Katoun eilen nii täytän kaikki anoreksian kriteerit paitsi bmi stä en ole varma kun en saa enää mennä vaa’alle. Kukaan ei tiiä tästä. Haluisin kertoo ehkä mun yhelle kaverille joka on huolissaan kun mä en syö. Mut en tiiä. Tänään kun kävelin nii olin tosi lähel pyörtyy ekan kerran tän takii. En syö päivällä muuten kuin illalla ja silloinkin vaan niin vähän kuin voin (perhe syö mun kanssa illalla) kuukaus sitten mitat oli 165/43. Terkkari ei huomannu mitää😆
Helppppppp
7
281
Vastaukset
- Anonyymi
Niini kerronko ja lihon pakolla vai elän laihana ja en kerro
- Anonyymi
Nii joo ja nyt kun yritän olla vege (vähemmän kaloreita) ni terkkari lähettää jollekki ravitsemusterapeutille
- Anonyymi
Ravitsemusterapeutille on kuukausien jono, ja ravitsemusterapeutti ei voi pakottaa ketään syömään. Siellä saa vain sievän pienen luennon, kuinka pitää syödä. Aika yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravitsemusterapeutille on kuukausien jono, ja ravitsemusterapeutti ei voi pakottaa ketään syömään. Siellä saa vain sievän pienen luennon, kuinka pitää syödä. Aika yhtä tyhjän kanssa.
Hyvä niin
- Anonyymi
Et voi jatkaa loputtomiin salailua, jossain vaiheessa jäät kiinni. Asia voi tapahtua vaikkapa niin, että pyörryt ja sinut viedään sairaalaan, jossa tilanteesi havaitaan. Siinä vaiheessa on vaikeaa enää salailla totuutta.
Saattaa käydä myös huonommin. Myös nuoria anoreksiaa sairastavia tyttöjä kuolee. Sydän saattaa pysähtyä yllättäen.
Anoreksian sairastamisessa on lyhytaikaisia ja pitkäaikaisia haittoja. Päätä itse, valitsetko elämän, vai valitsetko riskin päätyä nuorena nimeksi hautakivessä. - Anonyymi
Miksi haluat muuttua luurangoksi? On se anoreksia kyllä kamala tauti.
Ennenvanhaan tehtiin töitä eikä ollut aikaa miettiä tällaisia- Anonyymi
Luurangot ovat kauniita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718