Ethän Enää ota yhteyttä?!

Anonyymi

Mulla on joku toinen.
M-N

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä pelkää en ota yhteyttä.

    • Anonyymi

      Niin tietysti ja ollut kokoajan.

    • Anonyymi

      kuka kysyy Ja keneltä

      • Anonyymi

        Mieheltä naiselle


    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan laittaa hänelle suoraan jos häiritsee?

    • Anonyymi

      En ota, osaan kyllä tehdä johtopäätöksiä itsekin.

    • Anonyymi

      Kuulin, en tosin sinulta. Joten älä huoli.

    • Anonyymi

      Tiedossa tuo asia jo!

    • Anonyymi

      Erikoinen paikka(keskustelupalsta)ilmoitella tälläisestä. Oletteko mahdollisesti sopineet viestienvaihdosta tälläisellä palstalla? Eikö muuta yhteyttä ole?
      Uskoisin vakaasti, ettei täältä ketään asianomaista viestillään tavoita, ellei ole erikseen sovittu yhteydenpidon tapatuvan vain keskustelupalstalla.

      Itsellänikin oli tilanne, että toinen ilmoitti, sen kummemmin selittelemättä,
      ettei enää kiinnosta pitää yhteyttä. En tiedä edes oliko kyse toisesta, mutta näin olettaisin. Koska hän halusi päästä minusta niin äkkiä eroon.
      Uskoin kerralla. Ei tulisi mieleenkään enää ottaa millään tavalla yhteyttä.
      Sanoin jo suhteen aikana, jos löydät joskus jonkun toisen, minä siirryn silloin sivuun ja siellä myös pysyn. Näin olenkin tehnyt. Olisi nöyryyttävää ja noloa, jos minulle pitäisi sanoa noin, tai minua muistuttaa tuollaisesta, kuten mies tässä aloituksessa.

    • Anonyymi

      Ja täällä kaikki muorit kuvittelee, että nyt se jätti mut? Voi teitä hyvänen aika.

    • Anonyymi

      Olenko vai joskus ottanut yhteyttä ?(jos olisi mulle)

    • Anonyymi

      Nyt oli hyvä viesti! Mies laittoi muihin miehiin vipinää, hienoa, sillä tämän alotuksen jälkeen kukaan nainen ei ota enää yhteyttä ihastuksensa, sovittu naiset, eikös niin. Tästä eteenpäin on miesten, ja vain miesten tehtävä ottaa yhteyttä kaivattuun!

    • Anonyymi

      Voi teitä lapsukaisia. Kun nainen ottaa vihdoin yhteyttä (tai jos) ap sanoo vaan että olen jo varattu. Tosi helppoa hei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      232
      2046
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1787
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1095
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe