Bmw 530 Diesel Touring 5d A (Pakettiautoksi Rekisteröity)

Anonyymi

Hei, laittakaapa viisaammat kommenttia, että onko kyseisessä autossa jo liikaa kilometrejä ja tarvitseeko ottaa jotain huomioon? Olen etsimässä siis farmari-autoa, joka on rekisteröity pakettiautoksi. Näin naisena olisin kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista! Saako takatilaan laittaa vaikka patjan? Entäs saako takatilaa purkaa? Tässä auto: https://www.nettiauto.com/bmw/530/11664689

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Patja tavaratilaan ja nainen kyselee, hmmm...

• Anonyymi

Jotenkinhan se on osarit hoidettava...

• Anonyymi

Eli, ei taida asiallisia vastauksia tulla? Kannattaako tuon ikäistä ja ton verran ajettua ostaa? Paljonkohan vero on vuoteen, kun rekisteröity pakettiautoksi? Entäs automaattilaatikko, kestääkö kuinka? Kyseisessä autossa ilmeisesti on webasto?

• Anonyymi

Loppuun ajettu romu. Jos osaat itse korjata kaiken mahdollisen voit pärjätä tuolla mutta muuten unohda.

• Anonyymi

Riippuu aika pitkälti siitä, minkälainen karvoitus sulla on alapäässä.

• Anonyymi

Mikäli pakettiautoksi rekisteröidystä autosta löytyy tavaratilasta viitteitä asumisesta (patja, kalusteit tms.) autolle määrätään täysi autovero (ellei sitä ole jo maksettu, pikkupakut ei ole välttämättä verottomia).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1549
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1374
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1287
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1188
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1155
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe