Nyt tuli ajankohtaiseksi öljylämmiyksen vaihto VILP:iin. Talossa on n 20vuotta vanha 2000l sisällä oleva lasikuituöljysäiliö valuma-altaineen. Kunto kuin uudessa.
Ajattelin tyhjentää tuon itse. Mitä sitten teen sen jälkeen tuolle säiliölle? Käytöstä poistosta täytynee ilmoittaa jollekin taholle, mille?
Puhdistustodistuskin tarvittaneen, jos vie kaatopaikalle.
Jos yritän myydä, onkohan noille markkinoita? Jos myyn tuleeko vaikeuksia minulle puhdistusvelvoitteen osalta , vai siirtyykö kaikki ostajan vastuulle?
Ongelmasäiliö
8
64
Vastaukset
- Anonyymi
Laita toriin myyntiin kun saat tuon tyhjäksi, jos ehjä ja
siisti kyllä sen joku noutaa, varsinkin jos esim. motoralin
muovisäiliö valumasuojalla niin varmaan kelpaa, kyllä omasikin... - Anonyymi
Laita sahalla paloiksi niin kukaan ei kysy mitään kun toimitat sen kotitalousjätteenä kierrätykseen.
- Anonyymi
Tuolle säiliön poistolle ja lämmitysjärjestelmän muutokselle on haettu asiaan kuuluva toimenpidelupa rakennusvalvonnasta. Voisikohan sitä kautta tulla selvityspyyntö siitä, mitä säiliölle on tapahtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle säiliön poistolle ja lämmitysjärjestelmän muutokselle on haettu asiaan kuuluva toimenpidelupa rakennusvalvonnasta. Voisikohan sitä kautta tulla selvityspyyntö siitä, mitä säiliölle on tapahtunut?
Mitä väliä. Jos kyseessä on oma säiliösi niin voit sanoa että siitä tehtiin anopille asunto tai koirille koirankoppi. Tai kissoille kiipeilypuu. Kyllä ihan uudestakin pöntöstä voi tuommoisia värkätä.
- Anonyymi
Ei tule selvityspyyn töä
Naapuri myo torissa. Jiksikin lasten uimaltaaksi ja maajussit ostelee noita säiliötä kilvan.
Laita kunnon hinta jitta voi t y inkii.
Nykyjäön ostaja y h alu y inkii ja määrää.hinnan.
Jos maajussi ostaa ota maksu. Vaikka porsaankinkuina .- Anonyymi
Niin just. Lähes kaikki rakennusvalvonnan määräykset tehty tolloille
ja uusavuttomia varten jotka eivät tiedä ettei mikrossa saa kuivata mitään.
Jos on suurinpiirtein täysjärkinen niin säiliön jämiä mitä pohjalla on, niin EI SAA
kaataa takapihan ojaan eikä viemäriin. Omaisuudellaan kuten tuo säiliökin
on, saa tehdä mitä huvittaa kunhan ei riko lakeja eikä ole kenellekkään harmiksi...
Itse myisin pöntön tarvitsevalle.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin just. Lähes kaikki rakennusvalvonnan määräykset tehty tolloille
ja uusavuttomia varten jotka eivät tiedä ettei mikrossa saa kuivata mitään.
Jos on suurinpiirtein täysjärkinen niin säiliön jämiä mitä pohjalla on, niin EI SAA
kaataa takapihan ojaan eikä viemäriin. Omaisuudellaan kuten tuo säiliökin
on, saa tehdä mitä huvittaa kunhan ei riko lakeja eikä ole kenellekkään harmiksi...
Itse myisin pöntön tarvitsevalle..Joo, tulee vaikka hieno juhannuskokko vanhasta säiliöstä, mitä se muille kuuluu jos oman säiliönsä polttaa ja siinä sivussa muutaman hetaarin metsää ja naapurin lehmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tulee vaikka hieno juhannuskokko vanhasta säiliöstä, mitä se muille kuuluu jos oman säiliönsä polttaa ja siinä sivussa muutaman hetaarin metsää ja naapurin lehmät.
ei niin yhtikäs mittää
mut joo, ei se vanha säiliö onkelmajäte ole, pikkurahan siitä saa
ja ostaja roudaa pois, eikä kädet likaannu.
Juhannuskokko menee vielä rajoilla mutta jos vähän mettää ja ne lehmät...
se kyllä saattaisi joitakin harmittaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33180781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill682251- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161472- 1121317
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91311Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421147