te jotka olette opiskelemassa tai opiskelleet kauppatieteitä kertokaa kokemuksistanne. Miksi haitte? Mikä kiinnosti eniten ? Millaista opiskelu on? Missä yliopistossa olette? Kiitos etukäteen vastauksista.
Kauppatieteet
4
1086
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitin viime syksynä Aallossa. Iso pettymys, ei yhtään mun juttu. Olenkin jo lopettanut ja haen nyt ihan muualle. Näinkin voi käydä.
- Anonyymi
Mikä siinä sitten tuotti pettymyksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä sitten tuotti pettymyksen?
Pääsin opiskelemaan hyvän yo-todistuksen perusteella, mutta en ollut yhtään ajatellut, mitä ala sisältää. Oli hienoa päästä Aallon kauppikseen, kaikki sinne halusivat.
Mutta siis ala ei edusta minun arvomaailmaa, opinnot ovat sisällöltään järjettömän tylsiä ja etäopinnot haittasivat alkuunpääsyä.
Uskon pääseväni oikikseen. Olisin päässyt viime vuonnakin, mutta se oli minulla hakujärjestyksessä vasta kolmantena ja tuo Aalto oli ensimmäisenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsin opiskelemaan hyvän yo-todistuksen perusteella, mutta en ollut yhtään ajatellut, mitä ala sisältää. Oli hienoa päästä Aallon kauppikseen, kaikki sinne halusivat.
Mutta siis ala ei edusta minun arvomaailmaa, opinnot ovat sisällöltään järjettömän tylsiä ja etäopinnot haittasivat alkuunpääsyä.
Uskon pääseväni oikikseen. Olisin päässyt viime vuonnakin, mutta se oli minulla hakujärjestyksessä vasta kolmantena ja tuo Aalto oli ensimmäisenä.Tätä mm. viime syksynä meillä Vaasassa laskiksen proffa harmitteli, että kun suurin osa aloittavista fukseista tulee nykyään yo-todistuksen perusteella sisään ja asioihin ei joudu perehtymään esim. pääsykoekirjoja päntätessä. Tämä on suoranaisesti näkynyt hylättyjen arvosanojen määrän kasvussa. Eli toisaalta pääsykokeella on varmasti yhä se oma paikkansa, jonka kautta voi myös hahmottaa, että onko jokin ala sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1341411Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 38494
- 45476
- 52455