rahat on loppu

Anonyymi

minnekähän ne on hävinny nämä entisen Jänteen ja nykysen Kiuruveden Urheilijoiden rahoittaja eli ökyisännät,,,,taitaa olla nuukuus iskennä,,,ei tukiaiset riitä ennää

21

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä siis ajat ökyisännille lisää tukiaisia?

    • Anonyymi

      Entä jos ostat sinäkin sen maatilan? Piäset nauttimaan niistä tukiaisista...

      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä missä tilanjatkaja on "ostanut" tilan käypään hintaan ihan oikealla rahalla ja velalla niin käydään yhdessä viemässä sinne kyltti seinään ja kuvat lehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä missä tilanjatkaja on "ostanut" tilan käypään hintaan ihan oikealla rahalla ja velalla niin käydään yhdessä viemässä sinne kyltti seinään ja kuvat lehteen.

        Kalliokylässä tila ryöstettiin pilkkahintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliokylässä tila ryöstettiin pilkkahintaan.

        Ei tainnu se eka yrittäjä onnistua ni siinä syy ja seuraus. Oisit ite ostana pilikkahintaan.


    • Ai niin kun jos alat yrittäjäksi loppuu ne sossun rahat?

      • Anonyymi

        Nämä työtä vieroksuvat pitäisi laittaa vaikka kunnanvarastolle ruuveja lajittelemaan. Älytöntä että saa makoilla sohvalla parhaassa työiässä olevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä työtä vieroksuvat pitäisi laittaa vaikka kunnanvarastolle ruuveja lajittelemaan. Älytöntä että saa makoilla sohvalla parhaassa työiässä olevat

        Miksi käyt töissä? ...velkoja..auton osamaksut...talokin pitäisi maksaa ja rempata ...perhe täytyy elättää jne. Katoppas kun jotkut ne on niin viksuja ja vilmaatiisia etteivät hommaudu velkoihin eivätkä perusta perhettä ja muutakaan joutavaa. Jääpi ikkäänkuin enemmän aikaa itelle. Eihän sinua nyt harmita kun huomasit saman??

        Jää kuule sinäkin pois töistä niin et ole kade....ai niin mutta kun sinulla on niitä velkoja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi käyt töissä? ...velkoja..auton osamaksut...talokin pitäisi maksaa ja rempata ...perhe täytyy elättää jne. Katoppas kun jotkut ne on niin viksuja ja vilmaatiisia etteivät hommaudu velkoihin eivätkä perusta perhettä ja muutakaan joutavaa. Jääpi ikkäänkuin enemmän aikaa itelle. Eihän sinua nyt harmita kun huomasit saman??

        Jää kuule sinäkin pois töistä niin et ole kade....ai niin mutta kun sinulla on niitä velkoja :)

        Jäädä pois töistä?? No se on tuota vasurimeininkiä, kyllähän se valtio pitää huolen omistaan. Sulle kai kelpaa terveydenhuolto ym palvelut, jotka rahoitetaan verovaroin?


    • Anonyymi

      Na kaikkihan sen ostaa/lunastaa, jotkut velkarahalla tai jos lie säästöjä kellään. Kokeile ihmeessä tuota viljelyä, vai loppuuko sulta nuo työttömyys korvaukset sitten??

      • Anonyymi

        Lunastaa mitä lunastaa. Kysymys olikin hinnasta millä lunastaa. Tiedän tehdyn sellaisiakin " kauppoja" missä nuori isäntä on kolmen vuoden jälkeen naureskellut kauppahinnan kuitatuksi.


    • Anonyymi

      Eikös se ole hyvä jos joku haluaa tukea urheilua?

      • Anonyymi

        Miksi maataloustukia pitäisi käyttää urheilun tukemiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi maataloustukia pitäisi käyttää urheilun tukemiseen?

        että sossuneläteilläkin olis samat mahkut treenata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi maataloustukia pitäisi käyttää urheilun tukemiseen?

        Siksi, että isäntä jaksaa juosta karanneen sianporsaan perässä.


    • Anonyymi

      Työvoimatoimisto on nykyään sama kuin Urheiluseura Rahaa on ja orjia. Sippilä.

    • Anonyymi

      Onko tietoo kun Teräs voitti Maakuntaviestin -85 ja Palkintona oli Moottori kelkka mihin se katosi ei me TYÖLÄISET nähty konetta kuin palkintojen
      jaossa. Punikki Seijja.

      • Anonyymi

        Siihen aikaan sosialisointi oli muotia.


    • Anonyymi

      minne hävis ne Jänteen rahat tässä urheiluseuran nimenmuutoksessa..ketähän oli tilintarkastajina

    • Anonyymi

      Eivät rahat voi olla "loppu".
      Loppuneet, kyllä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe