Rotat jättävät hukkuvan laivan.

Anonyymi

Kalajokilaakso uutisoi Vieskojen Keskustalaisten joukko paosta kuntavaalien ehdokkuuksista. Myllynrakentajaien silmät avautuneet.

10

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kes kusta ko pakenee.

      • Anonyymi

        näky olevan,alavieskassakin koko johto eiasetu enää ehdolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näky olevan,alavieskassakin koko johto eiasetu enää ehdolle

        Toivotaan että nämä omiin muroihin kusijat älyävät poistua itse, paksua ovat olleet jutut, kuntalaisia kustiin silmään tuulivoima jutussa, ja sitten esitetään toivomus että asiasta ei keskusteltaisi julkisesti kun asiasta ei ole riittävästi tietoa, samalla laaditaan kiireellä kaavoitusta, sitten ilmeisesti saisi vasta keskustella kun myllyt on jo pystyssä☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näky olevan,alavieskassakin koko johto eiasetu enää ehdolle

        Listoille näyttää haalitun kaikki jotka eivät tiedä eivätkä ymmärrä yhteiskunnan asioista mitään, toki mukana muutama järkevä jotka sanovat näille navetan yleisiltä pudonneille mitä mieltä pitää mistäkin asiasta olla, ei mene Keskustalla kyllä häävisti naapurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listoille näyttää haalitun kaikki jotka eivät tiedä eivätkä ymmärrä yhteiskunnan asioista mitään, toki mukana muutama järkevä jotka sanovat näille navetan yleisiltä pudonneille mitä mieltä pitää mistäkin asiasta olla, ei mene Keskustalla kyllä häävisti naapurissa.

        Tämä on tosi opettelisivat edes kirjoittamaan oikein.


    • Anonyymi

      Alavieska yleinen keskustelu .Kesustan edustaja vaatii poistamaan totuuden puhumisen tuulivoimaloista. Valtuutetulla alkoi housunpuntit tutisemaan jos hän ei pääsekkään enään istumaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä valtuuston kokouksissa.Eipä silti mitä olen seurannut noita kokouksia niin en ole kuullut hänen muuta lausuvan kuin JAA.

      • Anonyymi

        Oli muuten kadonnut koko keskustelu alavieskan yleisestä😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten kadonnut koko keskustelu alavieskan yleisestä😁

        Käviköhän käsky pääkallopaikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käviköhän käsky pääkallopaikalta.

        On tainnut Alavieskassa kadota sanan demokratia merkitys, ensin itse joudutaan jääväämään itsensä, sitten vaaditaan että asiasta ei saa muutkaan keskustella, surkeaa on toiminta naapurissa jos ei nyt hääviä ykassakaan.


    • Anonyymi

      Rotta kokous, ne ovat takajaloilaan piirissä, asevarikon alueet.
      Kirkon hälytykset, syökö rotta ruumista
      Pekka markkinointi kävelytti rotan kävely sauvojen läpi nurkaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe