Jonkinlainen masennus

Anonyymi

Moro! Oon tehny netissä erillaisia masennustestejä jotka on erityisesti suunnattu teini-ikäisille. Aina on vastaukseksi tullut kohtalainen masennus, lieväasteinen masennus ja keskivaikea masennus. Oon mun parhaalle kaverille jo kertonut mut pitäiskö mun mennä esim puhumaan koulukuraattorille tai jollekki sellaselle? Btw oon tyttö pian 14.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä nopeemmin sitä nopeemmin. Koulukuraattori vois olla jees, joku skeasi chatti jne. Jokatapauksessa sun ei tarvii oottaa että homma eskaloituu.

      • Anonyymi

        Ei missään nimessä, sillä masennus testit on psyykkepeillereitä valmistamien tehtaiden tekemiä ja nayttävät kaikille masennusta koska valtio maksaa n. 3700 € /vuosi maseenuspeillereistä pilleri tehtaille. Ne testit kuten psykiatrit jotka jauhaa rahaa samalle tehtaalle, he pyrkii markkinoimaan sinut väkisin pilleri/ tuotto /€ orjaksi lääketehtaille.

        Jos menet kuraattorille, kouluterveyden hoitoon, sinut ohjataan leiamrille, eli psykiatrille joka voi tehdä minkä tahansa diaknoosin sulle, jolla saa eniten pilleri rahaa koska valtio maksaa pillerit, he ovat väkivaltaisia, elleti ole samaa mieltä ja ellet ole yhteistyöhaluinen eli tuhoa kehoasi pillerein, psykiatrit laittavat poliisit hakemaan sinut ja iskevät väkivalloin hermomyrkkyjä joista tulee 1000 pahoinvointi oiretta nahkaasi ja valtio maksaa n. 1000 € per injektio eli jos sua pidetään pakko hoidossa 3 kk ja saat 2 piikiä viikossa, tuotat lääketehtaille (joita psykiatrit ja apteekkarit omistaa) rahaa 21 000 € rahaa injektiona tohtoreille.

        Vähintäin depressio diaknoosin saat ja SSRI, eli kemiallista serotoniina, joka alentaa sinun hyväläätuisen luomu serotoniinin tuotantoa liki nollaan, koska ellei elimistö poistaisi virtsaan oman kehosi serotoniinia vastaavaa määrää niin sinulla olisi ilmeisesti olisi jatkuva mania ja pysyvät nukkumisvaikeudet. Jos nyt lopetat uskomasta niitä lääketehtaan testejä ja pysyt erillään huijari psykitreista jotka markkinoi kaikki liikkuvan hermomyrkky tehtaalle leimaamalla ihmisiä.

        Masennus diaknoosisi muuttuu bipolar diaknoosisi pian, koska kemian tehtaan huonolaatuinen SSRI serotoniini lyö välillä yli ja tekee maniaa,
        Joten ajattele tulevaisuuttasi, älä ota pillereillä tehtyä bipolar diaknoosia masennus pillereistä joita sulle annetaan
        Jos sen teet,
        1. lapsesi viedään heti sulta pois kun olet synnyttänyt ne (pillereillä tehdyn) mielisairaudeksi takia.
        2.et saa kykyjäsi vastaavaa opiskelu-tai työpaikkaa.
        3.olet viimeinen julkisterveys jonossa, jos tartte leikkausta, ei kukaan välitä siitä kuoletko leikkaamattomuuteen vai et, koska olet "hullu" arvoton, yhteiskunnalle paljon maksava, koska järjetön yhteiskuntamme uskoo että näkymättömässä sisimmässäsi on joku tauti joka paranee kehoasi myrkyttämällä,
        4. Muista että ero SSRI pillereitä on tuskainen, koska oma serotoniini tuotanto on pillereillä lopetettu ja kestää liki vuoden kunnes oma serotoniinin tuotanto alkaa toimia, ja tuon ajan olet itsemurhainen ja masentuneempi kuin koskaan ennen.
        5.psykiatreilla on poliisi oikeudet ja ellet tuota rahaa kemian tehtaalle pillereitä syömällä, tulet kokemaan järkyttäviä pidätyksiä ja niistä traumoista selviät vain itsemurhalla.

        6.psykiatrit ei ole auttjia vaan pilleri tehtaan väkivaltaisia psykopaattisia puoskareita.
        He valehtelee sinulle ilman labara testiä!!!! Että sinulla on keliallinen epätasapaino.
        He valehtelee sinulle että näkymättömän sisimmän taudit (joita ei ole olemassakaan)
        Ovat geneettisiä, ilman että he ottavat sinun tai kenenkään muun näkymättömästä sisimmästä (he kutsuu psyyke) geeni testiä.

        Älä mene niille pilleri huijareille. Saat pitää itse lapsesi kun ne synnytät ja saat kunnon työpaikkoja, ja elämälläsi on korkeampi arvo kun tuottaa zombina pilleri tehtaalle rahaa,
        Älä anna tuohota elämääsi, pysy poissa koulukuraattoreista, hoitajista ja psykitreista.

        Kyynel neste sisältää tuntemattomia mielialaa raikastavia (kuin sade) luomu kemikaaleja,
        Psyykke pillerit estää tämän kaikkein raikastavimman kyynel virran
        Ja anna sen soljua kuin kevät puro ja pian naurusi kuuluu.

        Masennus kuuluu elämään, mutta sen lääkitseminen ei kuulu, ne tekee sinulle kemiallisen epätasapainon josta et koskaan selviä,
        Ymmärrä se rahavirta joka kelalta kulkee lääke tehtaalle sinun näkemättä
        Se on niin suuri rahavirta että se panee kaikki koululääketieteen ihmiset valehtelemaan, tekemään rahan takia hullun papruja mieleltään terveimmille.
        Muista että psykiatrien palkat ja heidän markkinoimat pillerit vie 5,3% valtion bruttokansan tuotteesta eli 11 biljoonaa, älä sinä ole niin tyhmä että lähdet tuottamaan rahaa väkivaltaiselle pilleri tehtaille,
        Heille sinun hyvin vointisi ja vapautesi on nollan arvoinen, ellet tuota pilleri rahaa he pidättävät sinut, ja pakko lääkitsevät,
        Jos olet psykiatrien kanssa tekemisissä, muista he ovat barbaareita,
        He ei kunnioita vapauttaisi, eikä arvojasi. Eikä kehosi koskemattomuutta,
        He koskevat ja injektio väkisin ja olet vanhanakin vihaa täynnä sitä järjetöntä rahan ahnetta barbarismia kohtaan ja traumoilta , jota nuo auttajana esiintyvät valtaa ja voimaa ihailevat pyöveltit tekevät.

        Muista heillä on yhteinen kukkaro apteekkarien, lääketehtaan ja muiden tohtorien kanssa kuin mafialla ja sinä olet vain myrkky tehtaalle Markkinoitava leimattava roska.
        Pysy hyvä lapsi pois heidän ulottuviltaan, Itke itkusi ja luota kyynelnesteen parantavaan voimaan ja Jumalaan.

        Pysy erillään kaikista psykitreista ja psyykkepeillereitä, niin saat elää vanhuutesikin ilman traumoja.


    • Anonyymi

      Masennus on vähän niinkuin elimistön vikasietotila. Energia ei pääse virtaamaan hermostossa tarpeeksi vapaasti mikä johtaa raskaaseen & masentavaan olotilaan. Negatiiviset uskomukset itsestäsi luovat myös masennusta. Olet todennäköisesti oppinut vanhemmiltasi että sinun pitää olla niin ja näin ja tehdä sitä sun tätä tai et kelpaa.

      Ole vain oma itsesi ja elä oman tahtosi mukaan äläkä ota liikaa paineita vanhempiesi ja yhteiskunnan odotuksista.

      Yhteiskunta ja vanhempasi vaativat sinulta yhtä sun toista
      ja jos et täytä heidän odotuksiaan olet epäkelpo heidän mielestään mutta et saa antaa sen vaikuttaa omaan itsetuntoosi negatiivisesti mikäli haluat välttää masennuksen.

      Jos sivuutat oman tahtosi niin saatat ajautua masentuneeksi koska olet vain muiden tahdon objekti sen sijaan että olisit aktiivinen toimija omassa elämässäsi .

      Ajattele optimistisesti tulevaisuuttasi niin sekin helpottaa masennusta.

      Voit mennä puhumaan jos se tuntuu hyvältä idealta.

      Kannattaa aloittaa päiväkirjan pitäminen mihinkä kirjoitat rehellisesti ajatuksiasi ja tuntemuksiasi. Sinne saa purettua pahaa oloa sisältä.

      Voit myös tehdä rentoutumis ja meditaatio/mindfullnessharjoituksia.
      Niitä löytyy googlesta ja kirjastosta voi lainata aiheisiin liittyviä kirjoja.

      Jos et löydä ratkaisua masennukseesi niin kannattaa vain etsiä sinnikkäästi keinoja masentavan tilanteen parantamiseksi kunnes löydät toimivat keinot.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä, miten itse koet oman olosi. Hoitamattomat mielen rakenteelliset heikkoudet vaikeuttavat tulevaisuutta. Nykyään kuitenkin apua voi saada helpommin kuin ennen. Eli jos koet tarvitsevasi apua, niin hae apua.

      Itse olen ollut heikoilla aina. Ammatin sain opiskeltua, ja valmistuin työttömäksi 1990-luvun lama-aikaan. En koskaan päässyt kunnolla työelämään kiinni. Viimeiset 10 vuotta pysyin elossa sekalaisilla keinoilla ilman työssäkäyntiä. Lopulta sain eläkkeen, varsin nuorena keski-iässä. Olisin itse kokenut tarvitsevani terapiaa jo nuorena, mutta minua vähäteltiin. Käytännössä minulta meni koko elämä. Olen vanheneva nainen, ei uraa takana eikä perhettä. Siis merkityksetön ja turha.

      Itse uskon, että harvoin on kyseessä puhdas masennus. Useimmin taustalla on jotain muuta, minkä riittävän varhainen käsittely terapialla auttaisi suuntaaman voimavarat niin kuin pitää: opiskeluun, työntekoon ja ehkä perheen perustamiseen. Jos perusta ei ole kunnossa, niin jossain vaiheessa elämä romahtaa kuin korttitalo. Eli perustukset kannattaa vahvistaa riittävän ajoissa. Hae apua, jos koet sitä tarvitsevasi.

    • Anonyymi

      Mitäs jos tekisit vaikka ristikoita mieluummin?

    • Anonyymi

      Hoitovastaisuus, sekä luulot, että lääkkeet ja hoitajat ovat vihollisia ja syyllisiä kärsimyksiin. Siitähän se soppa syntyy.

      • Anonyymi

        " luulot, että lääkkeet ja hoitajat ovat vihollisia ja syyllisiä kärsimyksiin. Siitähän se soppa syntyy."

        Näin on.

        Mutta siinä vaiheessa kun on tieto, että lääkkeet ja hoitajat ovat vihollisia, ollaan jo aivan liian pitällä tuossa sopassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1730
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1358
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      175
      1355
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      900
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      845
    Aihe