Moi, olis kysyttävää, olisko tietoa?
KOHTA A:
Modemina 4G LTE modemi ja "Network" kohdassa kysytään
Priority net:
LTE only?
Auto? (valittu)
Mode: Dongle
Mikä on USSD-code?
IP-Adress: MIstä johtuut että vaihtelee joka käynnistyksessä, käytössä prepaid liitttymä? Kun yhteys on muododtettu ja kaikki tuntuisi toimivan, palaa modemissa vilkkuu punainen merkkivalo.
Onko asetukset oikein vai pitäiskö muuttaa jotain (käytössä kotikone ja windows 10)
KOHTA B:
MIten voin ladata dokumentoituja posteja omasta sähköpostistani muistitikulle (Gmail käytössä)?
Modemitikkuyhteys ym. kysyttävää
5
<50
Vastaukset
> IP-Adress: MIstä johtuut että vaihtelee joka käynnistyksessä, käytössä prepaid liitttymä?
Ihan normaalia: Kun modeemi ottaa yhteyden operaattoriin, operaattori antaa sille jonkin vapaan IP osoitteen, ei välttämättä samaa mikä oli viimeksi käytössä. (Joskus operaattori saattaa "muistaa" mikä IP osoite annettiin viimeksi samalle liittymälle ja antaa saman uudestaan jos se on vapaana.)
> MIten voin ladata dokumentoituja posteja omasta sähköpostistani muistitikulle (Gmail käytössä)?
Mitä tarkoittaa "dokumentoituja posteja" ?- Anonyymi
"Mitä tarkoittaa "dokumentoituja posteja" ?"
Sellaisia missä on liitteitä esim. kuvia ym. ja yleensä minulle lähetettyä postia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä tarkoittaa "dokumentoituja posteja" ?"
Sellaisia missä on liitteitä esim. kuvia ym. ja yleensä minulle lähetettyä postia.Sieltä liitekohdasta niitä voi ladata itselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä liitekohdasta niitä voi ladata itselle.
Tarkoitus olisi saada ne minulle lähetetyt viestit teksteineen ja tekstien mukana olevat liitteet esim. pdf tai jgp suoraan muistitikulle esim. F: asemalle ja luettavassa ja katseltavassa muodossa samaan pakettiin kuin ne olivat sähköpostissa siten että ne olisivat muistitikulla avattavissa esim. word:llä tai jollain muulla sovelluksella. Onko sellainen edes mahdollista?
Liitteet kyllä tulee kun lataa, mutta koko viesti teksteineen ja liitteineen samaan pakettiin ei. Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus olisi saada ne minulle lähetetyt viestit teksteineen ja tekstien mukana olevat liitteet esim. pdf tai jgp suoraan muistitikulle esim. F: asemalle ja luettavassa ja katseltavassa muodossa samaan pakettiin kuin ne olivat sähköpostissa siten että ne olisivat muistitikulla avattavissa esim. word:llä tai jollain muulla sovelluksella. Onko sellainen edes mahdollista?
Liitteet kyllä tulee kun lataa, mutta koko viesti teksteineen ja liitteineen samaan pakettiin ei.Minä olen joskus tehnyt niin että tallennan liitteet erikseen ja sitten viestin "tulostan" PDF-tiedostoksi nettiselaimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477