Neitsytmies

Ninna86

Nyt kertokaa mulle, millanen on neitsyt mies, etenkin neitsytmiehet!!!

Nimittäin, tämä vesimiesnainen rakastui tammikuussa neitsytmieheen, eikä oot tunteet laimennu vieläkään...

Pari viikkoa oli ihanaa, sitten mies ilmotti ettei oikeen mikään tunnu hyvältä ym.. Oli toisaalta just päässy intistä ja kaikki jutut, niinkun miedänkin juttu alko sillon ihan samaan aikaan.
Sano kuitenkin, että oon "rennoin" tyttö mitä on koskaan tavannu, ja että on ollu kyllä ihan sairaan siistiä...
Oli ite kyllä oikeesti myös hajalla siitä että me "erottiin" vaikka se sen päätös olikin...

Sanooks neitsytmiehet tollasta jos ei tarkoita?

Ollaan kyllä oltu yhteydessä, nähtykin jonkun verran..
En vaan tiedä mitä se ajattelee,kun tosiaan se yks ainoo ilta on ainut kerta kun ollaan puhuttu "vakavia"...

Sillon heitettiin ilmaan myös ajatus että ehkä myöhemmin, kesällä tai joskus...

Mistä mä tiedän onko meillä enää mitään toivoa??
Vai onko se vaan kyllästynyt muhun, (voiks vesimieheen kyllästyä ;))eikä kehtaa sanoa...??

10

3573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehto

no me neitsyt miehet ollaan tavallisia miehiä et nii, ei sen erityisempiä

• Äity

Hei ei se merkistä oo kiinni, jos joku kyllästyy.. heitä toiveesi tähän ja katsele itsellesi toinen, joka on arvoisesi.
      Kokemusta on!!

• neitsytytys

Kyllä voi kyllästyä. Vesimies voi olla neitsyelle liian erikoinen. Ehkä nuori neitsyt ei osaa käsitellä tunteitaan vesimieheen. Itselläni on samanlainen tunne useinkin. Anna sen neitsyen kypsyä.

• Miäs20

Ikävä kyllä minun täytyy todeta että, neitsyt on helposti kyllästyvää merkkiä. Sekä ehkä turhan vaativa ja oikea pilkunviilaaja. Oiva esimerkki voi olla, että laitetaanpas patteria pienemmälle ettei kulu sähköä liikaa tai miks sä laitat noin paljon voita leivän päälle. Neitsytmies käy aika ajoin rasittavaksi ja yleensä on liiankin vaativa/analyyttinen/tarkka. Jos rakkauselämässä neitsyt löytää vihdoin ja viimein sen oikean, neitsyt pitää siitä kiinni ja ei luovuta helposti. Ero elämän rakkaudesta voi olla hyvinkin vaikea. Näin kävi minulle ja yhä kaipaan. Jos neitsyt ei hyväksy kumppaniaan niin, hylkääminen, kylmyys ja välinpitämättömyys on helppoa. Neitsyt myös katkeroituu helposti jos vain muutama suhde on epäonnistunut. Olen kuullut, että neitsyt saattaa helposti sairastua henkisesti sekä on henkinen kiusaaja. Toinen henkisesti sairastuva merkki on mun mielestä kaksonen. Suhteen osapuolen on kestettävä neitsyen arvostelu mistä tahansa. Useimmat eivät kestä.
      Näyttää siltä että, moni neitsyt on löytänyt alkuvuonna rakkauden ja joku on löytänyt neitsyen. Sillä tämä kevät on neitsyille rakkauden aikaa koska Venus on kolmiossa merkkiimme.

• uskomaton

no siinä tulikin täyttä asiaa. kerrankin. mä rakastan mun neitsytmiestä.

• Mölö

on kyl aivan totta. jos ei todellakaan kiinnosta niin itse tulee oltua kyllä aika tyly. kyl ihan suoraan tottakai sanon ettei kiinnosta, mut kylmyys on jäätävää.
        ja voi kuinka rakastan neitsyt miestä. itse olen myös neitsyt nainen

• Ninna86
        Mölö kirjoitti:

on kyl aivan totta. jos ei todellakaan kiinnosta niin itse tulee oltua kyllä aika tyly. kyl ihan suoraan tottakai sanon ettei kiinnosta, mut kylmyys on jäätävää.
        ja voi kuinka rakastan neitsyt miestä. itse olen myös neitsyt nainen

Kiitos kaikille..

Mutta, ongelmahan nyt lähinnä on siinä ettei kaveri oo kovin kylmä ollu missään vaiheessa.. Ei edelleenkään...
        Siksi tää tulkintaongelma..

Itsepä olen myös kovin kyllästyvää laatua, niin sen puolen kyllä ymmärrän..
        Tässä kun ei vaan tainnut siitä olla kyse..
        En vaan oikeen tiedä että mistä tässä nyt oikeesti on kyse..??!!

Ainiin, ja yhdestä neitsytmiehestä on kokemusta aiemmin, joten vähän on onneks suuntaa.. :)

• timberry
        Ninna86 kirjoitti:

Kiitos kaikille..

Mutta, ongelmahan nyt lähinnä on siinä ettei kaveri oo kovin kylmä ollu missään vaiheessa.. Ei edelleenkään...
        Siksi tää tulkintaongelma..

Itsepä olen myös kovin kyllästyvää laatua, niin sen puolen kyllä ymmärrän..
        Tässä kun ei vaan tainnut siitä olla kyse..
        En vaan oikeen tiedä että mistä tässä nyt oikeesti on kyse..??!!

Ainiin, ja yhdestä neitsytmiehestä on kokemusta aiemmin, joten vähän on onneks suuntaa.. :)

Niin kysehän ei olekaan siitä, et neitsytmies olis kylmä. Päinvastoin, varmasti kiihkeä ja sinua haluava ja luoksesi tahtova.
        Se nyt vaan oikeesti on niin, että vaik neitsyt kuinka rakastaisi ja haluaisi,sen on välillä mentävä tekemään omia juttuja.
        Niit ei varmaan kukaan ymmärrä, mut tekee ne kuitenkin.

Neitsyen tunteet toista kohtaan, ei edes vesimiestä, häviä mihinkään mikäli ovat oleet aitoja.

Suosittelen antamaan ajan hieman kulua ja myös sitä et pidä yhteyttä, vaika ois hankalaa/vaikeeta.
        Mitä luultavammin se palaa takas sun luo.
        Palvoo maata jalkojes alla, pitää hyvänä kaikín keinoin.
        Itsekin nyitsyt

• Ninna86
        timberry kirjoitti:

Niin kysehän ei olekaan siitä, et neitsytmies olis kylmä. Päinvastoin, varmasti kiihkeä ja sinua haluava ja luoksesi tahtova.
        Se nyt vaan oikeesti on niin, että vaik neitsyt kuinka rakastaisi ja haluaisi,sen on välillä mentävä tekemään omia juttuja.
        Niit ei varmaan kukaan ymmärrä, mut tekee ne kuitenkin.

Neitsyen tunteet toista kohtaan, ei edes vesimiestä, häviä mihinkään mikäli ovat oleet aitoja.

Suosittelen antamaan ajan hieman kulua ja myös sitä et pidä yhteyttä, vaika ois hankalaa/vaikeeta.
        Mitä luultavammin se palaa takas sun luo.
        Palvoo maata jalkojes alla, pitää hyvänä kaikín keinoin.
        Itsekin nyitsyt

Toi ois voinu niinku olla suoraan yhen tietyn neitsytmiehen suusta....

Just se nimittäin että haluais mutta pitää vaan tehä niitä omia juttuja...

Hassua, nyt mun täytyy sit kai kuitenkin uskoa että kaikki mitä se on sanonut on ihan vilpitöntä loppujen lopuks...

• aki.82

Hei. mikä on ninna86 sähköposti osoite?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe