Hei, laittakaapa viisaammat kommenttia, että onko kyseisessä autossa jo liikaa kilometrejä ja tarvitseeko ottaa jotain huomioon? Olen etsimässä siis farmari-autoa, joka on rekisteröity pakettiautoksi. Näin naisena olisin kiitollinen kaikista asiallisista vastauksista! Saako takatilaan laittaa vaikka patjan? Entäs saako takatilaa purkaa? Tässä auto: https://www.nettiauto.com/bmw/530/11664689
Bmw 530 Diesel Touring 5d A (Pakettiautoksi Rekisteröity)
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
Patja tavaratilaan ja nainen kyselee, hmmm...
- Anonyymi
Jotenkinhan se on osarit hoidettava...
- Anonyymi
Eli, ei taida asiallisia vastauksia tulla? Kannattaako tuon ikäistä ja ton verran ajettua ostaa? Paljonkohan vero on vuoteen, kun rekisteröity pakettiautoksi? Entäs automaattilaatikko, kestääkö kuinka? Kyseisessä autossa ilmeisesti on webasto?
- Anonyymi
Loppuun ajettu romu. Jos osaat itse korjata kaiken mahdollisen voit pärjätä tuolla mutta muuten unohda.
- Anonyymi
Riippuu aika pitkälti siitä, minkälainen karvoitus sulla on alapäässä.
- Anonyymi
Mikäli pakettiautoksi rekisteröidystä autosta löytyy tavaratilasta viitteitä asumisesta (patja, kalusteit tms.) autolle määrätään täysi autovero (ellei sitä ole jo maksettu, pikkupakut ei ole välttämättä verottomia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3942046Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121879Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2421377Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.781004Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä35787- 56759
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713