On kyllä tullut selväksi, mutta missä näkee parantuneet?
COVID19 SAIRASTUNEET
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Heidät pidetään piilossa, lukuunottamatta muutamaa julkkista? Siis jostain kummasta syystä ei pidetä lukua muista kuin kuolleista. Noh, kaikkihan me kuollaan kuitenkin joskus syystä tai toisesta. Muutenkin vähän ihmeellistä, tuli tieto CV19Nh0NEG vaikka en oo käyny lähelläkään mitään testauspaikkaa! Pätevää, etten sanoisi!
- Anonyymi
Kaverit teki sinulle jäynän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverit teki sinulle jäynän.
En usko, koska oli Fimlab.fi, eli väärä numero heillä, kuinkahan monta muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, koska oli Fimlab.fi, eli väärä numero heillä, kuinkahan monta muuta?
Ja nuo testaukset, oikeasti, käykö muka kaikki joittenkin flunssa oireitten takia, siis mamut me muut, jotka ollaan sata varmoja ettei ole korona? Minullakin on kuumekurkkupää-kipee, tasansata ellei ylikin varma ettei ole covid19, koska en ole ollut oikeasti kenenkään kanssa missään tekemisissä, safkatkin on ulko-oven tuolla puolen, vaan kevätflunssa iski.
- Anonyymi
AstraZeneca-rokote on nyt keskeytetty useissa Euroopan maaissa ..
Tanska, Islanti ja Norja ovat keskeyttääneet Oxford- AstraZeneca Covid-19 -rokotteen käytön.
joku kyllä saa huomenna suomessa.- Anonyymi
Liian nopea rokotteen kehittely, joten kaikkia mahdollisia komplikaatioita ei varmaankaan ole ehditty huomioida. Nyt sitten kärsitään seuraamuksista? Onko näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279