Katoun eilen nii täytän kaikki anoreksian kriteerit paitsi bmi stä en ole varma kun en saa enää mennä vaa’alle. Kukaan ei tiiä tästä. Haluisin kertoo ehkä mun yhelle kaverille joka on huolissaan kun mä en syö. Mut en tiiä. Tänään kun kävelin nii olin tosi lähel pyörtyy ekan kerran tän takii. En syö päivällä muuten kuin illalla ja silloinkin vaan niin vähän kuin voin (perhe syö mun kanssa illalla) kuukaus sitten mitat oli 165/43. Terkkari ei huomannu mitää😆
Vastaukset 7
- Anonyymi
Niini kerronko ja lihon pakolla vai elän laihana ja en kerro
- Anonyymi
Nii joo ja nyt kun yritän olla vege (vähemmän kaloreita) ni terkkari lähettää jollekki ravitsemusterapeutille
- Anonyymi
Ravitsemusterapeutille on kuukausien jono, ja ravitsemusterapeutti ei voi pakottaa ketään syömään. Siellä saa vain sievän pienen luennon, kuinka pitää syödä. Aika yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravitsemusterapeutille on kuukausien jono, ja ravitsemusterapeutti ei voi pakottaa ketään syömään. Siellä saa vain sievän pienen luennon, kuinka pitää syödä. Aika yhtä tyhjän kanssa.
Hyvä niin
- Anonyymi
Et voi jatkaa loputtomiin salailua, jossain vaiheessa jäät kiinni. Asia voi tapahtua vaikkapa niin, että pyörryt ja sinut viedään sairaalaan, jossa tilanteesi havaitaan. Siinä vaiheessa on vaikeaa enää salailla totuutta.
Saattaa käydä myös huonommin. Myös nuoria anoreksiaa sairastavia tyttöjä kuolee. Sydän saattaa pysähtyä yllättäen.
Anoreksian sairastamisessa on lyhytaikaisia ja pitkäaikaisia haittoja. Päätä itse, valitsetko elämän, vai valitsetko riskin päätyä nuorena nimeksi hautakivessä. - Anonyymi
Miksi haluat muuttua luurangoksi? On se anoreksia kyllä kamala tauti.
Ennenvanhaan tehtiin töitä eikä ollut aikaa miettiä tällaisia- Anonyymi
Luurangot ovat kauniita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574