Abortin vastustajien tavoitteet?

Anonyymi

Voisitteko te abortin vastustaja-aktivistit kertoa tavoitteenne? Mitkä ne ovat?

Entä millä keinoilla uskotte tavoitteisiini pääsevänne?

Oletteko saaneet tavoitteitanne jo toteutumaan? Mitä niistä?

Näyttääkö tällä hetkellä siltä, että tavoitteenne ylipäätään toteutuvat?

Tasapuolisuuden vuoksi voin todeta, että minulla ei ole mitään erityisiä tavoitteita. Mitä vähemmän abortteja tehdään, sen parempi. Päätöksen abortista kuitenkin tekevät raskaana olevat eivätkä muut. Toivon ehkäisyvälineiden kehittyvän niin, että aborttien tarve vähenee. Toivon myös, että ongelmissa olevia ihmisiä autetaan, jotta he oppivat elämänhallintaa ja eivät tarvitse sitten niin aborttia.

19

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä pointti. Noi kysymykset kiinnostaa minuakin.

      • Anonyymi

        Ehkäpä pää-ääni saa edes jotakin sanottua.


      • Anonyymi

        Minua ihmetytää lähinnä se, että sinä et saa vastattua enää mihinkään kysymykseen yhtään mitään. Mitä ikinä sinulta kysytään, aina alkaa vain sama turha kitinä. Sinulla on outo käsitys siitä, että sinä vain loputtomasti selittelet omiasi piittaamatta mitään toisista kirjoittajista.

        Mikä siinä on niin vaikeaa, jos sinulta jotakin kysyy? Kaikkeenko kantasi on aina sama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ihmetytää lähinnä se, että sinä et saa vastattua enää mihinkään kysymykseen yhtään mitään. Mitä ikinä sinulta kysytään, aina alkaa vain sama turha kitinä. Sinulla on outo käsitys siitä, että sinä vain loputtomasti selittelet omiasi piittaamatta mitään toisista kirjoittajista.

        Mikä siinä on niin vaikeaa, jos sinulta jotakin kysyy? Kaikkeenko kantasi on aina sama?

        Se tuntuu olevan palstan käytäntö, jonka itse olet aloittanut, arvoisa IR, Asiat Asiana ja nikitön nykyisin.Tyylisi ja tapasi poikkeaa muiden kirjoituksista niin paljon, että sinut on helppo tunnistaa vuosien takaisten kirjoitustenkin joukosta. Inttämistä, jankutuskyselyjä ja vastaamattomuutta, sitä on historiasi täällä. Tunnetko sanan dialogi ja miten voisit edesauttaa dialogin syntymisessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuu olevan palstan käytäntö, jonka itse olet aloittanut, arvoisa IR, Asiat Asiana ja nikitön nykyisin.Tyylisi ja tapasi poikkeaa muiden kirjoituksista niin paljon, että sinut on helppo tunnistaa vuosien takaisten kirjoitustenkin joukosta. Inttämistä, jankutuskyselyjä ja vastaamattomuutta, sitä on historiasi täällä. Tunnetko sanan dialogi ja miten voisit edesauttaa dialogin syntymisessä?

        Olen tarjonnut sinulle kaikki mahdollisuudet keskustella. Olen tehnyt ketjunkin, jossa olisit voinut edes sen yhden ketjun ajaksi tunnistautua.

        Et suostunut.

        Olen tarjonnut sitä vaihtoehtoa, että esitämme vuorotellen kysymyksiä toisillemme ja sitoudumme vastaamaan. Olisit saanut aloittaa.

        Et suostunut.

        Minä voin koska vain palata rekattuna kirjoittamiseen. Sinä et sitä tee. Sinä vain kiukuttelet ja syytteet.

        Mitä sinä haluat? Sitäkö, että täältä katoavat kaikki eri mieltä olevat ja sinä saat yksin julistaa muutaman kerran viikossa ne faktasi täällä? Olisiko se ihanaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tarjonnut sinulle kaikki mahdollisuudet keskustella. Olen tehnyt ketjunkin, jossa olisit voinut edes sen yhden ketjun ajaksi tunnistautua.

        Et suostunut.

        Olen tarjonnut sitä vaihtoehtoa, että esitämme vuorotellen kysymyksiä toisillemme ja sitoudumme vastaamaan. Olisit saanut aloittaa.

        Et suostunut.

        Minä voin koska vain palata rekattuna kirjoittamiseen. Sinä et sitä tee. Sinä vain kiukuttelet ja syytteet.

        Mitä sinä haluat? Sitäkö, että täältä katoavat kaikki eri mieltä olevat ja sinä saat yksin julistaa muutaman kerran viikossa ne faktasi täällä? Olisiko se ihanaa?

        Ei se ole muiden vika ettet mitään epämieluisia vastauksia halua nähdä ja tuppaat "unohtamaan" aina ne nähdytkin ja kaiken kymmenet kerrat aiemminkin jauhetut.
        Sinäkö yksin määrität millä tyylillä täällä kukakin saa kirjoittaa, mihin vastata tai olla vastaamatta, jos mitään kommentoitavaa tai kysyttävää ei juuri silloin ole?
        Tunnistumisjankkaukseltasi voisit vihdoin kertoa, mitä oleellista merkitystä sillä on keskustelun kannalta? Kuvittelethan joka tapauksessa tunnistavasi eri nimimerkitkin yhdeksi ja samaksi kirjoittajaksi. Tässäkin ketjussa sinulle on vastannut vähintään kaksi eri henkilöä.

        "Sitäkö, että täältä katoavat kaikki eri mieltä olevat ja sinä saat yksin julistaa muutaman kerran viikossa ne faktasi täällä?"

        Jotenkin tuntuu, että olet itse juuri tähän kaikkein kiivaimmin pyrkimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole muiden vika ettet mitään epämieluisia vastauksia halua nähdä ja tuppaat "unohtamaan" aina ne nähdytkin ja kaiken kymmenet kerrat aiemminkin jauhetut.
        Sinäkö yksin määrität millä tyylillä täällä kukakin saa kirjoittaa, mihin vastata tai olla vastaamatta, jos mitään kommentoitavaa tai kysyttävää ei juuri silloin ole?
        Tunnistumisjankkaukseltasi voisit vihdoin kertoa, mitä oleellista merkitystä sillä on keskustelun kannalta? Kuvittelethan joka tapauksessa tunnistavasi eri nimimerkitkin yhdeksi ja samaksi kirjoittajaksi. Tässäkin ketjussa sinulle on vastannut vähintään kaksi eri henkilöä.

        "Sitäkö, että täältä katoavat kaikki eri mieltä olevat ja sinä saat yksin julistaa muutaman kerran viikossa ne faktasi täällä?"

        Jotenkin tuntuu, että olet itse juuri tähän kaikkein kiivaimmin pyrkimässä.

        Koettaisit puhua samasta asiasta kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole muiden vika ettet mitään epämieluisia vastauksia halua nähdä ja tuppaat "unohtamaan" aina ne nähdytkin ja kaiken kymmenet kerrat aiemminkin jauhetut.
        Sinäkö yksin määrität millä tyylillä täällä kukakin saa kirjoittaa, mihin vastata tai olla vastaamatta, jos mitään kommentoitavaa tai kysyttävää ei juuri silloin ole?
        Tunnistumisjankkaukseltasi voisit vihdoin kertoa, mitä oleellista merkitystä sillä on keskustelun kannalta? Kuvittelethan joka tapauksessa tunnistavasi eri nimimerkitkin yhdeksi ja samaksi kirjoittajaksi. Tässäkin ketjussa sinulle on vastannut vähintään kaksi eri henkilöä.

        "Sitäkö, että täältä katoavat kaikki eri mieltä olevat ja sinä saat yksin julistaa muutaman kerran viikossa ne faktasi täällä?"

        Jotenkin tuntuu, että olet itse juuri tähän kaikkein kiivaimmin pyrkimässä.

        On tärkeää pitää akat ruodussa ja synnyttämässä lapsia vaikka leirille laitettavaksi jos ei saada sijoitettua huutolaisiksi. Mitä akat vapaudella, se vain ahistaa ja asettaa akat epätoivottavaan valintatilanteesen. Ei akat ennenkään ole mitään valinneet. On helpompi elää kun vaan tekee mitä käsketään ja jättää ajattelun miehille. Niin se meillä on menny ja Terttu eukkoni varmana sanoisi että on erittäin tyytyväinen jos siis kysyisin sitä häneltä. Kyllähän minä tiedän, mitä siitä enempää puhumaan.

        Nimeni on Arvo, 76 vuotta. entinen merkonoomi ja eläkeläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tarjonnut sinulle kaikki mahdollisuudet keskustella. Olen tehnyt ketjunkin, jossa olisit voinut edes sen yhden ketjun ajaksi tunnistautua.

        Et suostunut.

        Olen tarjonnut sitä vaihtoehtoa, että esitämme vuorotellen kysymyksiä toisillemme ja sitoudumme vastaamaan. Olisit saanut aloittaa.

        Et suostunut.

        Minä voin koska vain palata rekattuna kirjoittamiseen. Sinä et sitä tee. Sinä vain kiukuttelet ja syytteet.

        Mitä sinä haluat? Sitäkö, että täältä katoavat kaikki eri mieltä olevat ja sinä saat yksin julistaa muutaman kerran viikossa ne faktasi täällä? Olisiko se ihanaa?

        Vestigia terrent eli jäljet pelottavat! Tunnethan tarinan sisällön ja sen opetuksen? Tai tarinan punahilkan isoäidin vaihtumisesta sudeksi? Edelleenkin, opettele dialogia, koska se kyky sinulta on täysin kadoksissa vahvan agitaatiopropagandatrollauksesi lumoissasi. Kukaan ei usko sinun kykyysi "vaihtaa vaatteitasi". Sorry, elä nyt vaan siinä keittämässäsi sopassa. Uskon vasta, kun näen sinun uudet kirjoituksesi ja voin jopa ottaa osaa keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vestigia terrent eli jäljet pelottavat! Tunnethan tarinan sisällön ja sen opetuksen? Tai tarinan punahilkan isoäidin vaihtumisesta sudeksi? Edelleenkin, opettele dialogia, koska se kyky sinulta on täysin kadoksissa vahvan agitaatiopropagandatrollauksesi lumoissasi. Kukaan ei usko sinun kykyysi "vaihtaa vaatteitasi". Sorry, elä nyt vaan siinä keittämässäsi sopassa. Uskon vasta, kun näen sinun uudet kirjoituksesi ja voin jopa ottaa osaa keskusteluun.

        Onko sinuun iskenyt jonkinlainen megalomania? Luulet oikeasti joutavan trollamisesi vaikuttavan minuun?

        Minulle on se ja sama, uskotko minua vaiko et. Sinulla on ollut lukuisia tilaisuuksia puhua ihan AIHEESTA. Et näytä siihen pystyvän, joten periaatteessa. Jokainen sinun kanssasi kulutettu sekunti on ajanhukkaa.

        Myös sinun kykysi ottaa osaa keskusteluun on nolla. Sinä et oikein näytä edes käsittävän, mitä keskustelu tarkoittaa. Koko termi on sinulle ilmeisen mahdoton hahmottaa.

        Sinä lisäksi kuvittelet, että pelaamistasi eri kirjoitustyyleillä ei eroteta. Se on kuules tyypillinen trollien kuvitelma. Kyllä sinut tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinuun iskenyt jonkinlainen megalomania? Luulet oikeasti joutavan trollamisesi vaikuttavan minuun?

        Minulle on se ja sama, uskotko minua vaiko et. Sinulla on ollut lukuisia tilaisuuksia puhua ihan AIHEESTA. Et näytä siihen pystyvän, joten periaatteessa. Jokainen sinun kanssasi kulutettu sekunti on ajanhukkaa.

        Myös sinun kykysi ottaa osaa keskusteluun on nolla. Sinä et oikein näytä edes käsittävän, mitä keskustelu tarkoittaa. Koko termi on sinulle ilmeisen mahdoton hahmottaa.

        Sinä lisäksi kuvittelet, että pelaamistasi eri kirjoitustyyleillä ei eroteta. Se on kuules tyypillinen trollien kuvitelma. Kyllä sinut tunnistaa.

        No, voithan sinä ihan vapaasti olla kiinnostumatta minun mileipiteistäni, varsinkin kun ne niin kovasti herättävät antipatioitasi ja nostattavat tuollaisen karmean raivon, mikä sinua koko ajan ahdistaa! Minulle se sopii oikein hyvin, kun en kaipaa sinun trollaustasi. Viimeinenkin postaus osoittaa jotain omituista sinusta, joten en todella kaipaa "mielipiteitäsi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, voithan sinä ihan vapaasti olla kiinnostumatta minun mileipiteistäni, varsinkin kun ne niin kovasti herättävät antipatioitasi ja nostattavat tuollaisen karmean raivon, mikä sinua koko ajan ahdistaa! Minulle se sopii oikein hyvin, kun en kaipaa sinun trollaustasi. Viimeinenkin postaus osoittaa jotain omituista sinusta, joten en todella kaipaa "mielipiteitäsi".

        Älä sitten vastaa teksteihini. En ylipäätään ottaen ymmärrä sitä, miksi sinulla on tarve tunkea ketjuihin, joiden aiheesta et halua keskustella.

        Tässäkin ketjussa sekä avauksen otsikko että teksti ovat ihan yksiseliteisiä ja helposti ymmärrettäviä. Silti sinun vain pitää ketjuun tunkea urputtamaan ja arvostelemaan. Omituista. Koeta puhua asiasta ja jos et siihen pysty, älä kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten vastaa teksteihini. En ylipäätään ottaen ymmärrä sitä, miksi sinulla on tarve tunkea ketjuihin, joiden aiheesta et halua keskustella.

        Tässäkin ketjussa sekä avauksen otsikko että teksti ovat ihan yksiseliteisiä ja helposti ymmärrettäviä. Silti sinun vain pitää ketjuun tunkea urputtamaan ja arvostelemaan. Omituista. Koeta puhua asiasta ja jos et siihen pysty, älä kommentoi.

        Sehän sinulle sopisi että saisit "väärämielisistä" vapaan areenan julistaa valhepropagandaasi täysin häiriöttä ja kenenkään valheitasi kiusallisesti oikomatta. No ainahan sitä haaveilla saa. :)
        Ja onhan se nähty mikä poru siitä seuraa jos ketään ei kiinnosta nämä samaa toistelevat aloituksesi ym. samoja urputtavat jankutukset, taas kerran alusta.

        "Ehkäpä pää-ääni saa edes jotakin sanottua." ;)


    • Anonyymi

      Naisten vaginoita on tarkkailtava ettei kukaan sorru mukavuusseksiin.

      • Anonyymi

        Minusta taas naiset pitää vapauttaa oman tahdon kahleesta hellan ääreen ja synnyttämään. Riittää kun nainen kulkee hellan, sängyn ja synnytysalin väliä. Ei sitä kerkiä töihin ja mitää hölynpölyä lukemaan ja kouluja käymään. Riittää kun aviomies antaa rahaa silloin kun katsoo sen sopivaksi. Housuja aviomies ei kuitenkaan osta sillä mihin nainen niitä tarvii? Pitää olla kotona valmis levittämään jalkansa, samoin synnytyssalissa. Riittää kun hametta nostaa. Hellan ääressä on tarpeeksi lämmin eikä ulos naisen tarvi mennä.
        Toivottaa Pena, pastori.


    • Anonyymi

      Naisten tarkoitus on vain synnyttää talouselämän palvelukseen halpaa työvoimaa ja tyydyttää miehen seksihalut. Ei nainen tarvi muuta elämäntehtäväkseen, se on sitä mitä nainen haluaa, minä tiedän. Ei sitä tarvi erikseen naisilta kysyä. Ei naiset ymmärrä kuitenkaan, ne on femitatseja ja fenimistejä kaikki jotka muuta väittää. Ei naiset ennenkään nauttineet seksistä vaan pelkäsivät sitä, joten on hyvä pysyä perinteissä.

      tervisin Usko

      • Anonyymi

        Hahhah 😀 noinhan monet Uskon vai oliskin uskon lahkot opettaa ja näkyyhän niitä tekstejä täälläkin. Ja on ollut kansalaisaloitteitakin.


    • Anonyymi

      Meillä normaalissa yhteisössämme on tarkoituksena saada suomesta Raamatun maa. Jos ei nainen ole neitsyt niin kuolemantuomio ja jos nainen koskee vieraaseen mieheen niin käsi poikki. Jos nainen pettää niin kuolemantuomio, jos nainen puhuu ilman lupaa niin kuolemantuomio. Seksi on naisilta kielletty.

      Raamattu on maailman vanhin kirja ja maailman oikeudenmukaisin kirja.

    • Anonyymi

      On se kumma, kun abortinedistäjien ymmärrykseen ei voi mennä se, että aborttiin kriittisesti suhteutuvien ja abortin vastustajien selvä kanta on tuotu satoja kertoja esille. He eivät ymmärrä suomen kieltä ja perusfakotja.

      Kerrottakoot sitten TAAS KERRAN, että tavoite on ymmärryksen lisääntyminen ihmisyksilön oikeuksista omaan elämäänsä ja siis mahdollisimman vähän abortteja! Tämä on aivan kristallinkirkas tavoite! Selkeä ja hyvin perusteltu taistelu pienten ihmisyksilöiden elämän puolesta tappamiskiihkoa vastaan.

      Tulikohan jo selväksi hitaammminkin ajattelevalle trollille?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe