että en sua halua enkä koskaan oo halunnutkaan.mun unelma on joku ihan muu nainen.
viesti menee rumalle ja lihaisalle brunetelle!
Se ny vaan on niin
23
95
Vastaukset
- Anonyymi
Voe että mikä menetys yyyh, oletkin sellainen universumin lahja naisille-omasta mielestäs.
- Anonyymi
Oletko varma että haukkumasi nainen on ollut sinusta kiinnostunut sillä tavalla luin sinä luulet?
- Anonyymi
On kiinnostunut!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kiinnostunut!!
Jospa onkin toisinpäin ja et saanut häntä. Kovasti näyttää sua kiinnostavan, kun jaksat hänestä kirjoitella aina vaan.
- Anonyymi
No sitähän mä vähän oon ajatellutkin. Ota ihmeessä se blondi.
- Anonyymi
Kyllä sä vaan hänet haluat kun jatkuvasti ruikutat perään.
Vaalealta.- Anonyymi
Jaa, ketähän nuo mahtavat olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, ketähän nuo mahtavat olla.
Ei sitä tarvitse tietää. Ihminen joka kirjoittaa kuten ap, on petetty ja rakastunut. Mitä se tänne jonkun naisen muuten kuvittelisi.
- Anonyymi
Miksi sitten hakeudut mun seuraani kokoajan?
- Anonyymi
Kuvasta oon nähny
- Anonyymi
Yleensä unelmat ovat jotain muuta :) Mutta pääasia, että niitä on.
- Anonyymi
Joo, pidä vaan tunkkis ja tuksus!
- Anonyymi
Rauhoituppa nyt ja kirjoita jotain kaunista välillä.
- Anonyymi
Joo, onhan tää jo pitempään ollu selvää, että katottiin kumpiki vaan toisistamme semmosta ylimenokauden säätöö. Ehkä tosiaan parempi jättää väliin.
- Anonyymi
Ai niinkö ajattelet? Ajattelet toisenkin puolesta? Sillälailla,
Itse en sentään tuohon vielä kykene, vaikka moneen uskomattomaan asiaan pystyn ja taivun.
- Anonyymi
Katumattomattona niin voit juuttua helvettiin. tiedäthän.
- Anonyymi
Taitaa olla naisen kyhäilemä aloitus 😂
- Anonyymi
Lapsellinen fantasia sinulla.
- Anonyymi
Juu, tiedetään jo etten ketään kiinnosta. En ole seuraani kyllä kellekään edes tuputtanut. Ei mua kukaan ole ikinä edes noteerannut millään tavalla ja on ollut silmät päässä, huomannut ett jollakulla oli joku muu muija kierroksessa vaikka ei ollut eronnut vielä edes entisestään. Olis sillä miehellä vientiä ollut ihan siellä työpaikassakin, yks kulahtanut blondikin pyöri miehen lähettyvillä ja juoksi sen perässä, tais blondi olla pettynyt kun sillä tyypillä oli joku brunettimuija, kai parturinsa pokannut. Ukko ja akka vaihtoivat lennossa ukkoa ja akkaa, sekin muija ei ollut kuin pari vuotta naimisissa exänsä kans, pokas rahakkaamman ukon, rahapuun itselleen🤣🤣🤣🤣. Tulee tyypille kalliiks se brunetti, joutuu kustantamaan muijalle täytteet naamaan ja uudet vaatteet, korut, edustusasunnon ja autonkin ja lomareissut ja tyyppi joutuu vaihtamaan isompaan liikkeeseen, ei se muija rupea kämysen, pikkupuljun kauppiaan muijaksi, kun kerran edustusmuijaksi on otettu. Lycka till. Toivottavasti ukko älyää hommata avioehdon, muuten muija putsaa koko omaisuuden, kun löytää vielä paremman rahapuun😉😉😂😂👍👍
- Anonyymi
Kauhee kun ootte niin huolissaan toisten elämästä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee kun ootte niin huolissaan toisten elämästä..
Ei ku huvittaa lähinnä🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Rauhoitu nyt Kerttu. Kukaan sun äijääs edes huolis.
- Anonyymi
eikun kaikki runkkaamaan ... itse ainakin meinasin... se on kivaa jee jee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987