Kokoontuuko Kuopiossa jonkinlaista meditaatioryhmää tai muuten buddhalaisuudesta kiinnostuneita ihmisiä jossakin?
Meditointia kuopiossa?
4
458
Vastaukset
- ko etit
Googlaa ja tutkiskele ilmotustauluja...
- miisu
Eipä googlesta juuri mitään löydy ainakaan. Sahaja joogaa on, mutta siinäpä se aika lailla. Linkit menee kuopion joogaseuraan, mut niillä ei meditointiryhmiä oo tai sit on paraseuran jotain juttuja. Muuten on aika nirkoset hakutulokset. Ainaki mitä mä löysin.
- ei niitä
miisu kirjoitti:
Eipä googlesta juuri mitään löydy ainakaan. Sahaja joogaa on, mutta siinäpä se aika lailla. Linkit menee kuopion joogaseuraan, mut niillä ei meditointiryhmiä oo tai sit on paraseuran jotain juttuja. Muuten on aika nirkoset hakutulokset. Ainaki mitä mä löysin.
Siten oo ei voi mittään. Luulin että Kuopio on urheilu kaupunki.
- Bodhi
Bodhi Path ryhmä on kyllä viikottain koolla. Googlaa tai Facebookkaa, löytyy kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721