kannattaako pc-online.fi nettisivulta ostaa kannettavaa?

Anonyymi

oli aiempi lanka jossa sanottiin että kannattaa mutta en ole varma niin pyydän nyt teidän pc online kokemuksia.... herättää kysymyksiä melkos paljon

7

2707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos toisessa ketjussa jo todetaan että kannattaa, miksi alottaa uusi ketju?
      Helpoin ja varmin tapa saada vastauksia heränneisiin kysymyksiin on soitto yritykseen...

    • Anonyymi

      Tilasin tyttärelle läppärin ja läpsy oli kyllä erittäin hyvä. Uutta vastaava muutamaa pienen pientä naarmua lukuunottamatta. Tytär on tyytyväinen ja niin myös minä 👍. Toimitus tuli kahdessa päivässä.

    • Anonyymi

      Ei kannata! Tilasin kannettavan ja odotin 2 viikkoa ja rupesin selvittämään asiaa niin sieltä vastattiin että minun pitäisi hakea paikan päältä. Tilaus itsessään oli sekava enkä missään vaiheessa valinnut paikan päältä hakua

      • Anonyymi

        Eli oma moka.


      • Anonyymi

        Pahansuopasta shittiä! Itse pari vkoa sitten olisin halunnut koneen noutaa. Puhelimessa kertoivat että noutopiste kiinni mutta postitse koneen saa. Verkkokauppahan kyseinen yritys onkin tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahansuopasta shittiä! Itse pari vkoa sitten olisin halunnut koneen noutaa. Puhelimessa kertoivat että noutopiste kiinni mutta postitse koneen saa. Verkkokauppahan kyseinen yritys onkin tosin.

        Itse en kyllä edes kahta vkoa odottelisi vaan soittasin ja kysyisin tilaukseni perään. Vähän harmillisia nämä selkeästi yrittäjää tarkotuksellisesti mollaavat anonyymit arvostelut somessa. Itse aspassa työssä ja usein huonosti sujuneissa kaupoissa syy muualla kuin yrityksessä.


    • Anonyymi

      Ostin Dell Precision 7510 kannettavan joulutarjouksesta myöhään maanantai-iltana 12.12.2022. Maksoin heti. Kone oli keskiviikkona iltapäivällä 14.12.2022 haettavissa postin noutopisteestä Pieksämäellä.
      Kone toimii todella loistavasti. Ei mitään käytön jälkiä. Voin todella suositella! Ei ostos olisi paremmin voinut hoitua. Antti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe