Kiitos paljon

Anonyymi

Vihastasi ja haukkumisistasi! Hyvä kun voit tehdä oletuksia toisesta kunnolla tuntematta.
😔😔😔😔

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kenelle mutta itse ainakin tunnen yhden tapauksen kuin omat taskuni VAIKKA EN EDES HALUAISI TUNTEA.
      Ja miksi hänet tunnen vaikka en halua tuntea? Koska hän itse ihan väkisin pakotti minut tuntemaan hänet.

      • Anonyymi

        Sulle tuli varmaan ihan saakelin hyvä mieli kun sait haukkua toista. Anna toisen olla. En ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä. 😞
        Naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle tuli varmaan ihan saakelin hyvä mieli kun sait haukkua toista. Anna toisen olla. En ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä. 😞
        Naiselta

        En minäkään ymmärrä sinun kaltaisia ihmisiä jotka tuomitsevat toisen tietämättä koko tarinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ymmärrä sinun kaltaisia ihmisiä jotka tuomitsevat toisen tietämättä koko tarinaa.

        En tuomitse, mutta itse en ole ikinä ajatellut kenestäkään että olis pakotettu tuntemaan toinen. Mahtaa vihasi olla suuri.


    • Anonyymi

      Naiselta naiselle. Samoin sanoin, hyvä kun voit tehdä oletuksia toisesta ihmisestä tuntematta mitenkään. Varastaa nimen , persoonatiedot levittäen täyttä omaa saastaasi. Oletko todella niin tyhmä, ettet osaa vapaaehtoisesti lopettaa. Mene peilin eteen, katso itseäsi, hoe tunti *OLEN KAIKKEIN TYHMIN'. Senjälkeen helpottaa, kun vielä panet pussin päähän.

      • Anonyymi

        Ja minä pysyttelisin sinua helvetin kaukana henkilöstä, jonka henkilötietoja olet käyttänyt ja rahoilla elänyt. Olet saastaa.


    • Anonyymi

      No, jos ihminen on täysin sairaudentunnoton, ei se käsitä ollenkaan mikä mättää, miksi ympärillä ihmiset voi pahoin.

    • Anonyymi

      Juu, ei ole fiksua tuo. On hyvä kuitenkin ymmärtää, että solvaaja tai haukkuja purkaa aina omaa pahaa oloa ja turhautumistaan. Jos on mieleltään tasapainossa oleva ihminen, hänellä ei ole tarvetta hakea muista vikoja ja haukkua. Ainahan vikoja löytyy jokaisesta. Ihminen on vajavainen. Täytyy muistaa myös, että jos oikein solvaa toista tunnistettavasti, voi jopa rikoskynnys ylittyä. Se ei ole siis yhdentekevää, mitä toisesta sanoo. Kaikkea Hyvää!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe