Se ny vaan on niin

Anonyymi

että en sua halua enkä koskaan oo halunnutkaan.mun unelma on joku ihan muu nainen.
viesti menee rumalle ja lihaisalle brunetelle!

23

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voe että mikä menetys yyyh, oletkin sellainen universumin lahja naisille-omasta mielestäs.

    • Anonyymi

      Oletko varma että haukkumasi nainen on ollut sinusta kiinnostunut sillä tavalla luin sinä luulet?

      • Anonyymi

        On kiinnostunut!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiinnostunut!!

        Jospa onkin toisinpäin ja et saanut häntä. Kovasti näyttää sua kiinnostavan, kun jaksat hänestä kirjoitella aina vaan.


    • Anonyymi

      No sitähän mä vähän oon ajatellutkin. Ota ihmeessä se blondi.

    • Anonyymi

      Kyllä sä vaan hänet haluat kun jatkuvasti ruikutat perään.
      Vaalealta.

      • Anonyymi

        Jaa, ketähän nuo mahtavat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, ketähän nuo mahtavat olla.

        Ei sitä tarvitse tietää. Ihminen joka kirjoittaa kuten ap, on petetty ja rakastunut. Mitä se tänne jonkun naisen muuten kuvittelisi.


    • Anonyymi

      Miksi sitten hakeudut mun seuraani kokoajan?

      • Anonyymi

        Kuvasta oon nähny


    • Anonyymi

      Yleensä unelmat ovat jotain muuta :) Mutta pääasia, että niitä on.

    • Anonyymi

      Joo, pidä vaan tunkkis ja tuksus!

    • Anonyymi

      Rauhoituppa nyt ja kirjoita jotain kaunista välillä.

    • Anonyymi

      Joo, onhan tää jo pitempään ollu selvää, että katottiin kumpiki vaan toisistamme semmosta ylimenokauden säätöö. Ehkä tosiaan parempi jättää väliin.

      • Anonyymi

        Ai niinkö ajattelet? Ajattelet toisenkin puolesta? Sillälailla,
        Itse en sentään tuohon vielä kykene, vaikka moneen uskomattomaan asiaan pystyn ja taivun.


    • Anonyymi

      Katumattomattona niin voit juuttua helvettiin. tiedäthän.

    • Anonyymi

      Taitaa olla naisen kyhäilemä aloitus 😂

      • Anonyymi

        Lapsellinen fantasia sinulla.


    • Anonyymi

      Juu, tiedetään jo etten ketään kiinnosta. En ole seuraani kyllä kellekään edes tuputtanut. Ei mua kukaan ole ikinä edes noteerannut millään tavalla ja on ollut silmät päässä, huomannut ett jollakulla oli joku muu muija kierroksessa vaikka ei ollut eronnut vielä edes entisestään. Olis sillä miehellä vientiä ollut ihan siellä työpaikassakin, yks kulahtanut blondikin pyöri miehen lähettyvillä ja juoksi sen perässä, tais blondi olla pettynyt kun sillä tyypillä oli joku brunettimuija, kai parturinsa pokannut. Ukko ja akka vaihtoivat lennossa ukkoa ja akkaa, sekin muija ei ollut kuin pari vuotta naimisissa exänsä kans, pokas rahakkaamman ukon, rahapuun itselleen🤣🤣🤣🤣. Tulee tyypille kalliiks se brunetti, joutuu kustantamaan muijalle täytteet naamaan ja uudet vaatteet, korut, edustusasunnon ja autonkin ja lomareissut ja tyyppi joutuu vaihtamaan isompaan liikkeeseen, ei se muija rupea kämysen, pikkupuljun kauppiaan muijaksi, kun kerran edustusmuijaksi on otettu. Lycka till. Toivottavasti ukko älyää hommata avioehdon, muuten muija putsaa koko omaisuuden, kun löytää vielä paremman rahapuun😉😉😂😂👍👍

      • Anonyymi

        Kauhee kun ootte niin huolissaan toisten elämästä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhee kun ootte niin huolissaan toisten elämästä..

        Ei ku huvittaa lähinnä🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Rauhoitu nyt Kerttu. Kukaan sun äijääs edes huolis.

    • Anonyymi

      eikun kaikki runkkaamaan ... itse ainakin meinasin... se on kivaa jee jee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe