Pidättekö maskia päässä yksin lenkkeillessä tai autoa ajaessa?

Anonyymi

Eilen tuli lehtomäessä vastaan klo. 23 koiranulkoiluttaja jolla maski päässä:)) Mihin helvetissä tarvitaan maskia tuossa tilanteessa? Niin ja noita yksinään maski päässä autoa ajavia näkyy olevan ihan hitosti, onko se oma auto kovinkin vaarallinen tartunnanlähde?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskinpa nuo mainitsemasi ihmiset mitään vaaraa tuottaa itselleen tai muille, mutta sinun kaltaisillasi maskikyttääjillä on suuri vaara seota. Vai onko se jo päässyt käymään?

    • Anonyymi

      Maski suojaa muita tartunnoilta. Koiranulkoiluttaja voi olla vaikkapa koronapositiivinen ja sen takia pitää maskia ulkonakin ettei muut altistu. Et siis ei ymmärrä että maskilla suojataan muita.

    • Anonyymi

      Autossa maski päällä tietysti jos on riskiryhmään kuuluva kyydissä.

      • Anonyymi

        Entäs yksin ajaessa? Noitakin tulee jatkuvasti vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs yksin ajaessa? Noitakin tulee jatkuvasti vastaan.

        Mistä tiedät että takapenkillä ei ole matkustajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs yksin ajaessa? Noitakin tulee jatkuvasti vastaan.

        Jos olet vaikka autolla matkalla kaupasta kauppaan etkä viitsi tuhlata kahta maskia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet vaikka autolla matkalla kaupasta kauppaan etkä viitsi tuhlata kahta maskia?

        Eihän tätä koronakielteinen ymmärrä joka ei halua tuhlata edes yhtä maskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tätä koronakielteinen ymmärrä joka ei halua tuhlata edes yhtä maskia.

        Itsekin kävin kolmessa paikkassa peräkkäin. Käytin samaa maskia hieman yli tunnin ja myös autolla ajaessa. Kaksi paikkaa oli oikeastaan pakko käydä, ja kolmas sitten siinä ja siinä mutta kävin. Itse kun laitan maskin niin pidän sen ajan minkä pidän ja sitten sen jälkeen en samaa maskia käytä.

        Mutta näkyy että on muutamia jotka ei oikeasti ymmärrä asiaa ja koronaa. Heidän tyhmyyden ja kaikki tietävyyden vuoksi kärsii sitten kaikki muutkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet vaikka autolla matkalla kaupasta kauppaan etkä viitsi tuhlata kahta maskia?

        Kai sen saman maskin voi laittaa päähän uudelleen vaikka välillä autonpenkille laittaisikin? Ei se rätti sen kummoisemmaksi muutu vaikka päästä pois ottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin kävin kolmessa paikkassa peräkkäin. Käytin samaa maskia hieman yli tunnin ja myös autolla ajaessa. Kaksi paikkaa oli oikeastaan pakko käydä, ja kolmas sitten siinä ja siinä mutta kävin. Itse kun laitan maskin niin pidän sen ajan minkä pidän ja sitten sen jälkeen en samaa maskia käytä.

        Mutta näkyy että on muutamia jotka ei oikeasti ymmärrä asiaa ja koronaa. Heidän tyhmyyden ja kaikki tietävyyden vuoksi kärsii sitten kaikki muutkin..

        Olen hyvin pärjännyt samalla maskilla aina viikon pari, päähän vaan siitä auton penkiltä kun sisätiloihin menee.


    • Anonyymi

      Juu maski naamalla ja lippalakki väärin päin päässä.

    • Anonyymi

      no siis minä pidän maskia naamalla ihan kakallakin.
      T: pertti100v

    • Anonyymi

      :D hahahahah

      avasin just kaljan.
      hauska vaan pitkästä aikaa kommentoida tännekin jotain,
      elä ota nii vakavasti :)

      t: J

    • Anonyymi

      Kuusaa on ihan hyvä mesta, on se välillä aika yksinäistä tääl korves asustella.
      Mut ei siin, palaillaan toverit.

    • Anonyymi

      Samaa ihmettelen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe