta oon kuullut,et ovat saaneet koronan ja ovat sairaalassa ja useamman tiedän joutuneen viikoksi sairaalaan tiputukseen piikin otettuaan ilman koronaakin."

        Nämä on näitä mutu-juttuja vahvimmillaan, ei faktan murustakaan.
        Ihmiset jotka näitä uskoo ja levittelee on aika surullisia, oli sit kyse koronasta tai muista juoruista.
        Voi sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Majavakeidas: "koska se nyt niin kovasti kiinnostaa...niin en kuule ota yhtään ainutta rokotetta.Kuulen jatkuvasti tutuilta kuinka ovat kuolleet rokotuksen jälkeen.Juuri äsken kuulin 52 v.nainen kuoli rokotuksen jälkeen.Mutta minulla on vielä vapaus valita otanko piikin vai en.Jos mä nyt jo tiedän yli kymmenen ihmisen siihen kuolleen ja,osan halvaantuneen,sokeutuneen,ym.niin en todellakaan ota"

        Rokotteesta: "Ei muuten auta...monesta tapauksesta oon kuullut,et ovat saaneet koronan ja ovat sairaalassa ja useamman tiedän joutuneen viikoksi sairaalaan tiputukseen piikin otettuaan ilman koronaakin."

        Nämä on näitä mutu-juttuja vahvimmillaan, ei faktan murustakaan.
        Ihmiset jotka näitä uskoo ja levittelee on aika surullisia, oli sit kyse koronasta tai muista juoruista.
        Voi sentään.

        Kuolleet kertoo miten kuolleet rokotuksen jälkeen🤔
        Tämä selvä.
        Jutut on jo sitä luokkaa ettei tarvitse ikinä mennä kyseiseen paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Majavakeidas: "koska se nyt niin kovasti kiinnostaa...niin en kuule ota yhtään ainutta rokotetta.Kuulen jatkuvasti tutuilta kuinka ovat kuolleet rokotuksen jälkeen.Juuri äsken kuulin 52 v.nainen kuoli rokotuksen jälkeen.Mutta minulla on vielä vapaus valita otanko piikin vai en.Jos mä nyt jo tiedän yli kymmenen ihmisen siihen kuolleen ja,osan halvaantuneen,sokeutuneen,ym.niin en todellakaan ota"

        Rokotteesta: "Ei muuten auta...monesta tapauksesta oon kuullut,et ovat saaneet koronan ja ovat sairaalassa ja useamman tiedän joutuneen viikoksi sairaalaan tiputukseen piikin otettuaan ilman koronaakin."

        Nämä on näitä mutu-juttuja vahvimmillaan, ei faktan murustakaan.
        Ihmiset jotka näitä uskoo ja levittelee on aika surullisia, oli sit kyse koronasta tai muista juoruista.
        Voi sentään.

        Tällästen ihmisten takia juorutkin elää ja voi hyvin ja leviää, näät ei omaa niin minkäänlaista suodatinta🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt kertoo ettei todellakaan ota rokotuksia. Ku siihen kuolee, hän tuntee monta sellaista kuollutta

        Huvittavia jotkut rokoitevastaiset, sen lisäksi että uskoo kaikkia öyhötysjuttuja, kun on huolissaan mitä rokotus pitää sisällään ja samaan aikaan ulkomuodosta näkee että ei kovin terveellinen ruokavaliokaan ole ollut. Mitään ristiriitaa ei nähdä siinä mitä kaikkea napaan vedetään sipsien, limujen, karkkien ja muiden E-aineiden kera🤷🏻‍♀️🤣
        Öyh öyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt laitos on suljettu omistajan sairastuttua koronaan, tuskin aivan pian pääsee jatkamaan toimintaa. Onhan siinä suuri vaara syntyä koronalinko ellei sitten ole jo syntynyt, niin ahkeraa ovet ovat käyneet ja riski on suuri taudin leviämiseen. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

        Kaikki muut paikkakunnan ruokapaikat ilmoittaa miten ylläpitävät korostettua hygieniatasoa ja miten asiakkaat huomioidaan että heillä on turvallista ruokailla.
        Tämä majava ei ilmoita missään mitään. Ei edes että paikat olisi huolellisesti desinfioitu kun itse sairastunut koronaan. Kulkutautimyönteinen yrittäjä tässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsienpesun mahdottomuus, ei ihme että on levinnyt, muiden pöpöjen ohessa.
        Kumma kun saanut jatkaa toimintaa

        Mitäs paskaa tuo nyt oli. Oletko sä kädetön vai etkö osaa avata vessan hanaa? Jos et tiedä mikä on vessa, niin pyydä joku näyttämään sulle sellainen. Ihan samanlainen löytyy sitten jo Majavastakin paljon helpommin kun tiedät mikä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen ja leidiä ei saa tästä muijasta tekemälläkään!

        Primitiivinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Majavakeidas: "koska se nyt niin kovasti kiinnostaa...niin en kuule ota yhtään ainutta rokotetta.Kuulen jatkuvasti tutuilta kuinka ovat kuolleet rokotuksen jälkeen.Juuri äsken kuulin 52 v.nainen kuoli rokotuksen jälkeen.Mutta minulla on vielä vapaus valita otanko piikin vai en.Jos mä nyt jo tiedän yli kymmenen ihmisen siihen kuolleen ja,osan halvaantuneen,sokeutuneen,ym.niin en todellakaan ota"

        Rokotteesta: "Ei muuten auta...monesta tapauksesta oon kuullut,et ovat saaneet koronan ja ovat sairaalassa ja useamman tiedän joutuneen viikoksi sairaalaan tiputukseen piikin otettuaan ilman koronaakin."

        Nämä on näitä mutu-juttuja vahvimmillaan, ei faktan murustakaan.
        Ihmiset jotka näitä uskoo ja levittelee on aika surullisia, oli sit kyse koronasta tai muista juoruista.
        Voi sentään.

        Ravintolan sivulla öyhötus jatkuu. Rouva ei oppinut mitään koronastatartunnastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravintolan sivulla öyhötus jatkuu. Rouva ei oppinut mitään koronastatartunnastaan.

        No eipä tosiaankaan oppinut mitään se ei ole mikään ihme, kun löylyä heittää jos kiuas on kuuma niin kyllähän se kihisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Primitiivinen

        machiavellisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi kerjätä ilmaista työvoimaa julkisesti, sähkömiestä jne, kakkukahvipalkalla😳 juu-u, työ on kallista Suomessa mutta huhhuh, melko röyhkeetä

        Soittajille kerätään kolehtimaksua 😳
        Semmonen sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittajille kerätään kolehtimaksua 😳
        Semmonen sitten.

        Niimpä. Itte pitäisi maksaa ne palkat soittajille mutta eihän se käy kun tähänkin asti kaikki kulut on maksatettu muilla. Nähtäväksi jää koska ne maksajat itse sen huomaavat että jotain on pahasti pielessä, jos vielä "yrittäjänä" itseään pitää. Uutuudenviehätystä koko homma. Ei siellä maaseudulla valitettavasti sitä väkee riitä pitämään pystyssä edes yhden työntekijän ravintolaa. Toinen juttu on sitten tietysti se ettei ruokaravintola toimi yhdellä henkilöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Primitiivinen

        Ruikuttaja....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruikuttaja....

        Vielä viimesen kerran pitää ruikuttaa jos vaikka joku kehuja kävis. On se kumma että palvelu on niin jumalattoman hyvää silti ei kannata kunhan se on niin että niillä kehuilla ei tuu kassaan muuta kun roposia jos edes niitäkään...


    • Anonyymi

      Ambulanssi ja ruumisauto firman esittelyä odottaessa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti näyttää "majavan" telkussa !

      • Anonyymi

        Onkohan siinä paljon näyttämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan siinä paljon näyttämistä

        Voi hyvinkin olla, olen toiveikas.
        Sanotaanhan "ei ole koiraa karvoihin katsominen" ja "huonon repun sisällä voi olla hyvät eväät". Nyt kun Jaana tarpeeksi ohjelmassa vilauttaa, ja tarpeeksi usein, julkisuus on taattu vuodeksi pariksi, seiskassa ja iltapäivälehdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla, olen toiveikas.
        Sanotaanhan "ei ole koiraa karvoihin katsominen" ja "huonon repun sisällä voi olla hyvät eväät". Nyt kun Jaana tarpeeksi ohjelmassa vilauttaa, ja tarpeeksi usein, julkisuus on taattu vuodeksi pariksi, seiskassa ja iltapäivälehdissä.

        🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla, olen toiveikas.
        Sanotaanhan "ei ole koiraa karvoihin katsominen" ja "huonon repun sisällä voi olla hyvät eväät". Nyt kun Jaana tarpeeksi ohjelmassa vilauttaa, ja tarpeeksi usein, julkisuus on taattu vuodeksi pariksi, seiskassa ja iltapäivälehdissä.

        Riittää sullakin setämiehellä sitten lukemista jos et muuta sivistävää löydä kuin seiskalehti🤮


    • Anonyymi

      Eiköös kokemäellä kaikki naiset koita putsata miehiä, joten ei oo tää poikeus.

      • Anonyymi

        Eikö tää oo jo putsannu useammankin äijän.


      • Anonyymi

        Ehkä, mutta kun ei putsattavaa.


    • Anonyymi

      Kivaa tekköö kun majava jyystää keppiä, ei kukaan mies sitä pysty vastustamaan. Pussintyhjennys on aina ok.

    • Anonyymi

      todella erikoista ei vessoja käsien pesua korona mitä ihmettä missä terveys tarkastaja? onko lahjottu?

      • Anonyymi

        erikoista tosiaan Ruoka ravintolassa kuuluu olla vessa ja käsienpesu mahdollisuus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erikoista tosiaan Ruoka ravintolassa kuuluu olla vessa ja käsienpesu mahdollisuus!

        onkohan luvat ok🤔🤔🤔


      • Anonyymi

        Ulkonako ihmiset vessassa käy? Mitä hurinaa ettei muka vessoja ole?


    • Anonyymi

      ei voi olla!!!!

    • Anonyymi

      bajamajat ei sisävessaa ei käsien pesupaikkaa Terveys tarkastaja missä luuraa??? laiton ravintola😡

      • Anonyymi

        No, ei se ainakaan täällä päivystä. Soita sille tarkastajalle heti maanantaina!


      • Anonyymi

        Mikä tilanne oikeasti on? Onko syömään tulevilla ihmisillä mahdollisuus pestä kätensä jossain???
        Ei viitsisi turhaa paikalle lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tilanne oikeasti on? Onko syömään tulevilla ihmisillä mahdollisuus pestä kätensä jossain???
        Ei viitsisi turhaa paikalle lähteä.

        en suosittele saastane mesta


    • Anonyymi

      kusevat pitkin pihaa ei mitään valvontaa

      • Anonyymi

        Onko tämä totta vai vaan tarkoituksellista mustamaalausta? Jos ei ole hygienia asiat kunnossa niin sitten aikuisten oikeasti yhteys tarkastajiin.


      • Anonyymi

        ei valvota ei ihme touhuu naapureitte pihoilla pyörivät😡


    • Anonyymi

      Naapurit kärsiii

    • Anonyymi

      kokki käyttää sisävessaa ! mites invavessa missä se on????

    • Anonyymi

      no joenrannas🦫

      • Anonyymi

        Jos ne tekee tarpeensa pahvilaatikkoon


    • Anonyymi

      ihme mesta on🤔🤔🤔🤔

    • Anonyymi

      miltä kuulostaaa onko totta hä! käyppä kattooo!

      • Anonyymi

        En todellakaan mene kun tuskin siivoaa pinnat niin ettei toisten bajamajakäynnin jälkeiset klähmimiset ole sun käsissä seuraavaksi🤢🤮


    • Anonyymi

      joko tarkastaja kävi???

    • Anonyymi

      ilmotettu on loppuu tommone🤮tiäksää

      • Anonyymi

        No tuskin on ilmoitettu 😂 samaa 💩jauhantaa ku ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskin on ilmoitettu 😂 samaa 💩jauhantaa ku ennenkin.

        tarkastaja lahjottu🤔


    • Anonyymi

      noni🦫

      • Anonyymi

        Montako valitusta ootte tehneet VIRANOMAISILLE? Ne ei päivystä täällä, joten täällä napiseminen ei auta yhtään. Ne valitukset pitää tehdä ihan oikeassa elämässä viranomaistahoille, ei virtuaalimaailmaan.


    • Anonyymi

      hullu

    • Anonyymi

      paska baari 🤮

    • Anonyymi

      Baari josta löytyy omasta takaa taksi, sairaankuljetus ja ruumisautofirma. Hyvin keskitetty.

      • Anonyymi

        Kätevää kun majavabaarin omasta pontikasta menettää näkönsä niin pääsee rattijuopon kyytiin menettämään henkensä


    • Anonyymi

      jokohan tarkastajat puuttuvat tähän laittomaan ravintolaan saatana ei sisä vessoja ei helvetti nii saastane mesta käyttää pimeetä työvoimaa "joku ähl.. paistaa pitzoi ei hoideta turvaväleist ei tosiaa maskeja kellää toivo mukka ei aukee enää ikinä kauvatta korona linko😡🤮

    • Anonyymi

      kyllä ny täytyy😡

    • Anonyymi

      juuri näin ja tää majava pahin😡

    • Anonyymi

      sulkekaa saastepesä😡

    • Anonyymi

      Täällä taas rääväsuut laukovat omia pahoja olojaan. Alemman tason rääpimistä.

      • Anonyymi

        Melko välinpitämättömän oloinen on kuules ihan rouva itse. Uskoo höpöhöpöjuttuja rokotteista, vaarantaa asiakkaat ja yllätys yllätys ajelee kylillä päivä sen jälkeen kun ilmoittanut julkisesti koronatartunnastaan.
        Tällästen minäminä-ihmisten takia me ei saada koskaan yhteiskuntaa auki kunnolla.
        Kiitti hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko välinpitämättömän oloinen on kuules ihan rouva itse. Uskoo höpöhöpöjuttuja rokotteista, vaarantaa asiakkaat ja yllätys yllätys ajelee kylillä päivä sen jälkeen kun ilmoittanut julkisesti koronatartunnastaan.
        Tällästen minäminä-ihmisten takia me ei saada koskaan yhteiskuntaa auki kunnolla.
        Kiitti hei.

        Ei kai autolla ajelu oo kiellettyä. Siinä ketään altista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai autolla ajelu oo kiellettyä. Siinä ketään altista

        Meinaatko ettei olisi ollut ihmisten ilmoilla? Vähän ripsihuollossa tai vähän muuten vaan shoppailemassa. Eihän hän todellisuudessa usko että tautia on olemassakaan. Uskoo kyllä kaikkiin salaliittoteorioihin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ettei olisi ollut ihmisten ilmoilla? Vähän ripsihuollossa tai vähän muuten vaan shoppailemassa. Eihän hän todellisuudessa usko että tautia on olemassakaan. Uskoo kyllä kaikkiin salaliittoteorioihin😂

        Jos sulla ei ole varmaa fakta tietoa, että on käynyt kyseisissä paikoissa ja rikkonut karanteenia, niin kannattaa pitää älämölöt sisällään.
        Muussa tapauksessa sun velvollisuus on tehdä ilmoitus karanteenin rikkomisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla ei ole varmaa fakta tietoa, että on käynyt kyseisissä paikoissa ja rikkonut karanteenia, niin kannattaa pitää älämölöt sisällään.
        Muussa tapauksessa sun velvollisuus on tehdä ilmoitus karanteenin rikkomisesta

        Jokaisen joka nähnyt hänet pitäisi tehdä ilmoitus. Näillä karanteenaajilla on kaikilla ihan omat säännöt, karanteeniaikaa lyhennetään ja ängetään ihmisten ilmoille. Ja rokottamattomilla, niillä pahin minäminä-syndrooma.


    • Anonyymi

      nii just ihme akka perk😡😳

    • Anonyymi

      vankilaan karanteeniin jos ei himas pysy🦫

    • Anonyymi

      suosittu toi majava "leidi😂😂" nolo akka 3✉️

    • Anonyymi

      heh he tämä ihminen on omaan napaansa tuijottava ei voi ymmärtää että omia lapsiaan ei arvosta ollenkaan kaikki ihmiset jotka tällaista ihannoivat ovat samanlaisia tai sitten he eivät todellakaan tiedä minkälaisesta persoonasta on kysymys-
      ottakaa hyvät ihmiset selvää asioista. itse majavakeitaaseen en ota kantaa tällä kommentilla

    • Anonyymi

      Leidiä ei saa sitten millään ja kirjoitustaitoa kun jaettiin niin seisoi silloinkin eri jonossa.
      Miten tämmöinen voi päästä Maajussi-ohjelmaan? Kuppilat kuntoon olisi ehkä ollut matamille sopivampi formaatti?!

      • Anonyymi

        Älkää nyt höpiskö omianne, toiminta on vahvassa viranomaisvalmonnassa täyttäen kaikki vaatimukset prikulleen. Mitään huomautuksia laiminlyönneistä yritys EI ole saanut, olkaa huoletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt höpiskö omianne, toiminta on vahvassa viranomaisvalmonnassa täyttäen kaikki vaatimukset prikulleen. Mitään huomautuksia laiminlyönneistä yritys EI ole saanut, olkaa huoletta.

        Hän ei kyllä saa ohi viranomaisten päättää onko käytössä koronapassi vai ei. Niin kuitenkin uhoaa ravintolansa sivulla. AVI on takuulla eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kyllä saa ohi viranomaisten päättää onko käytössä koronapassi vai ei. Niin kuitenkin uhoaa ravintolansa sivulla. AVI on takuulla eri mieltä.

        Toivottavasti viranomaiset on ollut kytiksellä nyt ja tarkistanut kotonapassin käyttöä ko. ravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kyllä saa ohi viranomaisten päättää onko käytössä koronapassi vai ei. Niin kuitenkin uhoaa ravintolansa sivulla. AVI on takuulla eri mieltä.

        Eihän se passi ole käsittääkseni pakollinen. Se vaan antaa mm. oikeuden olla auki pidempään ja toimia muutenkin höllemmin rajoituksin, jos sen ottaa käyttöön. Jos ei ota, joutuu noudattamaan tiuksempia koronamääräyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se passi ole käsittääkseni pakollinen. Se vaan antaa mm. oikeuden olla auki pidempään ja toimia muutenkin höllemmin rajoituksin, jos sen ottaa käyttöön. Jos ei ota, joutuu noudattamaan tiuksempia koronamääräyksiä.

        Meinaatko että on ollut tiukempia koronasäädöksiä kun asenne on ettei usko koko koronaan eikä välitä yleisistä ohjeistuksista?
        Vaarantaa muiden ihmisten terveyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että on ollut tiukempia koronasäädöksiä kun asenne on ettei usko koko koronaan eikä välitä yleisistä ohjeistuksista?
        Vaarantaa muiden ihmisten terveyden.

        Varmaan noudattanut säännöksiä siinä missä muutkin Satakunnan pikkupaikkakuntien pubit ja baarit.
        Eli hyvin höllästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan noudattanut säännöksiä siinä missä muutkin Satakunnan pikkupaikkakuntien pubit ja baarit.
        Eli hyvin höllästi

        Villu mitä saivartelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villu mitä saivartelua.

        Saivartelua juu asiaa puhuvat. Pohjattomas kaivos ei vesi pysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saivartelua juu asiaa puhuvat. Pohjattomas kaivos ei vesi pysy.

        Heh hee en tule koskaan koronapassia asiakkailta vaatimaan. Sanomisiin ei voi näköjään luottaa itse on tämän sanonut julkisesti. Kattoo ny sitte onko asiakkaat yhtä vietävissä. Aina pitäisi olla sanojensa takana tämä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh hee en tule koskaan koronapassia asiakkailta vaatimaan. Sanomisiin ei voi näköjään luottaa itse on tämän sanonut julkisesti. Kattoo ny sitte onko asiakkaat yhtä vietävissä. Aina pitäisi olla sanojensa takana tämä ei ole.

        Hullu se olis jo oman bisneksen kaatais vain siksi, että on aiemmin sanonut noin. Fiksu suunnanmuutos majavalta. Nyt sinne vois lähteäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh hee en tule koskaan koronapassia asiakkailta vaatimaan. Sanomisiin ei voi näköjään luottaa itse on tämän sanonut julkisesti. Kattoo ny sitte onko asiakkaat yhtä vietävissä. Aina pitäisi olla sanojensa takana tämä ei ole.

        Aivan, niin oli ihmisOIKEUDET tärkeät feikkiuutisten varassa paasaten🤣🤣🤣
        Kumma kun velvollisuudet tuli NYT vasta mieleen.
        Tässä muistutuksena rouvan mielipiteet.

        "24.9.2021
        Majavakeidas ei tule koskaan koronapassia asiakkailtaan vaatimaan
        Koska yritys haluaa noudattaa ihmisoikeuksia!
        Ravintola on kaikille...ruokailijoille,bilettäjille, perheille ja siinä ei valikoida...oletko
        rokotettu, rokotteen pelkääjä, uskovainen, ylipainoinen( omistaja on ja silti juoksee edelleen) tai jotain muuta.Meille olet SINÄ! ja ansaitset
        välittämistä ja hyvää ruokaa.
        Jos sulla on joku oma ruokavalio ja
        haluat tulla ruokailemaan meille,niin
        Infoo etukäteen, jotta voimne huomioida tarpeesi
        HEI,OLLAAN PAREMPIA,ME SUOMALAISET, VAI MITÄ!!!


        26 11.2021
        Avoinna 18-02
        Valitettavasti vain koronapassin ja
        henkkareiden kanssa sisään!
        Kolehtikeräys
        esiintyjämaksua
        varten.
        (Olen pahoillani passittomien vuoksi...ei ole enää vaihtoehtoa minulla😢...)"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, niin oli ihmisOIKEUDET tärkeät feikkiuutisten varassa paasaten🤣🤣🤣
        Kumma kun velvollisuudet tuli NYT vasta mieleen.
        Tässä muistutuksena rouvan mielipiteet.

        "24.9.2021
        Majavakeidas ei tule koskaan koronapassia asiakkailtaan vaatimaan
        Koska yritys haluaa noudattaa ihmisoikeuksia!
        Ravintola on kaikille...ruokailijoille,bilettäjille, perheille ja siinä ei valikoida...oletko
        rokotettu, rokotteen pelkääjä, uskovainen, ylipainoinen( omistaja on ja silti juoksee edelleen) tai jotain muuta.Meille olet SINÄ! ja ansaitset
        välittämistä ja hyvää ruokaa.
        Jos sulla on joku oma ruokavalio ja
        haluat tulla ruokailemaan meille,niin
        Infoo etukäteen, jotta voimne huomioida tarpeesi
        HEI,OLLAAN PAREMPIA,ME SUOMALAISET, VAI MITÄ!!!


        26 11.2021
        Avoinna 18-02
        Valitettavasti vain koronapassin ja
        henkkareiden kanssa sisään!
        Kolehtikeräys
        esiintyjämaksua
        varten.
        (Olen pahoillani passittomien vuoksi...ei ole enää vaihtoehtoa minulla😢...)"

        ihmisoikeuksista tää ei tiedä mitään. Rasistinen väite että ollaan muka parempia me suomalaiset. Kukaan ihminen ei ole toisiaan parempi kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita.


      • Anonyymi

        Kyllähän tämä sinne jussiohjelmaan mahtuu... jos vaatimukset on luokkaa sika ruuhensa kaataa sopii vallan mainiosti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että on ollut tiukempia koronasäädöksiä kun asenne on ettei usko koko koronaan eikä välitä yleisistä ohjeistuksista?
        Vaarantaa muiden ihmisten terveyden.

        Käyttääkö siellä asiakaspalvelussa olevat maskia tai suojavisiiriä ? Vai onko yhtä lepsua meininkiä kuin esim. Tulkkilan uudehkossa ruoka-kahvilassa : siellä EI ollut yhdelläkään asiakaspalvelussa olevalla mitään suojamaskeja !! Tuli ajatus että poikkeanko enää k.o. kahvilassa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttääkö siellä asiakaspalvelussa olevat maskia tai suojavisiiriä ? Vai onko yhtä lepsua meininkiä kuin esim. Tulkkilan uudehkossa ruoka-kahvilassa : siellä EI ollut yhdelläkään asiakaspalvelussa olevalla mitään suojamaskeja !! Tuli ajatus että poikkeanko enää k.o. kahvilassa ollenkaan.

        Tulkkilassa ei ole yhtään uudehkoa ruoka-kahvilaa.
        On vain lahkolaisten ylläpitämä pizzeria Vanha Silta ja Belda.


    • Anonyymi

      Ei tartte lähtee navetan haju tarttuu vaatteisiin. Kerjäläisenä artistille kerää kolehtia ennen kolehdit kerättiin kirkossa nykyään näköjään navetassa..

      • Anonyymi

        Ja ennen esiintyjät maksoi puljun omistaja, ei asiakkaat. Tai no, kaljan hinnassa kyllä, mutta ei kolehtina sentään. Mitä mahtaa eukko tehdä, jos kukaan ei anna kolehtia? Jos ei ole varaa esiintyjiin, niin sitten on tilaamatta. Ei ne esiintyjätkään mitään hyväntekeväisyyttä tee. On se kyllä melko tyhnmä eukko. Anteeks vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ennen esiintyjät maksoi puljun omistaja, ei asiakkaat. Tai no, kaljan hinnassa kyllä, mutta ei kolehtina sentään. Mitä mahtaa eukko tehdä, jos kukaan ei anna kolehtia? Jos ei ole varaa esiintyjiin, niin sitten on tilaamatta. Ei ne esiintyjätkään mitään hyväntekeväisyyttä tee. On se kyllä melko tyhnmä eukko. Anteeks vaan.

        Yrittäjien pikkujoulut tälläsen koronadenialistin ja kolehtia keräävän muilla työn ilmaiseksi teettävän luona?!?!?!
        Nyt ei mennyt oikein nappiin tämä valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjien pikkujoulut tälläsen koronadenialistin ja kolehtia keräävän muilla työn ilmaiseksi teettävän luona?!?!?!
        Nyt ei mennyt oikein nappiin tämä valinta.

        Yrittäjä hm...miättii ny täs onko tää yrittäjä vai mikä tyhyjän toimittaja. Todennäköusesti se toimittaja. Kyllähän se on niin että omia lapsiaan pitää arvostaa niin paljon ettei nyt ihan niitä laita yrittämään rikollista tekoa. Mistermajavalle ole nyt tarkkana ettet joudu tulevaisuudessa kärsimään...kyrsiminen onkin sitten ihan eri juttu


    • Anonyymi

      Ei löytyny 'peltopelle pesää ' ohjelmasta sitä oikeeta.
      Onko nyt kierrossa joku "lankki" poika

      • Anonyymi

        Saattaapi hyvinkin olla armeijan lankki on tosi hyvää siälähän tää käy töissä armeijan vaatekorjaamolla. Ja kyllä ne kapiaisetki niinsanotun lihan päälle ymmärtää.


    • Anonyymi

      Majavakeidas perustettu vuonna 2004 ei pidä sekään paikkaansa paskaa puhuu koko ajan. Pilasi kolmen lapsen parhaan lapsuusiän pitää paikkansa että tää ihminen on tyhjännyt ennenkin miehiä ja uusi koukku on tehtynä..toivottavasti tää ukko huomaa sen ennenkuin sekin tyhjätään.

    • Anonyymi

      Nyt on oikeessa paikassa kun sydämmen asiana on herrojen ja johtajien palvelu

    • Anonyymi

      Yrittää rahastaa ny jotain seuraavaa hyväsydämmistä. Taitaapa olla kuitenkin niin että suo siellä vetelä täällä.

    • Anonyymi

      on se hianoo kun majavakeitaassa yöpyjät kehuu paikkaa ja ylistävät oikeen että omistajapariskunta erittäin ystävällinen hm... eivät taida siis tietää omistajasta mitään.

    • Anonyymi

      Pieni kalja ison hinnalla juu kyllä juominen on tärkeetä ennen se ei ollu niin tärkeetä mut ny on....

      • Anonyymi

        vastuuntunnotonta toimintaa vastuuntunnosta tää akka ei tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastuuntunnotonta toimintaa vastuuntunnosta tää akka ei tiedä mitään.

        muutoinki toiminta on aika kyseenalaista, vaikuttaa epärehelliseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muutoinki toiminta on aika kyseenalaista, vaikuttaa epärehelliseltä.

        Noin 450 vuotta ekr syntymää Sokrates lausui jo että paha saa aina palkkansa.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe