Kuinka lähellä naapurimökki?

Anonyymi

Meille on tarjottu ostettavaksi kesämökkiä. Hinta tuntuu sopivalta ja paikkakin on ok. Tontti on n.8000 neliötä. Mutta mutta ne naapurit tuntuu olevan turhan lähellä. Vasemmalla puolella mökkien väli vain 100m ja oikealle puolelle 150m. Äänet kuuluu selvästi molemmista suunnista vaikka metsää kasvaa välillä. Päätös ostamisesta pitää tehdä maaliskuun loppuun mennessä. Mitä tuumaatte onko naapurit liian lähellä?

8

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häh? Sitten kun on matkaa joku 10-15 m (kuten pahimmillaan), niin voi jos silmää räpäyttämättä sanoa, että liian lähellä.

Äänet kuuluu ½ km päästäkin ja veden yli kilometrienkin päästä.

• Anonyymi

Älä osta. Sinulle ne ovat selkeästi liian lähellä. Minun näkökulmasta ne ovat kaukana.

• Anonyymi

Minusta olisi liian lähellä mutta makuasioitahan nuo on.

• Anonyymi

Meillä on naapuriin matkaa sellaset 160 metriä, rajalta rajalle. Mökkien väli on n. 200 metriä (Karttapaikka). Välissä on jytäkkää sekametsää ja naapurimme on aika hiljainen eläjä.
      Vähäliikenteiselle maantielle (soratie) on n. 90 metriä ja siinäkin on välissä vankka metsä. Saattaahan siihen tulla lähivuosina joku ongelma kun metsäyhtiö varmaakin hakkaa sen metsän. Vastapainona on sitten varjottomampi ympäristö ja parempi tuotto aurinkopaneeleilla.

• Anonyymi

Se riippuu ihan niistä naapureista.

• Anonyymi

Meillä on just noin välit ja ihania naapureita. Pidetään silmällä toistemme mökkejä kun joku ei paikalla.

Huonolla tuurilla ikävät naapurit, hyvällä tuurilla sellaiset kuin meillä.

• Anonyymi

Meillä naapurin mökki on muutaman kymmenen metrin päässä ja hyvin ollaan tultu keskenämme toimeen. Kaupungissa naapuri on seinän takana ja sielläkin eletään sovussa. Jotkut osaavat elää sovussa lähekkäin, jotkut eivät.

Vaikka se naapuri on siinä ihan vieressä, niin ei me olla koko ajan tekemisissä toistemme kanssa, vaan annamme toisillemme oman rauhan nauttia mökilläolosta. Toisaalta on hyvä, kun siinä lähellä on joku, jos vaikka tarvitsee apua. Tarvittaessa naapuri voi soittaa vaikka hätänumeroon, jos itse ei siihen kykenisi.

• Anonyymi

tuo meneettelee just elleivät ole kiikaroivii kyyliä muttei myöskään näe naapuria uimassa jos tarviikaan nähdä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2063
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1381
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      108
      917
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe