näytät nainen ihan

Anonyymi

vanhalta tantalta! vanhentunut pullero 😬

59

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on peili ja tiedän tuon tarkalleen. Tällaista se elämä on. Tiedät ettet sä mulle kirjoita, kun en tunne ketään sairaita tyyppejä, mutta totta silti mun kohdalla.

      • Anonyymi

        * siis tiedän ettet sä mulle, sä aloittaja et tiedä mitään, harhainen reppis


    • Anonyymi

      Mikäs siinä, suurimman osan elämästäni olen ollut ihan mukiinmenevä. Joutaahan tässä jo tanttailla.

    • Anonyymi

      "Jos ei muoto miellytä,
      niin ehkä katsot sydäntä."
      Riepu-Anna.

    • Anonyymi

      sen näkee vartalosta ja naamasta
      kun nainen lakkaa saamasta

      • Anonyymi

        Voihan olla niinkin ettei nainen halua saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan olla niinkin ettei nainen halua saada.

        Buulshit.


    • Anonyymi

      Sinäkö oot unelmien prinssi vai?

    • Anonyymi

      Ehkä näytän...mutta mieli on oikeissa mitoissa.🤭

    • Anonyymi

      Hittoako sä täällä murehdit toisten ulkonäköä 😡

    • Anonyymi

      Raskas elämä...

    • Anonyymi

      Kiitos.
      Oli varmaan minulle. Kummasti kohensi itsetuntoa, joka jo muutenkin nollassa.
      :'(

    • Anonyymi

      Hyvää vuosikertaa sisältö paranee vanhetessaan. Sydän puhdasta kultaa. Kädet työhön taipuvat. Kroppa hyvin palvellut. Yllätkö itse samaan sisäiseen hehkuun.

    • Anonyymi

      Jopa jopa vanha vaan paranee mutta on se katkeraa joillekin en minäkään sinua halua.

    • Anonyymi

      Niin no mä olenkin mun oman murun pikkupalloromummeli hän rakastaa haluaa ja kyllä. Ostetaan kohta rollaattorit ja ajetaan kilpaa.

    • Anonyymi

      No sillai kai.
      Ei ne sinunkaan jalkovälissä olevat kulkuset enää maan vetovoimaa ole voineet vastustaa, veikkaisin 😘

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Repesin tälle..🤣


    • Anonyymi

      Vaan samalta tunnun kuin ennenkin ja huuleni yhtä makeat

    • Anonyymi

      Et säkään ihan nuori ole vaikka yrität.

    • Anonyymi

      So what?? Who cares anyway🤣🤣🤣 Mun tuttu on jo aikaa sitten sanonut ett näytän ikäistäni vanhemmalta ja ilme oli tyyliin nokka nyrpällään. Joo, mulla kuule on ihan omasta takaa suorien sanojen sanojat, ei ole liikoja luuloja omasta ulkonäöstä. On sanottu ett olen ruma ja luontaantyöntävän näköinen ja nuo sanat on tullut tutuilta. Joten mitä sitten, pitäiskö kysyä ett tapanko itteni nyt vai myöhemmin, sitähän tuo aloituksen kirjoittaja tahtoo jonkun itselleen tekevän.

      • Anonyymi

        Sinä taas 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Aivan mahtavalta. Minua on sanottu ikäistäni nuoremman näköiseksi ja tästä hyvästä kuulemma pudotetaan vielä maanpinnalle ja sanotaan, ettei se olekaan niin. Sitten kyllä muserrun.


    • Anonyymi

      Haluatko kuulla hyvän jutun..... Säkin vanhenet ja sitten saat vuorostasi kuulla nuoremmilta totuuksia omasta koreasta kuorestasi😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Kyllä, sun kannattaa ehottomasti ettii joku tuoreempi tapaus, mä löydän kyllä jonku jolle oon just hyvä. Hyvästi!

    • Anonyymi

      Olen vanha tanttapullero. Siksi mulla on muutamaa vuotta nuorempi mies

    • Anonyymi

      Ei ole päivää etteikö tule vastaavia pimahtavia otsikoita.

      • Anonyymi

        Jep ja kaikken herkintä on, kun lähes yhtä pimahtaneet fyysiset tai henkiset penskat kuvittelee, että joku nainen kirjoittaa tätä kiukkusaagaa.


    • Anonyymi

      Nää on näitä viestejä, joita en ymmärrä. Tahallaan pahoittaen monen mieli. Muuten ap kirjoitat haluttomuuspalstalla. Tiedätkö älä syytä omaa haluttomuuttasi ja kykenemmättömyyttäsi toisten ihmisten ominaisuuksilla kuten naisesi ulkonäöllä.

    • Anonyymi

      Ja silti aina niin haluttava. On se vaan jännä tuo karisma ja seksikkyys mussa, kun ikä ja kilotkaan ei sitä poista.

    • Anonyymi

      🤣Ootko katsonut peiliin? Näkyykö lattialla varpaat kumartamatta? Ja mikä tärkeintä, oppiiko vanha koira enää käytöstapoja? Mut haaveile sä niistä nuorista tyttölöistä ihan rauhassa... istas gubbe.

    • Anonyymi

      Ihmettelen vähän, miten monet naiset ovat vastanneet näin vastenmieliseen aloitukseen ja vielä omineet sen. Ei noin, naiset!

      • Anonyymi

        On siinä perääkin. Tai mulla ainakin on perää ja ikääkin.


    • Anonyymi

      Sinä oletkin aina ollut yhtä idiootti..ja mauton.

    • Anonyymi

      Ja sinä näytät muumien haisulilta.

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Siksi kaksi vanhaa sopii paremmin yhteen. Ovat hyväksyneet oman vanhenemisensa.

    • Anonyymi

      Missäs näit? Tai näitkö edes?😋

    • Anonyymi

      jes kerranki tuli totuus esiin ja niin oon

    • Anonyymi

      Peilistäkö näkyi?

    • Anonyymi

      Aloittaja, niin ja silti rakastat minua oikein intohimoisen palavasti, ethän muuten täällä koko ajan kirjoittelisi.

      • Anonyymi

        Olen ikääntynyt ja ryppyinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ikääntynyt ja ryppyinen

        Vanha löllykkä siis 😝


    • Anonyymi

      Riskit ihmiset kuuluvat riskiryhmään, riskien ihmisten ryhmään, erinäisiin riskiryhmiin erinäisissä erityistilanteissa.

      Eipä ole koskaan tullut kuuluttua ylipainoisten joukkoon, taitaa sen sijaan aloittaja kuulua, onnea vaan tuleviin koitoksiin.

    • Anonyymi

      tiedän mitä haluun sopivasti kuumaksikin ja taitavaksi sanottu.

    • Anonyymi

      Tulisitko tuon sanomaan suoraa mulle, et uskaltaisi tulla vaikka vähän yksinkertainen mies ehkä oletkin. Suotta vaivaat pikku päätäsi, sillä minkä näköinen olen.
      Eihän se sulle kuulu, pistä kuule silmät kiinni ja jatka matkaasi!

    • Anonyymi

      Kumipallona luokses pompimpim🥳

    • Anonyymi

      Nostetaan

    • Anonyymi

      On surullista etteivät aivosi ja tällaiset letkautukset ole loppuneet vieläkään. Tiedätkö mitä se kertoo sinusta itsestäsi? Moni asia implikoituu tyhmissä, kypsymättömän ihmisen kommenteissasi tuntemattomille ihmisille. Ymmärrän että ei voi muuta odottaakaan ihmiseltä jonka päivän hohto on juoda keppanaa taloyhtiön katoksessa ja kuseksia rakennuksiin kuin rakkikoira. Hyi!

      • Anonyymi

        Jatkan vielä, kuseminen toisten autoihin on myös mieleltään sairaan tekosia. Terve ihminen ei sellaista tee. Sinuna hakeutuisin hoitoon ja äkkiä. Näkeehän sinusta päälle päin ettet ollut paikalla kun aivoja jaettiin. Lähinnä tulee mieleen rikkinäinen käkikello joka kukkuu silmät tyhminä pyöreänä. Tuuli vain puhaltaa korvien välissä. Tiedätkö että paha saa aina palkkansa? Jos ei tuo kusiterrotismi lopu, teen ilmoituksen sinusta poliisille, taloyhtiön ihmisille ja isännöitsijälle. Olet vain juoppo rettelöitsijä jota kukaan ei tälle rauhalliselle asuinalueelle halua. Olisi jo korkea aika ottaa järki käteen kun ikäsi puolesta sinun kuitenkin pitäisi olla ns. "Aikuinen".


    • Anonyymi

      Miksei saisi näyttää,jos on vanha tai vanhentunut pullero? Ei kai se mitenkään sinulta pois ole,vai onko? Elämässä kuuluu vanhentua. Tuliko se sinulle yllätyksenä vai etkö peiliä omista? Uskonpa että omistat,et vaan tahdo vilkaista😄

    • Anonyymi

      Elämässä kuuluu muuttua vanhentuneeksi pulleroksi. Sen voi tehdä nyyhnyyh tai iloiten. Taidat kuulua nyyhnyyh piiriin😃tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe