Kiitos paljon

Anonyymi

Vihastasi ja haukkumisistasi! Hyvä kun voit tehdä oletuksia toisesta kunnolla tuntematta.
😔😔😔😔

8

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä kenelle mutta itse ainakin tunnen yhden tapauksen kuin omat taskuni VAIKKA EN EDES HALUAISI TUNTEA.
      Ja miksi hänet tunnen vaikka en halua tuntea? Koska hän itse ihan väkisin pakotti minut tuntemaan hänet.

• Anonyymi

Sulle tuli varmaan ihan saakelin hyvä mieli kun sait haukkua toista. Anna toisen olla. En ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä. 😞
        Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle tuli varmaan ihan saakelin hyvä mieli kun sait haukkua toista. Anna toisen olla. En ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä. 😞
        Naiselta

En minäkään ymmärrä sinun kaltaisia ihmisiä jotka tuomitsevat toisen tietämättä koko tarinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään ymmärrä sinun kaltaisia ihmisiä jotka tuomitsevat toisen tietämättä koko tarinaa.

En tuomitse, mutta itse en ole ikinä ajatellut kenestäkään että olis pakotettu tuntemaan toinen. Mahtaa vihasi olla suuri.

• Anonyymi

Naiselta naiselle. Samoin sanoin, hyvä kun voit tehdä oletuksia toisesta ihmisestä tuntematta mitenkään. Varastaa nimen , persoonatiedot levittäen täyttä omaa saastaasi. Oletko todella niin tyhmä, ettet osaa vapaaehtoisesti lopettaa. Mene peilin eteen, katso itseäsi, hoe tunti *OLEN KAIKKEIN TYHMIN'. Senjälkeen helpottaa, kun vielä panet pussin päähän.

• Anonyymi

Ja minä pysyttelisin sinua helvetin kaukana henkilöstä, jonka henkilötietoja olet käyttänyt ja rahoilla elänyt. Olet saastaa.

• Anonyymi

No, jos ihminen on täysin sairaudentunnoton, ei se käsitä ollenkaan mikä mättää, miksi ympärillä ihmiset voi pahoin.

• Anonyymi

Juu, ei ole fiksua tuo. On hyvä kuitenkin ymmärtää, että solvaaja tai haukkuja purkaa aina omaa pahaa oloa ja turhautumistaan. Jos on mieleltään tasapainossa oleva ihminen, hänellä ei ole tarvetta hakea muista vikoja ja haukkua. Ainahan vikoja löytyy jokaisesta. Ihminen on vajavainen. Täytyy muistaa myös, että jos oikein solvaa toista tunnistettavasti, voi jopa rikoskynnys ylittyä. Se ei ole siis yhdentekevää, mitä toisesta sanoo. Kaikkea Hyvää!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      40
      2758
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      62
      2117
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      52
      1956
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      91
      1794
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      1614
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      64
      1245
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      125
      1175
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      166
      1155
    9. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      378
      1105
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      1093
    Aihe