Katoun eilen nii täytän kaikki anoreksian kriteerit paitsi bmi stä en ole varma kun en saa enää mennä vaa’alle. Kukaan ei tiiä tästä. Haluisin kertoo ehkä mun yhelle kaverille joka on huolissaan kun mä en syö. Mut en tiiä. Tänään kun kävelin nii olin tosi lähel pyörtyy ekan kerran tän takii. En syö päivällä muuten kuin illalla ja silloinkin vaan niin vähän kuin voin (perhe syö mun kanssa illalla) kuukaus sitten mitat oli 165/43. Terkkari ei huomannu mitää😆
Helppppppp
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Niini kerronko ja lihon pakolla vai elän laihana ja en kerro
- Anonyymi
Nii joo ja nyt kun yritän olla vege (vähemmän kaloreita) ni terkkari lähettää jollekki ravitsemusterapeutille
- Anonyymi
Ravitsemusterapeutille on kuukausien jono, ja ravitsemusterapeutti ei voi pakottaa ketään syömään. Siellä saa vain sievän pienen luennon, kuinka pitää syödä. Aika yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravitsemusterapeutille on kuukausien jono, ja ravitsemusterapeutti ei voi pakottaa ketään syömään. Siellä saa vain sievän pienen luennon, kuinka pitää syödä. Aika yhtä tyhjän kanssa.
Hyvä niin
- Anonyymi
Et voi jatkaa loputtomiin salailua, jossain vaiheessa jäät kiinni. Asia voi tapahtua vaikkapa niin, että pyörryt ja sinut viedään sairaalaan, jossa tilanteesi havaitaan. Siinä vaiheessa on vaikeaa enää salailla totuutta.
Saattaa käydä myös huonommin. Myös nuoria anoreksiaa sairastavia tyttöjä kuolee. Sydän saattaa pysähtyä yllättäen.
Anoreksian sairastamisessa on lyhytaikaisia ja pitkäaikaisia haittoja. Päätä itse, valitsetko elämän, vai valitsetko riskin päätyä nuorena nimeksi hautakivessä. - Anonyymi
Miksi haluat muuttua luurangoksi? On se anoreksia kyllä kamala tauti.
Ennenvanhaan tehtiin töitä eikä ollut aikaa miettiä tällaisia- Anonyymi
Luurangot ovat kauniita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918