Minulla on ongelmana se että käytän wc paperia aivan liikaa, ei liity pakko oireisiin mutta miten saisin vähennettyä wc paperin käyttöä?
Paperin käyttö
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
Suihkua ja pyyhettä käyttämällä.
- Anonyymi
Jeps, itse otin isoilla asioilla käynnin yhteydessä tavaksi suihkuttaa suoraan, enkä vaihtaisi entiseen. Paperilla ei saa puhtaaksi. Paperi vain rikkoo herkät limakalvot. Alapää kestää vesipesun jokaisella ulostuskerralla, niinhän vauvojen ja muidenkin vaippoja käyttävien pylly pestään joka kakkakerralla.
Toinen mitä ihmettelen, on naisten tapa käyttää vessapaperia tai nenäliinoja retkeillessä pelkällä pissillä käydessä. Aivan turhaa, ja paperit jäävät rumentamaan luontoa. Itse käyn varsin usein lenkillä kyykkyppissillä, enkä käytä sellaisella käynnillä paperia. Jokainen vaihtaa alushousut päivittäin. Pari pissitippaa ei vielä haise. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps, itse otin isoilla asioilla käynnin yhteydessä tavaksi suihkuttaa suoraan, enkä vaihtaisi entiseen. Paperilla ei saa puhtaaksi. Paperi vain rikkoo herkät limakalvot. Alapää kestää vesipesun jokaisella ulostuskerralla, niinhän vauvojen ja muidenkin vaippoja käyttävien pylly pestään joka kakkakerralla.
Toinen mitä ihmettelen, on naisten tapa käyttää vessapaperia tai nenäliinoja retkeillessä pelkällä pissillä käydessä. Aivan turhaa, ja paperit jäävät rumentamaan luontoa. Itse käyn varsin usein lenkillä kyykkyppissillä, enkä käytä sellaisella käynnillä paperia. Jokainen vaihtaa alushousut päivittäin. Pari pissitippaa ei vielä haise.Minulla ei ainakaan ole alushousuissa muovisuojaa. Kyllä se pissitippa kostuttaa päälyshousutkin, eikä niitä vaihdeta päivittäin. Nuuskaisepa joskus leggareitasi.
- Anonyymi
Peset saippualla ja vedellä, niin kuin isot pojat
- Anonyymi
Ei julkisissa vessoissa ole käsisuihkua ja en muutenkaan käyttäisi käsisuihkua missään. Tietenkin ratkaisu olisi vaan vähentää paperia mutta ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei julkisissa vessoissa ole käsisuihkua ja en muutenkaan käyttäisi käsisuihkua missään. Tietenkin ratkaisu olisi vaan vähentää paperia mutta ei onnistu.
Mitä pahaa siinä alapesusuihkussa on? Tulee ainakin puhtaampaa ja wc-paperia käytetään vain loppukuivaamiseen. Säästyy alushousutkin puhtaampana isommalla asialla käynnin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa siinä alapesusuihkussa on? Tulee ainakin puhtaampaa ja wc-paperia käytetään vain loppukuivaamiseen. Säästyy alushousutkin puhtaampana isommalla asialla käynnin jälkeen.
itseäni ainakin tökkää ajatus siitä että siinä on 100 ihmistä liipannut takapäätään sillä vehkeellä ja sitten minä olisin se 101. joka tekee sen saman
yök - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itseäni ainakin tökkää ajatus siitä että siinä on 100 ihmistä liipannut takapäätään sillä vehkeellä ja sitten minä olisin se 101. joka tekee sen saman
yökEt varmaankaan pese käsisäsi hanan alla koska 100 ihmistä on pessyt siinä käsiään. Eihän alapesusuihkulla kosketa kroppaan, vain puhdas vesisuihku koskee takapuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten julkisissa vessoissa kun niissä ei ole käsisuihkua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten julkisissa vessoissa kun niissä ei ole käsisuihkua?
Joo, niitä ei laiteta koska ne varastettaisiin. Yleisten vessojen miesten puolen koppeihin ei alapesusuihkuja laiteta, naisten puolelle kyllä. LVI suunnittelijat eivät ajattele takapuolen pesua, enemmänkin etupuolen pesua, siksi tuo jakauma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niitä ei laiteta koska ne varastettaisiin. Yleisten vessojen miesten puolen koppeihin ei alapesusuihkuja laiteta, naisten puolelle kyllä. LVI suunnittelijat eivät ajattele takapuolen pesua, enemmänkin etupuolen pesua, siksi tuo jakauma.
Tarkoitin lähinnä että kun suositeltiin alapääpesua niin miten toimia kun julkisissa vessoissa ei ole käsisuihkua? Kun jo mainitsin että paperin vähentäminen ei onnistu, toinen vaihtoehto olisi wc vetäminen aina välillä pyyhkimisen aikana ettei mene pönttö tukkoon:D
- Anonyymi
Mä käytän niin paljon paperia kunnes paperiin ei ole tarttunut enää ulostetta.Mielummin tarpeeksi paperia kuin likaiset alushousut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918