Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tiet on niin huonossa kunnossa ettei Alkoon selviä

Anonyymi

Hirveän autoa puistattaa, kohta ei uskalla rapulassa Alkoon mennä kun tulee matkalla merisairaaksi.🤢

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen samaa kuin Vuorelan pojille eli omaa polttoa menemään niin ei tarvitse poistua kotoa.

      • Anonyymi

        Minä oon kunniallinen kansalainen ja haluan verovinettoa... Minulle ei litkut maistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon kunniallinen kansalainen ja haluan verovinettoa... Minulle ei litkut maistu

        Kohta uskoon tullaan, kun ei ole napsia. Kyllä kunnan pitäisi auttaa tai tehdä työnsä....


    • Anonyymi

      selevä rattijuoppo kun muka suoralla tiellä aatoo puisteloo...

      • Anonyymi

        On siellä mutkiakin, eihän humalassa saa ajaa. Nyt hirveitä kuoppia, eilen särkyä Kossuth.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä mutkiakin, eihän humalassa saa ajaa. Nyt hirveitä kuoppia, eilen särkyä Kossuth.

        Kyydissä saa istua humalassa muualla paitsi kuskin paikalla.

        Yleensä humalassa istutaan takapenkillä


    • Anonyymi

      Kylällä on muuten paljon rattijuoppoja kun poliisit ei kerkee tänne tulla.

      • Anonyymi

        Mistä ne erottaa ? Ettei tulisi kolaria...


    • Anonyymi

      On tulossa näköjään viikonloppu. Noista jutuista päätellen.

      Onneksi ei itsellä enää viina niin paljon himota.

      • Anonyymi

        Miksei, oletko kunnossa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei, oletko kunnossa ?

        Nimenomaan paremmassa kunnossa, kun en osta, käytä ja ota enää yhtää viinaa.

        Ei ole enää tarvetta mennä joka kerta huonoon kuntoon ja vointiin, tai joutua köijättäväksi sairaalaan sairaskohtauksen saatuaan.
        Selvensikö tämä sitä, mitä tarkoitin?
        Kelpaako? 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan paremmassa kunnossa, kun en osta, käytä ja ota enää yhtää viinaa.

        Ei ole enää tarvetta mennä joka kerta huonoon kuntoon ja vointiin, tai joutua köijättäväksi sairaalaan sairaskohtauksen saatuaan.
        Selvensikö tämä sitä, mitä tarkoitin?
        Kelpaako? 😌

        Depiksessä ehkä, mutta sekin pahenee, jos siihen tilanteeseen ottaa vielä alkoholia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan paremmassa kunnossa, kun en osta, käytä ja ota enää yhtää viinaa.

        Ei ole enää tarvetta mennä joka kerta huonoon kuntoon ja vointiin, tai joutua köijättäväksi sairaalaan sairaskohtauksen saatuaan.
        Selvensikö tämä sitä, mitä tarkoitin?
        Kelpaako? 😌

        Kelpaa 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan paremmassa kunnossa, kun en osta, käytä ja ota enää yhtää viinaa.

        Ei ole enää tarvetta mennä joka kerta huonoon kuntoon ja vointiin, tai joutua köijättäväksi sairaalaan sairaskohtauksen saatuaan.
        Selvensikö tämä sitä, mitä tarkoitin?
        Kelpaako? 😌

        Korjaus edelliseen, n- kirjain jäi sanasta pois: Siis yhtään viinaa. Sorry kirjoitusvirhe...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan paremmassa kunnossa, kun en osta, käytä ja ota enää yhtää viinaa.

        Ei ole enää tarvetta mennä joka kerta huonoon kuntoon ja vointiin, tai joutua köijättäväksi sairaalaan sairaskohtauksen saatuaan.
        Selvensikö tämä sitä, mitä tarkoitin?
        Kelpaako? 😌

        Nostan hattua sinulle! Muista kuitenkin ei ensimmäistäkään!! " Tulee usein se toinen tyttö joka ottaa vähän enemmänkin!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostan hattua sinulle! Muista kuitenkin ei ensimmäistäkään!! " Tulee usein se toinen tyttö joka ottaa vähän enemmänkin!"

        Kiitos tsemppaamista.
        Yritetään toimia niin, ettei tule enää koskaan nostettua lasillista alkoholia huulille.
        Muuten lähtisi lapasesta taas se juttu. Jokaiselle viina ei vain sovi. Tai ei pysty jättämään siihen pariin lasilliseen. Aluksi alkoholin käyttö pysyi hallinnassa. Myöhemmin se ei sitten onnistunutkaan. Geeniperimä altistaa, ainakin minun kohdallani, kyseiselle sairaudelle. Huonot kortit siis. Ja elämässä koettu stressi, tai ongelmat. Lisäksi joutunut kokemaan liian monta kertaa hyväksikäyttöä.

        Pitänee laittaa lappu otsaan silmien eteen, jos ei ala muistaa. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tsemppaamista.
        Yritetään toimia niin, ettei tule enää koskaan nostettua lasillista alkoholia huulille.
        Muuten lähtisi lapasesta taas se juttu. Jokaiselle viina ei vain sovi. Tai ei pysty jättämään siihen pariin lasilliseen. Aluksi alkoholin käyttö pysyi hallinnassa. Myöhemmin se ei sitten onnistunutkaan. Geeniperimä altistaa, ainakin minun kohdallani, kyseiselle sairaudelle. Huonot kortit siis. Ja elämässä koettu stressi, tai ongelmat. Lisäksi joutunut kokemaan liian monta kertaa hyväksikäyttöä.

        Pitänee laittaa lappu otsaan silmien eteen, jos ei ala muistaa. 🤭

        👍😀💪


    • Anonyymi

      Minun ei tarvitse käydä kylällä kuin muutaman kerran vuodessa täydentämässä hiiva ja sokerivarastoja.
      Alko on aivan liian kallis paikka ja siellä myydyissä tuotteissa puuttuu se oikea aromi.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Neljä viinitonkkaa kaksi olut ja pari vähän vahvempaa teräsastiaa. Kyllä näillä pärjää kesään koko perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Neljä viinitonkkaa kaksi olut ja pari vähän vahvempaa teräsastiaa. Kyllä näillä pärjää kesään koko perhe.

        Juu... https://youtu.be/x_eWLa5vq-o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu... https://youtu.be/x_eWLa5vq-o

        Tuo kappale on kuin meidän taloyhtiö täällä siilin viinamäellä. Kaikki viikonloppuna tukka sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kappale on kuin meidän taloyhtiö täällä siilin viinamäellä. Kaikki viikonloppuna tukka sekasin.

        Kohta voi mennä kanootilla viinin ostoon. Mutta vain ruuan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe