Tiheä viestittely

Anonyymi

Mitä joku saa sellaisesta, että laittelee toiselle viestejä tekemisistään, saamatta vastausta? Tai yrittää soittaa? Osaako joku kertoa, mitä iloa tuollainen tekijälleen antaa?

205

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen tehnyt tuollaista äärimmäisessä hätätilanteessa.
      Kaikkien toimintojen motiivi ei ole se että se tuottaisi itselle iloa . Tuollainen toiminta ei tuota iloa vaan kipua sydämeen.
      Syysmiksi noin voi päätyä teklemään ovat erittäin moninaiset.
      Minua tuollaista saa tekemään muunmuassa se, että jos olen täysin varma, että toisella on väärä käsitys jostakin olennaisesta asiasta jaon tuosta väärästä käsityksestä hyvin huolissaan.

      popoiuyy

      • Anonyymi

        minä teinitse tuollaista kun olin itse äärimmäisenemotionaaliosen painostuksen alainen ja aivovaurioitunut samalla, en yksinkertaisesti fyysisesti pystynyt pysäyttämään aivojani. ..koska minuun kohdistuva joukkopaine oli niin suuri. Tuohan sai alulle minun tänne kirjoittamiseni.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä teinitse tuollaista kun olin itse äärimmäisenemotionaaliosen painostuksen alainen ja aivovaurioitunut samalla, en yksinkertaisesti fyysisesti pystynyt pysäyttämään aivojani. ..koska minuun kohdistuva joukkopaine oli niin suuri. Tuohan sai alulle minun tänne kirjoittamiseni.


        ppoiuuuu

        niin ajattelin että jos vakavasti vaurioituneena (tosin juuri tällä hetkellä olen uudelleen tavallaan vielä vaurioituneempi enkä pysty vielä puhumaan asiasta)
        Niin jos minuunkohdistui valtavat määrät vammautuneena emotionaalista hyökkäilyä ajattelin että ei ole suuri virhe jos onnistunut aivovaurioituneena hallitsemaan kehoni ja emootioni kirjoittamalla suuren määrän viestejä, jotka eivät voi olla kovin vahingollisia jos niihin ei sisälly pienintäkään pahaa sisältöä. Toiset ei hallinneet minuun syyttömänä kohdistamaansa raivoaan, minulle ei tule raivoa, vaan kirjoitan hillittömästi ystävällismielisellä emootiolla. Johionkin se energia purkautuu mikä minuun toisaalta kohdistuu.

        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ajattelin että jos vakavasti vaurioituneena (tosin juuri tällä hetkellä olen uudelleen tavallaan vielä vaurioituneempi enkä pysty vielä puhumaan asiasta)
        Niin jos minuunkohdistui valtavat määrät vammautuneena emotionaalista hyökkäilyä ajattelin että ei ole suuri virhe jos onnistunut aivovaurioituneena hallitsemaan kehoni ja emootioni kirjoittamalla suuren määrän viestejä, jotka eivät voi olla kovin vahingollisia jos niihin ei sisälly pienintäkään pahaa sisältöä. Toiset ei hallinneet minuun syyttömänä kohdistamaansa raivoaan, minulle ei tule raivoa, vaan kirjoitan hillittömästi ystävällismielisellä emootiolla. Johionkin se energia purkautuu mikä minuun toisaalta kohdistuu.

        ppoiuuyuyu

        ja oikeestaanmä oon mielestänyt tehnyt hyvän työn jios muunnan minuun kohdistuvan tuhoisan raivovirran....ystävällismieliseksi tekstivirraksi....


        ppiiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja oikeestaanmä oon mielestänyt tehnyt hyvän työn jios muunnan minuun kohdistuvan tuhoisan raivovirran....ystävällismieliseksi tekstivirraksi....


        ppiiiuuuu

        joka tapauksessa haluni on saada ihmisten väliin välittämistä ja hyviä asioita, ei ole minulla mielessä mitään ilkeää josta jotain saisin.


        ppoiiuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka tapauksessa haluni on saada ihmisten väliin välittämistä ja hyviä asioita, ei ole minulla mielessä mitään ilkeää josta jotain saisin.


        ppoiiuuuuy

        se tuntuu niin hirveälle kun joku luulee että olisi jotain pahaa mielessä vaikkei mitään sellaista ole, niin sitä yrittää sitten epätoivoisesti selittää.


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se tuntuu niin hirveälle kun joku luulee että olisi jotain pahaa mielessä vaikkei mitään sellaista ole, niin sitä yrittää sitten epätoivoisesti selittää.


        ppoiiuuu

        eo kaikki elä aina kaikesta jotain itselleen saadakseen.


        ppoiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eo kaikki elä aina kaikesta jotain itselleen saadakseen.


        ppoiuiuuuu

        ei kaiken motiivi ainaole että siitä itse jotain hyötyisi.

        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kaiken motiivi ainaole että siitä itse jotain hyötyisi.

        ppioiuuuu

        Minulta onj nuoresata tytöstä asto aina kyselty epäluuloisesti mitä sinä saat tuosta ja tuosta ?
        Kysymyson siitä etten ollenkaan elä siinä merkityksessä jotain saadakseni.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta onj nuoresata tytöstä asto aina kyselty epäluuloisesti mitä sinä saat tuosta ja tuosta ?
        Kysymyson siitä etten ollenkaan elä siinä merkityksessä jotain saadakseni.


        ppoiiuuuu

        toivoisin että joku joslus sen ymmärtäisi.
        mitä sillä saamisella tekee.-..kohta olen tomua....


        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivoisin että joku joslus sen ymmärtäisi.
        mitä sillä saamisella tekee.-..kohta olen tomua....


        ppioiuuuu

        hassua on että silloinkin kun luovasti käsittelen tätä aihetta toisenlaisesta motiivista, ihmiset luulee silloinkin minunjotakin tavoittelevanluovan työlläni toisenlaisella motiivilla...


        poiuuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hassua on että silloinkin kun luovasti käsittelen tätä aihetta toisenlaisesta motiivista, ihmiset luulee silloinkin minunjotakin tavoittelevanluovan työlläni toisenlaisella motiivilla...


        poiuuyuyuu

        siis he luulee että samalla kun kirjoitantoisenlaisesta motiivista , kuitenkin tavoittelisin jotakin tyypillisen motiivin mukaisesti. eihän siinä ole mitään järkeä koska kirjoitantoisenlaisesta motiivista juuri siksi että tulisi käsitetyksi että sellainenkin voi olla.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi

        Jossakin tilanteessa kokee ,että haluaa jotakin yhteyttä johonkin. Selviytyy taas eteenpäin elämässä. Selviydytään päivä kerrallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis he luulee että samalla kun kirjoitantoisenlaisesta motiivista , kuitenkin tavoittelisin jotakin tyypillisen motiivin mukaisesti. eihän siinä ole mitään järkeä koska kirjoitantoisenlaisesta motiivista juuri siksi että tulisi käsitetyksi että sellainenkin voi olla.


        ppoiuuuu

        mä sain tän luovanidean toisenlaisesta motiivista jo nuorena tyttönä ja olenollut koko elämäni ajan todella innostunut ideasta koskaan saamatta henkilökohtaisesti jakaa kenenkään kanssa-.olisi kiva jakaa ennenkuolemaa. mä kerronitsestäni koskamua loputtomasti ymmärretään väärin ja se on mun elämä...koko elämä..niinmitä voi enää menettää..

        ppiuuyyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä sain tän luovanidean toisenlaisesta motiivista jo nuorena tyttönä ja olenollut koko elämäni ajan todella innostunut ideasta koskaan saamatta henkilökohtaisesti jakaa kenenkään kanssa-.olisi kiva jakaa ennenkuolemaa. mä kerronitsestäni koskamua loputtomasti ymmärretään väärin ja se on mun elämä...koko elämä..niinmitä voi enää menettää..

        ppiuuyyuuu

        mut on ymmörretty väärin joten en aio koskaan myöntyä että olis muka ymmärretty oikein.

        ppooiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut on ymmörretty väärin joten en aio koskaan myöntyä että olis muka ymmärretty oikein.

        ppooiiuuu

        se tuntuu erityisen kauhealle kun minulle väitetään täysin eri tunnetta kuin mitä koen,
        Miksi mulle sitä tehdään koko elämän ajan aina ja kaikialla ?

        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se tuntuu erityisen kauhealle kun minulle väitetään täysin eri tunnetta kuin mitä koen,
        Miksi mulle sitä tehdään koko elämän ajan aina ja kaikialla ?

        ppoiuuyuyu

        mä niin haluan kokea mitä oikeesti koen...

        Esim jonkun kysymys: Mitä sä saat siitä että?
        Ei se kysymys oikeen edes liity minuun...


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä niin haluan kokea mitä oikeesti koen...

        Esim jonkun kysymys: Mitä sä saat siitä että?
        Ei se kysymys oikeen edes liity minuun...


        ppoiiuuu

        ku siis jos mulla ei edes oo mielessö mitään saamisia...


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ku siis jos mulla ei edes oo mielessö mitään saamisia...


        ppiiuuuu

        sitä vain haluaisi totuuden ...ei mitään muuta...

        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä vain haluaisi totuuden ...ei mitään muuta...

        ppoiiuuu

        joskus mä toivoisin että toinen ihminen voisi ymmörtää semmoisen toisenlaisen henkisen kokemuksen jossa ei tavoitella saamisia...ei toimita saadakseen jotain...


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus mä toivoisin että toinen ihminen voisi ymmörtää semmoisen toisenlaisen henkisen kokemuksen jossa ei tavoitella saamisia...ei toimita saadakseen jotain...


        ppoiiuuu

        tai kyllä mä ehkä tavoittelen hyviä henkisiä tiloja kokea...vaikka kuolemankielissäkin

        popiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai kyllä mä ehkä tavoittelen hyviä henkisiä tiloja kokea...vaikka kuolemankielissäkin

        popiiuuu

        Ne on niitä minun "saamisia"...

        ppioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on niitä minun "saamisia"...

        ppioiuuu

        Mä arvostan hyviä henkisiä ja emotionaalisia tiloja arvokkaimpina aarteina maan päällä...


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä arvostan hyviä henkisiä ja emotionaalisia tiloja arvokkaimpina aarteina maan päällä...


        ppoiuuu

        vanhemmiltani saa päinvastaista...


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vanhemmiltani saa päinvastaista...


        ppoiuuuu

        Ehkä yks motiivi on että haluaa ilmaista sieluaan sen hetken aikana kun elää ennenkuin kuolee.,.,.,kaiken sen rakkauden...


        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä yks motiivi on että haluaa ilmaista sieluaan sen hetken aikana kun elää ennenkuin kuolee.,.,.,kaiken sen rakkauden...


        ppoiiuuuuu

        Ei siinä tarvitse saada mitään...haluaa antaa sen sielunsa rakkauden ennenkuin kuolee...


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä tarvitse saada mitään...haluaa antaa sen sielunsa rakkauden ennenkuin kuolee...


        ppoiuuuu

        pienen jetken elää...mitä jöärkeö olisi senkin hetken rakkauden piilottaa...


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pienen jetken elää...mitä jöärkeö olisi senkin hetken rakkauden piilottaa...


        ppoiuuuu

        mä pidän rakkautena lähinnä henkistä rakkautta. tuo mitään yleensä puhutaan rakkautena mä en oikeen tiedä mitä se on...ei oikea rakkaus ole egoisitista ...


        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä pidän rakkautena lähinnä henkistä rakkautta. tuo mitään yleensä puhutaan rakkautena mä en oikeen tiedä mitä se on...ei oikea rakkaus ole egoisitista ...


        ppoiiuiuu

        mulle rakkaus tarkoittaa kauniin henkisen kokemista...


        ppoiiuuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle rakkaus tarkoittaa kauniin henkisen kokemista...


        ppoiiuuiu

        ruumis mätänee kuten mullakin nyt konkreettisesti parasta aikaa...rakkaus jää...


        ppoiiuiuiui


      • Anonyymi

        nimim. popoiuyy. olet ajautunut syvälle suohon hurahtaessasi nettiviestittelyyn.
        uskot voivasi piilottautua nettikirjoittelusi taa paljastumatta koskaan.

        olet alittanut jo kohtuullisuuden rajan vuosia sitten. siviilissä olet monien kyläläisten kunnioittama vakava, uskossa oleva isoisä.
        käytännössä olet hyvin paljon nettikirjoittajajia syvästi loukannut nettipahis - synkin kaikista tietämistäni.

        tor-selaimen kanssa netissä touhutessasi, olet kokenut itsesi h e r r a n valitsemaksi totuudentorveksi. ota totena sauvaasi, että ( näkemyksesi viestittelyjen vapaana kuninkaana ) on tietenkin vain harhaa; sinullahan ei tosipäivänvalossa ole rihmankiertämää ylläsi.
        tl.


    • Anonyymi

      Mirrorhead?

    • Anonyymi

      Viestit, joihin ei odotakaan vastausta, viestit jotka viestijärjestelmän vallankäyttö ylettyy, ja vietit on valta olla lähettämättä viestejä.

      • Anonyymi

        Tpttakai minä ainakin olisin onnellinen jos olisin saanut yhden asiallisen ystävällisen vastauksen.


        ppoiiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tpttakai minä ainakin olisin onnellinen jos olisin saanut yhden asiallisen ystävällisen vastauksen.


        ppoiiuiuuuu

        siis tottakai llähtökohtaisesti ajatuksena on molemminpuolinen hyväntahtoinen kommunikointi. ja kun se sujuu ei yleensä tarvii montaa viestiä.


        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tottakai llähtökohtaisesti ajatuksena on molemminpuolinen hyväntahtoinen kommunikointi. ja kun se sujuu ei yleensä tarvii montaa viestiä.


        ppiuuuuu

        En minä mistään hullujen viestittelyistä tiedä mitään enkä mistään pahantahtoisesta asiattomasta tai narsistisesta.


        popiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mistään hullujen viestittelyistä tiedä mitään enkä mistään pahantahtoisesta asiattomasta tai narsistisesta.


        popiuuuu

        mä vuetittelen vain siinä toivossa että asiat vielä tuliosivat jårjellisiksi eikä olisi millään puolella mitään epämiellyttäviä juttuja


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä vuetittelen vain siinä toivossa että asiat vielä tuliosivat jårjellisiksi eikä olisi millään puolella mitään epämiellyttäviä juttuja


        poiuuuu

        mulla on AINA toivona vain rauha ja sopu...kun sellainenonilmassa ei juuri tarvi viestitelläkään.l..viestittely tulee hädästä kun asiat ei oo kunnossa..

        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on AINA toivona vain rauha ja sopu...kun sellainenonilmassa ei juuri tarvi viestitelläkään.l..viestittely tulee hädästä kun asiat ei oo kunnossa..

        ppoiuuuu

        mulle tuntuu kauheelle jättää asiat jotenkin huonosti...haluaisin aina kaiken asialliseen järjestykseen kunniakkaasti ja se on tavoite..


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle tuntuu kauheelle jättää asiat jotenkin huonosti...haluaisin aina kaiken asialliseen järjestykseen kunniakkaasti ja se on tavoite..


        ppoiiuuuu

        mä en voi oikeinlopettaa viestittelyä toisenlaisiin väitteisiinkun se on ihan kuin myöntäisin niidenolevan totta. Niinku jos sä nyt tänne kirjoitat:
        Lopeta heti häiriköinti.

        Niin jos mä siihen lopetan se on ihankuin mä oikeesti mieltäisin häiriköiväni jotenkin. Ei semmoseen voi reagoida kuin henkilä joka oikeesti häiriköi.-


        poiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en voi oikeinlopettaa viestittelyä toisenlaisiin väitteisiinkun se on ihan kuin myöntäisin niidenolevan totta. Niinku jos sä nyt tänne kirjoitat:
        Lopeta heti häiriköinti.

        Niin jos mä siihen lopetan se on ihankuin mä oikeesti mieltäisin häiriköiväni jotenkin. Ei semmoseen voi reagoida kuin henkilä joka oikeesti häiriköi.-


        poiuuyyyy

        jos puhuu oikeelle minulle vaikka näin:

        "Kaikiki on hyvin ymmärrän ettet oo tarkoittanut mitään pahaa...voit rauhassa lopettaa kirjoittamisen"

        sittenon helppo lopettaa


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos puhuu oikeelle minulle vaikka näin:

        "Kaikiki on hyvin ymmärrän ettet oo tarkoittanut mitään pahaa...voit rauhassa lopettaa kirjoittamisen"

        sittenon helppo lopettaa


        ppoiuuyyyy

        Kun siis jos mä oon oikeesti tehnyt jotain pahaa tai väärää eihän edes riitä sen lopettaminen täytyyhän mun se jotenkin korjata se asia. Enhän mä herran tähden tahdo tehdä mitään pahaa. Jos oisin tehnyt enhän mä vain vois häipätä...tarttishan mun sitä ennen korjata vahingot.


        ppiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siis jos mä oon oikeesti tehnyt jotain pahaa tai väärää eihän edes riitä sen lopettaminen täytyyhän mun se jotenkin korjata se asia. Enhän mä herran tähden tahdo tehdä mitään pahaa. Jos oisin tehnyt enhän mä vain vois häipätä...tarttishan mun sitä ennen korjata vahingot.


        ppiiuuuuu

        Enhän mä vois elää niin että mä tietäisin tehneeni jotain väärää enkä tekisi mitään asian korjaamiseksi. Sehän olisi aivan hirveää., Että mun ensinpitäis myöntää muka teyhneeni jotauin väärää vaikken tiedä tehneeni ja sitten mut vielä pakottettaisiiun häippäämään korjaamatta asiaa..kohtuutonta. En halua kontolleni sellaista. Jos oon tehnyt joptain väärää mun pitää saada tietää tarkoinmitä se väärä on, jotta voin asian korjata. Tätä mä jankkasinkriisipuhelimeenkin mjonta vuotta.


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä vois elää niin että mä tietäisin tehneeni jotain väärää enkä tekisi mitään asian korjaamiseksi. Sehän olisi aivan hirveää., Että mun ensinpitäis myöntää muka teyhneeni jotauin väärää vaikken tiedä tehneeni ja sitten mut vielä pakottettaisiiun häippäämään korjaamatta asiaa..kohtuutonta. En halua kontolleni sellaista. Jos oon tehnyt joptain väärää mun pitää saada tietää tarkoinmitä se väärä on, jotta voin asian korjata. Tätä mä jankkasinkriisipuhelimeenkin mjonta vuotta.


        ppoiuuuuu

        Haluan elää kunniallisesti.


        poiuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan elää kunniallisesti.


        poiuuyu

        Tämä on epöreilua peliä että koko aika muka oisin tehnyt muka jotain väärää eikä mulle koskaan kuvailla mitä se väärä on...ja sitten pakotettaisiin vielä häipymään korjaamatta väärää. Toihan on kuin mut pakotettaisiinpahaan vastoinb tahtoani.


        pouyytytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on epöreilua peliä että koko aika muka oisin tehnyt muka jotain väärää eikä mulle koskaan kuvailla mitä se väärä on...ja sitten pakotettaisiin vielä häipymään korjaamatta väärää. Toihan on kuin mut pakotettaisiinpahaan vastoinb tahtoani.


        pouyytytyy

        jos mä olen tehnyt jotrain väärää mun pitää saada tietää niin tarkasti mitä se on että voinkorjata asian. olen vastuullinen ihminen.

        pouuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos mä olen tehnyt jotrain väärää mun pitää saada tietää niin tarkasti mitä se on että voinkorjata asian. olen vastuullinen ihminen.

        pouuyuu

        en halua mitään epämääräistä väärää kontolleni.


        ppiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en halua mitään epämääräistä väärää kontolleni.


        ppiuuuyu

        Juurikin epämääräiseen syytökseenon kaikkein vaikein lopettaa. Jäisi lopuksi ikää syyllinenolo tietämättä mihin. Ja mulla on semmosta jo vaikka kuinka paljon...syytöksiä ilman selostusta mihin.


        ppiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin epämääräiseen syytökseenon kaikkein vaikein lopettaa. Jäisi lopuksi ikää syyllinenolo tietämättä mihin. Ja mulla on semmosta jo vaikka kuinka paljon...syytöksiä ilman selostusta mihin.


        ppiiuuu

        Ettei vain olisi semmoinenkinmahdolisuus että minusta tehty yleinen "syntipukki"!...kaikki syyttelee kukaan ei kerro mistä


        ppoiuuuyuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vain olisi semmoinenkinmahdolisuus että minusta tehty yleinen "syntipukki"!...kaikki syyttelee kukaan ei kerro mistä


        ppoiuuuyuyuyu

        ja on kiva kun syntipukki on semmonen rakastava koskaan suuttumaton henkilö....niin ei koidu itselle vaaraakaan väärästäkään syyttelystä...juuri sopiva syntipukki


        ppoiuuyyy


    • Anonyymi

      Mutta samalla mun halutaan tehikkaasti psykologisesti manipuloida ja varmistaa että en syyllistäisi ketään vaikka kuolisin toimiensa seurauksena. Kyllä mä syyllistän, muutenhan minusta tulee uhrilammas.


      ppiuuyuyuu

      • Anonyymi

        sitten on sekin että joku voi syyllistää kuvitteellisesti...höän kuvittelee jonkun motiivinb esim mulle jota mulla ei ole ja kehittelee siitä itselleen jonkunmielikuvitusjutun...tuollaisessa minäkinolen tavallani uhri


        pouyyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten on sekin että joku voi syyllistää kuvitteellisesti...höän kuvittelee jonkun motiivinb esim mulle jota mulla ei ole ja kehittelee siitä itselleen jonkunmielikuvitusjutun...tuollaisessa minäkinolen tavallani uhri


        pouyyyyyu

        Ja aika paljonkin...jos joudun elämään syyllisenä vain jonkun mielikuvituksen johdosta.

        ppoioiiuiuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aika paljonkin...jos joudun elämään syyllisenä vain jonkun mielikuvituksen johdosta.

        ppoioiiuiuiui

        Samalla kun itse heikkokuntoisena henkisen väkivallan uhrina kuolen syöpään


        ppiuuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla kun itse heikkokuntoisena henkisen väkivallan uhrina kuolen syöpään


        ppiuuyyyu

        kun ei ehdio edes fysiikastaan huolehtia loputtomien syytösten alla jostain mistä kukaan ei kerro mistä


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun ei ehdio edes fysiikastaan huolehtia loputtomien syytösten alla jostain mistä kukaan ei kerro mistä


        ppiuuuu

        ehkä tämmönen emotionaalinen painostus aiheuttaakin sen tiheän viestittelyn ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä tämmönen emotionaalinen painostus aiheuttaakin sen tiheän viestittelyn ?

        Mitä jos se onkin niin päin ?

        ppiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos se onkin niin päin ?

        ppiuuu

        Itseasiassa se onkin...
        asia vainnäyttätyy näin päin koska viestittely on näkyvämpi ilmiö kuin emotionaalisen tason painostus


        ppoiuuyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa se onkin...
        asia vainnäyttätyy näin päin koska viestittely on näkyvämpi ilmiö kuin emotionaalisen tason painostus


        ppoiuuyyuuy

        eli voidaan ola kuin emotionaalisen tasonpainostusta ei muka olisi olemassa ja joku vain olisi alkanut viestitellä ja sitten kysytään muka ihmeissään mitä hän siitä saa ?
        peliä se on tuollainenkin


        poiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli voidaan ola kuin emotionaalisen tasonpainostusta ei muka olisi olemassa ja joku vain olisi alkanut viestitellä ja sitten kysytään muka ihmeissään mitä hän siitä saa ?
        peliä se on tuollainenkin


        poiuuyuu

        hän ei saa siitä mitään koskaan oikeasti pelin vallanpitäjä osapuoli on se toinen osapuoli


        pouiuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hän ei saa siitä mitään koskaan oikeasti pelin vallanpitäjä osapuoli on se toinen osapuoli


        pouiuyuyyy

        Kerron teille nyt tarkan analyysinmistä tiheän viestittelyn ilmiössä on kyse.
        On totta ettei ole kysymys normaalista kirjoittamisesta.
        Kysymys on siitä että olen emotionaalisesti äärimmäisen herkkä ihminen. Se "aggressiivisen" energian määrä joka minuun kohdistuu on aivan kohtuuton. Jo pieni määrä yhdeltä ihmiseltä tuntuu paljolta puhumattamaan suuresta määrästä joukkoja ihmisiä. Jotenkin minun pitää tuo energia käsitellä joka lähetetään minuun inputina, jonkinlainen output siitä pitää tulla. Joten minä muunnan tuon hyökkäävän tuntuisen energian lempäksi intensiiviseksi tekstivirraksi, Tästä TODELLAKIN ON KYSE!!!!!


        ppoiuuyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron teille nyt tarkan analyysinmistä tiheän viestittelyn ilmiössä on kyse.
        On totta ettei ole kysymys normaalista kirjoittamisesta.
        Kysymys on siitä että olen emotionaalisesti äärimmäisen herkkä ihminen. Se "aggressiivisen" energian määrä joka minuun kohdistuu on aivan kohtuuton. Jo pieni määrä yhdeltä ihmiseltä tuntuu paljolta puhumattamaan suuresta määrästä joukkoja ihmisiä. Jotenkin minun pitää tuo energia käsitellä joka lähetetään minuun inputina, jonkinlainen output siitä pitää tulla. Joten minä muunnan tuon hyökkäävän tuntuisen energian lempäksi intensiiviseksi tekstivirraksi, Tästä TODELLAKIN ON KYSE!!!!!


        ppoiuuyyyu

        Valitettavasti siitä tulee sitten kierre, jos tuota tekstivirtaa pidetään uusien hyökkäyksien syynä. Koska sillon aggressiivinen minuun lähetetty input lisääntyy ja tulee tarve lisääntyneeseen tekstivirtaan. Tästä todellakin ON kysymys. Tämä on asia jonka tiedän. Joten mitä lempeämpi minua kohtaan on, sitä laimeammaksi tekstivirta menee., ..


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti siitä tulee sitten kierre, jos tuota tekstivirtaa pidetään uusien hyökkäyksien syynä. Koska sillon aggressiivinen minuun lähetetty input lisääntyy ja tulee tarve lisääntyneeseen tekstivirtaan. Tästä todellakin ON kysymys. Tämä on asia jonka tiedän. Joten mitä lempeämpi minua kohtaan on, sitä laimeammaksi tekstivirta menee., ..


        ppoiuuyyy

        Kun uhataan minua lopettamaan se...virta yltyy lähes hallitsemattomaksi, koska koettu uhka lisääntyy. Siksi en pysty tottelemaan uhkausta. Se on HURJA minuunkohdistettu agressiivinen energia. Kuinkaminä sen käsittelen ? Pakko melkeen kirjoittaa ruumis täristen että pysyy rauhallisena.
        Mutta jos mulle sanois: "Kulta pieni, ei mitään hätää". Tekstin saisi loppumaan helposti. Virta tyrehtyisi itsestään kun ei ole aggressiivista inputia,


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun uhataan minua lopettamaan se...virta yltyy lähes hallitsemattomaksi, koska koettu uhka lisääntyy. Siksi en pysty tottelemaan uhkausta. Se on HURJA minuunkohdistettu agressiivinen energia. Kuinkaminä sen käsittelen ? Pakko melkeen kirjoittaa ruumis täristen että pysyy rauhallisena.
        Mutta jos mulle sanois: "Kulta pieni, ei mitään hätää". Tekstin saisi loppumaan helposti. Virta tyrehtyisi itsestään kun ei ole aggressiivista inputia,


        ppiuuyyyy

        Tästä tosiasiallisesti ON kysymys.


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä tosiasiallisesti ON kysymys.


        ppiuuyyy

        Kyseessä on fakta.


        popiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on fakta.


        popiuuu

        Mulla on kokemusta sama toimii lastenhoidossa.
        Vilkas vahvatahtoinen lapsi ei välttämättä tottele ja rauhoitu vaikka kuinka kovaa huudettaisiin, riippumatta kuka tai kuinka voimallisin keinoin. Asian ratkaisee helposti yksi pieni paikalle tuleva lepertelevä herkkis. Ja lapsi onkuin enkeli. Huutajat eivät ole uskoa ilmiötä.


        poiuyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kokemusta sama toimii lastenhoidossa.
        Vilkas vahvatahtoinen lapsi ei välttämättä tottele ja rauhoitu vaikka kuinka kovaa huudettaisiin, riippumatta kuka tai kuinka voimallisin keinoin. Asian ratkaisee helposti yksi pieni paikalle tuleva lepertelevä herkkis. Ja lapsi onkuin enkeli. Huutajat eivät ole uskoa ilmiötä.


        poiuyytyt

        Sain kerrain vieraitakin riehuvia lapsia totteleemaan sanomalla että ei ole hätää ja en valita enkä ilmoita heistä mihinkään, enkä kerro kenellekään käytöksestään, enkä ole millään tavoin heitä vastaan, mutta neuvon menemään nettiin lukemaan Suomen lakia. Ja poika meni rauhallisesti lukemaan samantien.


        ppoiiuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kerrain vieraitakin riehuvia lapsia totteleemaan sanomalla että ei ole hätää ja en valita enkä ilmoita heistä mihinkään, enkä kerro kenellekään käytöksestään, enkä ole millään tavoin heitä vastaan, mutta neuvon menemään nettiin lukemaan Suomen lakia. Ja poika meni rauhallisesti lukemaan samantien.


        ppoiiuyyu

        Kun mä jo vuosikymmeniö sitten itse hoidin lapsia noin. Tuntuu kohtuuttoman loukkaavalle että mulle huudetaan keski-ikäisenä kuin riehuvalle pikkulapselle,
        Ei sitä vaan voi kuunnella, tuntuu että menettäisikoko arvokkuutensa jos menisi semmoiseen mukaan. Siksi en reagoi semmoiseen. Voin vilaistaolan yli että: "Ai onko jossain jotain juntteja lähistöllä ?"
        Liian loukkaavaa vaatia tottelemaan semmoista kohtelua kun on kysymys korkeahenkisistä asioista,.,,


        popiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä jo vuosikymmeniö sitten itse hoidin lapsia noin. Tuntuu kohtuuttoman loukkaavalle että mulle huudetaan keski-ikäisenä kuin riehuvalle pikkulapselle,
        Ei sitä vaan voi kuunnella, tuntuu että menettäisikoko arvokkuutensa jos menisi semmoiseen mukaan. Siksi en reagoi semmoiseen. Voin vilaistaolan yli että: "Ai onko jossain jotain juntteja lähistöllä ?"
        Liian loukkaavaa vaatia tottelemaan semmoista kohtelua kun on kysymys korkeahenkisistä asioista,.,,


        popiuyyy

        Täsatä syystä en tottele rumia toljaisuja.


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kerrain vieraitakin riehuvia lapsia totteleemaan sanomalla että ei ole hätää ja en valita enkä ilmoita heistä mihinkään, enkä kerro kenellekään käytöksestään, enkä ole millään tavoin heitä vastaan, mutta neuvon menemään nettiin lukemaan Suomen lakia. Ja poika meni rauhallisesti lukemaan samantien.


        ppoiiuyyu

        Haluaisitko rakentaa jonkun aasinsillan, miten riehuvat lapset, narsismi tai tiheä viestittely liittyy toisiinsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsatä syystä en tottele rumia toljaisuja.


        ppiuuyyy

        Mä ymmöärrän kun mulle puhutaan kuin ihmiselle ja helposti...


        ppoiuiuyyyyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ymmöärrän kun mulle puhutaan kuin ihmiselle ja helposti...


        ppoiuiuyyyyt

        en halua mukaan semmoseen huutamispeliin, en kertakaikkiaan...
        Haluan kauniita henkisiä asioita...


        poiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en halua mukaan semmoseen huutamispeliin, en kertakaikkiaan...
        Haluan kauniita henkisiä asioita...


        poiiuu

        Ja en halua antaa periksi siinä. Siksi puhun monologia kuin en olisi kuulevin korvin...
        Oottelen että ilmiöt muuttuisi kauniiksi ja henkisiksi..sitten osallistun...



        poiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en halua antaa periksi siinä. Siksi puhun monologia kuin en olisi kuulevin korvin...
        Oottelen että ilmiöt muuttuisi kauniiksi ja henkisiksi..sitten osallistun...



        poiuuuy

        Kerron tähän vähän kevennyjkseksi, Että mä arvostan sellaista ihmistuntemusta, jota on ollut joillain kohtaamillani maahanmuuttajamiehillä. Kun he ovat halunneet saada minut syystä tai toisesta vaikutusvaltaansa, minulle on innokkaasti alettu puhumaan tietoutta enkeleistä. Ja se tepsii, pian minä jo teen perässä melkeen kaiken mitä pyydetään...

        ppoioiuuuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron tähän vähän kevennyjkseksi, Että mä arvostan sellaista ihmistuntemusta, jota on ollut joillain kohtaamillani maahanmuuttajamiehillä. Kun he ovat halunneet saada minut syystä tai toisesta vaikutusvaltaansa, minulle on innokkaasti alettu puhumaan tietoutta enkeleistä. Ja se tepsii, pian minä jo teen perässä melkeen kaiken mitä pyydetään...

        ppoioiuuuuyy

        Kauniit kertomukset enkeleistä varsinkin miehen suusta ovat varsin vastustamattomia.,,,


        ppioiuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniit kertomukset enkeleistä varsinkin miehen suusta ovat varsin vastustamattomia.,,,


        ppioiuuuuy

        Varmasti käyttäydyn kauniisti. En kehtaisi käyttäytyä miten sattuu.-


        popiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti käyttäydyn kauniisti. En kehtaisi käyttäytyä miten sattuu.-


        popiuuyyy

        ja ei aihe tarvitse olla juuri enkelit, muukin vastaava kaunis toimii...


        poiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ei aihe tarvitse olla juuri enkelit, muukin vastaava kaunis toimii...


        poiuuuyu

        Kun minullepuhuu enkeleistä minusta tulee enkeli...


        ppoiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minullepuhuu enkeleistä minusta tulee enkeli...


        ppoiuuuy

        Oli kriisipuhelimessakin joku henkiharrastaja herrasmies joka sanoi, että hänen olettaakseen olen maaenkeli. Se oli hyvä vastaus.


        ppiuuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kriisipuhelimessakin joku henkiharrastaja herrasmies joka sanoi, että hänen olettaakseen olen maaenkeli. Se oli hyvä vastaus.


        ppiuuuyyu

        askel luontevan kommunikaation suuntaan...


        ppoioiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        askel luontevan kommunikaation suuntaan...


        ppoioiui

        tykkäsin nuorena jopa ravintolassa käydessäni kun minua puhuteltiin muunmuassa maaenkelinä tai kun mun sanottiin muistuttavan Raamatun henkilöä.

        ppoiiiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tykkäsin nuorena jopa ravintolassa käydessäni kun minua puhuteltiin muunmuassa maaenkelinä tai kun mun sanottiin muistuttavan Raamatun henkilöä.

        ppoiiiu

        Noh enää en oo surukseni syöpineni ja kauhukohtauksineni niin enkelimäinen mutta sama sielu kuitenkin...


        ppiiuuyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh enää en oo surukseni syöpineni ja kauhukohtauksineni niin enkelimäinen mutta sama sielu kuitenkin...


        ppiiuuyuuy

        Siis hermostovaurio, kauhukohtauksia ja syöpä, mutta sama henkinen herkkis sielu....
        maailma on paha paikka...


        ppiuiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hermostovaurio, kauhukohtauksia ja syöpä, mutta sama henkinen herkkis sielu....
        maailma on paha paikka...


        ppiuiuuuyu

        Mutta henkinen rakkaus ei mätäne koskaan...


        ppiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta henkinen rakkaus ei mätäne koskaan...


        ppiuuuy

        Sivumennen sanoen. En yleensä seuraa juoruuutisia, mutta ohimennen on osunut silmiin tuo Meghan juttu. En toki voi tietää pitääkö mielikuvat paikkansa, mutta minua kyllä ihmetyttää että noin lempeän ja herttaisen näköinen henkilö yksin menisi jonnekin arvovaltaiseen paikkaan kiusaamaan, joten olisi oletettavampaa että hän on joutunut jotenkin heikoille...


        poiuuyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivumennen sanoen. En yleensä seuraa juoruuutisia, mutta ohimennen on osunut silmiin tuo Meghan juttu. En toki voi tietää pitääkö mielikuvat paikkansa, mutta minua kyllä ihmetyttää että noin lempeän ja herttaisen näköinen henkilö yksin menisi jonnekin arvovaltaiseen paikkaan kiusaamaan, joten olisi oletettavampaa että hän on joutunut jotenkin heikoille...


        poiuuyyyty

        Juoruilla hänen kaunis hahmonsa saadaan vaikuttamaan jotenkin epäilyttävälle, jopa minulle kun ensimmäiset uutiset osui silmiin, mutta oisko se jårjellä ajatellen ....

        pooiiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivumennen sanoen. En yleensä seuraa juoruuutisia, mutta ohimennen on osunut silmiin tuo Meghan juttu. En toki voi tietää pitääkö mielikuvat paikkansa, mutta minua kyllä ihmetyttää että noin lempeän ja herttaisen näköinen henkilö yksin menisi jonnekin arvovaltaiseen paikkaan kiusaamaan, joten olisi oletettavampaa että hän on joutunut jotenkin heikoille...


        poiuuyyyty

        Kun jotenkin hänen kasvinpiirteensäkin näyttävät joukon pehmeimmille,


        ppoiiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun jotenkin hänen kasvinpiirteensäkin näyttävät joukon pehmeimmille,


        ppoiiiuuuu

        kasvon siis...


        ppoiiii


    • Anonyymi

      Miksi Poiu et anna tilaa toisten ajatuksille?!

      • Anonyymi

        Eikö tänne mahdu?
        Tuliko näin äkkiä ikävä kun vuorokauteen minua ei näkynyt ?


        Voin tiivistää tähän lauseeseen, johon olen nyt täkästynyt...

        Rakkaus on tärkeää, jos jollakin on siitä jollakin valittamista, painukoon kuuseen (kirjaimellisesti vaikka kiipeämällä, jos se onnistuu turvallisesti)

        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tänne mahdu?
        Tuliko näin äkkiä ikävä kun vuorokauteen minua ei näkynyt ?


        Voin tiivistää tähän lauseeseen, johon olen nyt täkästynyt...

        Rakkaus on tärkeää, jos jollakin on siitä jollakin valittamista, painukoon kuuseen (kirjaimellisesti vaikka kiipeämällä, jos se onnistuu turvallisesti)

        ppoiuuuu

        minua onj kuunneltu nyt jossain tärkeassä asiassa asiallisesti juuri niinkuin olen puhunut ja heti tuli toiveikkaampi olo ja parempi vointi sairaanakin.
        Se syy miksi olenylipäätään päätynyt tänne nettiin on se kokemus, että mitä järkeä siinä on että kun puhuu, ei kunnolla asiallisesti kuunnella mitä sanoo, Siis se mitä odotin auttamista puhelimista sitä saamatta. Siis joku asia voi todella selvitä puolessa tunnissa kun senkuuntelee kunnolla tai sama ongelma voi kestää kymmenen vuotta kun ei kuunnella.
        Mitä järkeä siinä voi olla jättää asiallisesti kuuntelematta, kun asianmenee niin helposti kun kuuntelee. Tätä olen ihmetellyt koko elämäni ajan, On useita asioita joitaoon joutunut jankkaamaan kymmenenkin vuotta jotka selviäisi helposti kymmenessä minuutissa kun vaankuuntelee kunnolla. Mä en olis vienut tilaa paljoakaan kun asia tulisi lyhyellä puheella selväksi, Kaikki aikoi siitä kun yritin soittaa kriisipuhelimeen. Lyhyt ja yritimäs kuvaus tilanteesta ei heille riittänyt koska ei ollut yksityiskohtaisia perusteluja, kun annoin perusteluja minua alettiin syyttää liian ajan viemisestä. Ja tuo jatkui vuosia eikö itse asiaani käsitelty

        ppiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minua onj kuunneltu nyt jossain tärkeassä asiassa asiallisesti juuri niinkuin olen puhunut ja heti tuli toiveikkaampi olo ja parempi vointi sairaanakin.
        Se syy miksi olenylipäätään päätynyt tänne nettiin on se kokemus, että mitä järkeä siinä on että kun puhuu, ei kunnolla asiallisesti kuunnella mitä sanoo, Siis se mitä odotin auttamista puhelimista sitä saamatta. Siis joku asia voi todella selvitä puolessa tunnissa kun senkuuntelee kunnolla tai sama ongelma voi kestää kymmenen vuotta kun ei kuunnella.
        Mitä järkeä siinä voi olla jättää asiallisesti kuuntelematta, kun asianmenee niin helposti kun kuuntelee. Tätä olen ihmetellyt koko elämäni ajan, On useita asioita joitaoon joutunut jankkaamaan kymmenenkin vuotta jotka selviäisi helposti kymmenessä minuutissa kun vaankuuntelee kunnolla. Mä en olis vienut tilaa paljoakaan kun asia tulisi lyhyellä puheella selväksi, Kaikki aikoi siitä kun yritin soittaa kriisipuhelimeen. Lyhyt ja yritimäs kuvaus tilanteesta ei heille riittänyt koska ei ollut yksityiskohtaisia perusteluja, kun annoin perusteluja minua alettiin syyttää liian ajan viemisestä. Ja tuo jatkui vuosia eikö itse asiaani käsitelty

        ppiuuyuy

        sitten olen joutunut puhumaan 7 vuotta jotta asia tulisi selväksi


        ppioiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten olen joutunut puhumaan 7 vuotta jotta asia tulisi selväksi


        ppioiuu

        ei mun tarvitse puhua pitkään niille, jotka heti ymmärtää mitä heille sanoo

        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mun tarvitse puhua pitkään niille, jotka heti ymmärtää mitä heille sanoo

        ppoiuuuu

        Pitkä puhe tullee siitä että jos mulla on tiedossani joku selkeä pointti en mä voi antaa periksi vaikka menisi 10 vuotta jos asia on tärkeäö

        ppiiiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä puhe tullee siitä että jos mulla on tiedossani joku selkeä pointti en mä voi antaa periksi vaikka menisi 10 vuotta jos asia on tärkeäö

        ppiiiuiu

        ja jos joku ei usko kun kerron että olen silätavoinpitkäjänteinen , niin mun pitää sitten osoittaa se puhumalla 10 vuotta...että tarkoitinmitä sanoin


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jos joku ei usko kun kerron että olen silätavoinpitkäjänteinen , niin mun pitää sitten osoittaa se puhumalla 10 vuotta...että tarkoitinmitä sanoin


        ppoiuuu

        erehdyksiä tulee aina väliin, mutta erehdykseni paljastan sitä mukaa kun ne itselleni paljastuvat, Sanon suoraan että siinä ja siinä erehdyin niin ja nöin, enkä ala mitään erehdyjsiöäni peittelemään.


        ppoiuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erehdyksiä tulee aina väliin, mutta erehdykseni paljastan sitä mukaa kun ne itselleni paljastuvat, Sanon suoraan että siinä ja siinä erehdyin niin ja nöin, enkä ala mitään erehdyjsiöäni peittelemään.


        ppoiuuuuy

        oikeesti, kaikkein älykkäimmätkin erehtyy välillä...


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi

        En se minä ole missään ollut estämässä kenenkään mielipiteitä muistaakseni koskaan, en juurikaan edes asiattomia.
        Olen ilmaisun kannattaja, vaikka niitä asiattomia en kannata.
        Minusta olisi kivaa vaan kun ihmiset esittäisivät enemmän pohdintojaan, mutta on välilä pikkusen tylsää kun ihmiset vaikuttavat niin vähäpuheisille.


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En se minä ole missään ollut estämässä kenenkään mielipiteitä muistaakseni koskaan, en juurikaan edes asiattomia.
        Olen ilmaisun kannattaja, vaikka niitä asiattomia en kannata.
        Minusta olisi kivaa vaan kun ihmiset esittäisivät enemmän pohdintojaan, mutta on välilä pikkusen tylsää kun ihmiset vaikuttavat niin vähäpuheisille.


        ppoiuuuuu

        Että tokaistaan vaan joku epämääräinen huomautus, useimmiten.


        pouiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tokaistaan vaan joku epämääräinen huomautus, useimmiten.


        pouiuyyyyy

        Olintänään äitini kyydissä autossa pienen matkaa. Meni tosi hyvin. Ei ollenkaan kauhukohtauksia seurannut.


        ppoiuiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olintänään äitini kyydissä autossa pienen matkaa. Meni tosi hyvin. Ei ollenkaan kauhukohtauksia seurannut.


        ppoiuiuyyy

        Ja onhan meillä menny hyvinkin tämä että vaikka muuten ei toimi mikään niin aina aika ajoin olemme tukeneet toistemme hengissä selviytymisessä kun oikeen pahalle näyttää tilanne.


        ppoioii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan meillä menny hyvinkin tämä että vaikka muuten ei toimi mikään niin aina aika ajoin olemme tukeneet toistemme hengissä selviytymisessä kun oikeen pahalle näyttää tilanne.


        ppoioii

        semmosia pulmia äitikin ymmärtää kuten haljenneita hampaita ja syöpäkasvaimia.


        poiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        semmosia pulmia äitikin ymmärtää kuten haljenneita hampaita ja syöpäkasvaimia.


        poiiuuuuu

        Sain hieman ruoka-apua ja nyt menen leipomaan itselleni leipää.


        poiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain hieman ruoka-apua ja nyt menen leipomaan itselleni leipää.


        poiuyuyy

        kyllä kannustan teitä muitakin avoimeen monologiin :)


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä kannustan teitä muitakin avoimeen monologiin :)


        poiuuuu

        Kävi nyt niin , että jouduin äidin elämäntavoille kuorimaan perunoita (sain perunankuorimaveitsenkin lahjaksi) ja välttelemään aurinkoa,...


        poiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi nyt niin , että jouduin äidin elämäntavoille kuorimaan perunoita (sain perunankuorimaveitsenkin lahjaksi) ja välttelemään aurinkoa,...


        poiiuuu

        mun pitää nyt alkaa vaan keittelemään puuroja ja juureksia uudeksi harrastukseksikun viesteilläkään ei tee enää mitään kun ei ole ruumista ollenkaan...


        ppioiuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun pitää nyt alkaa vaan keittelemään puuroja ja juureksia uudeksi harrastukseksikun viesteilläkään ei tee enää mitään kun ei ole ruumista ollenkaan...


        ppioiuii

        https://www.youtube.com/watch?v=fgXgh0BDP5M

        Jälleen tärkeää asiaa narsismista


        poiuiuyyyy


    • Anonyymi

      Taukkeja on moneen lähtöön jotka pyrkii hyötymään toisesta. Itse ovat usein se aloitteentekijä.

      • Anonyymi

        Mun ainoo tarkotus on ylipäätään missään ollut vammautumisistani ja vakavavista sairastumisistani ja lukemattomia kertoja kiusatuksi tulemisista huolimatta saada toteutettua ja jaettua se henkinen hyvä mitä minulla on elämäni aikana.



        ppiuuyyyyuuy


    • Anonyymi

      Narsisti voi soittaa vaan katsoakseen, vastaatko. Tai tunkea kotiisi, vain koska kokeilee, voiko sinua vielä kiusata. Hän voi jatkaa jauhamistaan, jota YouTuben amerikkalaisissa narciccist videoissa sanotaan "speecsallad", puhesalaatti.
      Se jaarittelu jauhaminen on loputonta hämmentämistä. Tarkoitus on vaan sekoittaa ihmisiä, päteä huonoudella, kun ei hyvään kykene.
      Lähteen eli huomion lisäksi hän voi pitää suhteita jotta pääsee hyötymään toisista. Narsisti on patologinen parasiitti, joka pitää muiden asioita omanaan. Narsisti loisii kaiken, henkisen, fyysisen ja taloudellisen hyödyn mitä vaan saa.
      Palkitsevinta on yrittää viedä toiselta hänen oma tahtonsa.

      • Anonyymi

        Mulla on ihan hirveesti outoja sairausoireita kehossani, ihonikin lahoaa kasvoistani kuin syöpyen...tähän narsismikuvioon mä saatan vielä kuolla näihin sairauksiin....
        ja sitä ihan selvästi useampi henkilä suorastaan vaikuttaa odottavan,.,,,
        Munmielestä' tämmönen pitäiusi jo katsoa rikolliseksi jos mä kuolen tähän kuvioon...


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ihan hirveesti outoja sairausoireita kehossani, ihonikin lahoaa kasvoistani kuin syöpyen...tähän narsismikuvioon mä saatan vielä kuolla näihin sairauksiin....
        ja sitä ihan selvästi useampi henkilä suorastaan vaikuttaa odottavan,.,,,
        Munmielestä' tämmönen pitäiusi jo katsoa rikolliseksi jos mä kuolen tähän kuvioon...


        ppiiuuuu

        iho katoaausean sentin alueelta silmönalusen ihosta kuin syöpyen....jaloissa on mun mielestä pieniä basal cell syöpiä joita olen riskaapelilla itsehoidolla koittanut hoitaa...yöllä turpoan melkeinmuodottomaksi ja saan sydänoireita ym ym..
        narsistit nauttii kun lääkäriin pääsy viivästyy ja tekevät varmaan kaikkensa jotten saisi tehokkaasti oikeaa hoitoa oikeaan vaivaan, jotta jäisin vaarallisesti tulematta kuulluksi ja sen seurauksena tuhoutuisin...


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iho katoaausean sentin alueelta silmönalusen ihosta kuin syöpyen....jaloissa on mun mielestä pieniä basal cell syöpiä joita olen riskaapelilla itsehoidolla koittanut hoitaa...yöllä turpoan melkeinmuodottomaksi ja saan sydänoireita ym ym..
        narsistit nauttii kun lääkäriin pääsy viivästyy ja tekevät varmaan kaikkensa jotten saisi tehokkaasti oikeaa hoitoa oikeaan vaivaan, jotta jäisin vaarallisesti tulematta kuulluksi ja sen seurauksena tuhoutuisin...


        ppoiuuuu

        Äitini puhuu hyvin outoja...kun sanon että kuulosta oudole hän vastaa että niin kuulostaakin..kun sanon että tämä on hyvin outoa mitä tapahtuu niinhän sanoo että niin onkin....
        ....mua karmasee miten hän vaikuttaa melkeen odottavan ettää ruumiini lahoaisi...


        ppoiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini puhuu hyvin outoja...kun sanon että kuulosta oudole hän vastaa että niin kuulostaakin..kun sanon että tämä on hyvin outoa mitä tapahtuu niinhän sanoo että niin onkin....
        ....mua karmasee miten hän vaikuttaa melkeen odottavan ettää ruumiini lahoaisi...


        ppoiuuuy

        Ja puhuu hyvin rumasti kauniista henkisistä suunnitelmistani joita mulla on olut..

        tää maailma on kyllä ihan karmean sairas julma paikka...


        ppoiiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja puhuu hyvin rumasti kauniista henkisistä suunnitelmistani joita mulla on olut..

        tää maailma on kyllä ihan karmean sairas julma paikka...


        ppoiiuiu

        hännäytteli olevansa mun puolella kun käytiin alustavasti yhtä vaivaani näyttämässä...kerää multa infoa muista ihmisista jne.. ja yhtkkiäå sai mut kauhuun ...olin suihkussa ja näin väläyksen äitiäni sitten kauhukuvia kuolleista ruumiista,.,,soitinöidilleni hän alkoi puhua outoja käänsi kaiken yhtäkkiä minua vastaan ja puolusti kaikkia ilkeiksi aiemmin katsomiian vastustajiani


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hännäytteli olevansa mun puolella kun käytiin alustavasti yhtä vaivaani näyttämässä...kerää multa infoa muista ihmisista jne.. ja yhtkkiäå sai mut kauhuun ...olin suihkussa ja näin väläyksen äitiäni sitten kauhukuvia kuolleista ruumiista,.,,soitinöidilleni hän alkoi puhua outoja käänsi kaiken yhtäkkiä minua vastaan ja puolusti kaikkia ilkeiksi aiemmin katsomiian vastustajiani


        poiuuuu

        Kun mä viimeksi sairastuin kuten tällä kertaa se lähti samanlaisesta poikkeuksellista tilanteesta. Äiti kuljetti ovelleni asti minulle aterian maireasti ja hetken päästä oli hirviö ajamassa mun tuhoutumista

        popuiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä viimeksi sairastuin kuten tällä kertaa se lähti samanlaisesta poikkeuksellista tilanteesta. Äiti kuljetti ovelleni asti minulle aterian maireasti ja hetken päästä oli hirviö ajamassa mun tuhoutumista

        popuiuuyuy

        Tämä on aika karkeaamitä on meneillään. Jos mä kuolen tähän pyydän poliisitutkintaa.


        popiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on aika karkeaamitä on meneillään. Jos mä kuolen tähän pyydän poliisitutkintaa.


        popiuuuu

        Itse haluan elää ja teen kaikkeni tervbeyteni eteen

        poiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse haluan elää ja teen kaikkeni tervbeyteni eteen

        poiuuu

        Jotta kukaan ei voi valehdella mitäänitse olen elämänhaluinen ja mulla on kauniita suunitelmia


        ppouuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta kukaan ei voi valehdella mitäänitse olen elämänhaluinen ja mulla on kauniita suunitelmia


        ppouuyuyuy

        siis oikeesti kauniita....suorastaan esteettisesti korkealuokkaisia kuten henkisestikin


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis oikeesti kauniita....suorastaan esteettisesti korkealuokkaisia kuten henkisestikin


        ppiuuyyy

        ei mun naamakaan ruma ole...ellei nyt turpoa ja syövy kokonaan


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mun naamakaan ruma ole...ellei nyt turpoa ja syövy kokonaan


        ppiuuuu

        en tiedä onko tuo kasvoissakin syöpää vai miksi ihoa katiaa silmien altaa...niin että jää vain vähän valkeaa solumössöä niille aluille


        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä onko tuo kasvoissakin syöpää vai miksi ihoa katiaa silmien altaa...niin että jää vain vähän valkeaa solumössöä niille aluille


        ppoiuiuuu

        jalkoihin kasvaa ison sisään kiinteitä kovia valkeita möykkyjä...ne eiole finnejä vaan erilaisia ihan

        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jalkoihin kasvaa ison sisään kiinteitä kovia valkeita möykkyjä...ne eiole finnejä vaan erilaisia ihan

        ppoiiuiuu

        en tiedöä mistä rajut sydän ja muu oireohtaukset tulee iltaisin


        mitään flunssaoireen tapaistakaan ei ole eli tämä ei liity mihinkään koronaan. mitään sen tapaistakaan ei ole...ei yhtään yskitä eikä aivastuta eikä nenä vuoda tai mitään eikä oo kurkku kipee eikä mitään muutakaan yhtään minkään flunssan tapaista, mutta syövän näköistä ja tuntuista löytyy

        ppoioiuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tiedöä mistä rajut sydän ja muu oireohtaukset tulee iltaisin


        mitään flunssaoireen tapaistakaan ei ole eli tämä ei liity mihinkään koronaan. mitään sen tapaistakaan ei ole...ei yhtään yskitä eikä aivastuta eikä nenä vuoda tai mitään eikä oo kurkku kipee eikä mitään muutakaan yhtään minkään flunssan tapaista, mutta syövän näköistä ja tuntuista löytyy

        ppoioiuui

        äitini kävi luonani kun painosti hänkin totes ettei oo tavallisia terveysoireita nämä


        poiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äitini kävi luonani kun painosti hänkin totes ettei oo tavallisia terveysoireita nämä


        poiiuu

        siis painostin käymään..anteeks en jaksa nyt keskuttyä kirjoittamuiseen niin tulee höhlästi ilmaistuia kaikki


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis painostin käymään..anteeks en jaksa nyt keskuttyä kirjoittamuiseen niin tulee höhlästi ilmaistuia kaikki


        ppoiiuuu

        katson päivä kerrallaan mitä tästä seuraa...outoja oireita on kehossani ja ympärilläni minulle outoja puhuvia joitakin ihmisiäö..ei mukavaa kuunneltavaa


        popiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katson päivä kerrallaan mitä tästä seuraa...outoja oireita on kehossani ja ympärilläni minulle outoja puhuvia joitakin ihmisiäö..ei mukavaa kuunneltavaa


        popiuuuyuy

        Silläkin tavalla voi toisen tappaa että johtaa harhaan hänen harvinaisten sairausoireidensa tulkintaa niin että saa väärän hoidon tai ei oikeaa hoitoa oikeaan aikaan.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silläkin tavalla voi toisen tappaa että johtaa harhaan hänen harvinaisten sairausoireidensa tulkintaa niin että saa väärän hoidon tai ei oikeaa hoitoa oikeaan aikaan.


        ppoiiuuuu

        Tai kiusaa henkisesti niin rajusti, ettei uskaltanut mennä kyytiinsä lääkäriin, kuten kerran kävi ja sitten selittää jotenkin väärin sen syyn miksi ei mennyt kyytiinsä jne


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kiusaa henkisesti niin rajusti, ettei uskaltanut mennä kyytiinsä lääkäriin, kuten kerran kävi ja sitten selittää jotenkin väärin sen syyn miksi ei mennyt kyytiinsä jne


        ppoiiuuuu

        Aionnyt ainakinolla hiljaa rauhassa itsekseni vaikka lahoiaisi koko keho ettei äiti ynnä tietyt muut voi manipuloida minua vääriin tulkintoihin väärissä tilanteissa. Esim. äiti ehdottaa semmosia fyysisiä sairauksia hjoita en usko mulla olevan ja muuta msanipuloimntia alkoi eilen ...olin jo päässyt kauhukohtauksista, mutta äiti sai ne alkuun eilen ja sen jälkeenpuhui aggressiivisestu outoja samalla tuoden esiin heikon kuntonsa

        ppiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aionnyt ainakinolla hiljaa rauhassa itsekseni vaikka lahoiaisi koko keho ettei äiti ynnä tietyt muut voi manipuloida minua vääriin tulkintoihin väärissä tilanteissa. Esim. äiti ehdottaa semmosia fyysisiä sairauksia hjoita en usko mulla olevan ja muuta msanipuloimntia alkoi eilen ...olin jo päässyt kauhukohtauksista, mutta äiti sai ne alkuun eilen ja sen jälkeenpuhui aggressiivisestu outoja samalla tuoden esiin heikon kuntonsa

        ppiuuuyu

        Jotenkinintuitio sanoo että olis syytä pitää etäisyyttä vanhemoiini jos haluan selvitä hengissä...mutta kun heidänolis määrä auttaa muit yhteen lääkäriin...

        en tiedä


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkinintuitio sanoo että olis syytä pitää etäisyyttä vanhemoiini jos haluan selvitä hengissä...mutta kun heidänolis määrä auttaa muit yhteen lääkäriin...

        en tiedä


        ppoiiuuu

        Juurikun mulla on mun elämässä jotai nmun unelmajuttuja menossa


        pouuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikun mulla on mun elämässä jotai nmun unelmajuttuja menossa


        pouuuuu

        nyttuli sydänoireita meen koittaan saada ne lieveneen

        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyttuli sydänoireita meen koittaan saada ne lieveneen

        ppiuuuu

        koitan nyt hoitaa vähänkuntiani..syödä edes ja niin
        mutta pelkään noita ihmisiä jotka voiu harhaanjophtaa sairausoireideni tulkintaa mun terbeydelle vaarallisesti. Munmielestä silleenkin kuolemisen pitäisi olla rikos joson harhaanjohdettu sairausoireiuden tulkintaa


        popiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koitan nyt hoitaa vähänkuntiani..syödä edes ja niin
        mutta pelkään noita ihmisiä jotka voiu harhaanjophtaa sairausoireideni tulkintaa mun terbeydelle vaarallisesti. Munmielestä silleenkin kuolemisen pitäisi olla rikos joson harhaanjohdettu sairausoireiuden tulkintaa


        popiuuuu

        mullaon ollut koko elämän ajan hieman poikeuksellinen keho ja poikkeukselliset vaivat ja itse tunnen kehoni luotettavimmin


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mullaon ollut koko elämän ajan hieman poikeuksellinen keho ja poikkeukselliset vaivat ja itse tunnen kehoni luotettavimmin


        ppiuuuu

        Poikkeuksellista reagointia kemikaaleihin yms, poikkeukselliset aistit jne...äitini tietää tän kaiken ja sen että niiden joilla on toisenlainen keho on vaikea ymmärtää...niin vaikea että siitä voi koitua mulle tervbeysriski jos ne luulee että munkeho on kuten heidän

        ppioiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeuksellista reagointia kemikaaleihin yms, poikkeukselliset aistit jne...äitini tietää tän kaiken ja sen että niiden joilla on toisenlainen keho on vaikea ymmärtää...niin vaikea että siitä voi koitua mulle tervbeysriski jos ne luulee että munkeho on kuten heidän

        ppioiii

        Mulla onkaikki haurasta ja ohutta...superohut iho...kapoiset jalat jne


        ppoiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla onkaikki haurasta ja ohutta...superohut iho...kapoiset jalat jne


        ppoiiuu

        Ei mun keho kestä mitä semmoset jönkemmät kehot kestää...ja hoitamalla mua kuten jönkempikehoista..se voi mut jopa tappaa

        ppoiuuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun keho kestä mitä semmoset jönkemmät kehot kestää...ja hoitamalla mua kuten jönkempikehoista..se voi mut jopa tappaa

        ppoiuuuuyu

        ihokin on niin ohut ettei sitä melkeen oo...ja nyut sekin lähtee

        popiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihokin on niin ohut ettei sitä melkeen oo...ja nyut sekin lähtee

        popiuiuu

        sillon viimeksa kun mun jalat turpos ei muut hahmota mitenturvonneet ne oli kun ei he taju miten tosi pienen kaposet jalat mulla on normaalisti kuten nyt...itse tiedän kun sen lääkeainereaktion jälkeen ei mennyt vuosiin kengät jalkaan ja nyt taasd menee pienimmätkin ihan kepeestio


        ppiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillon viimeksa kun mun jalat turpos ei muut hahmota mitenturvonneet ne oli kun ei he taju miten tosi pienen kaposet jalat mulla on normaalisti kuten nyt...itse tiedän kun sen lääkeainereaktion jälkeen ei mennyt vuosiin kengät jalkaan ja nyt taasd menee pienimmätkin ihan kepeestio


        ppiuuyuuu

        Siis mulle se on tuskaa jos mun jaksa on kolmanneksen turvonnut...mutta ei se näytä muille turvonneelta sillonkaan kun silti solakampi kuinoma jalkansa


        ppoiuuuyuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mulle se on tuskaa jos mun jaksa on kolmanneksen turvonnut...mutta ei se näytä muille turvonneelta sillonkaan kun silti solakampi kuinoma jalkansa


        ppoiuuuyuyyu

        Mä oon vaarassa semmosten jönkkäihmisten hoidoissa kun ei he taju miten herkkää materiaalia joidenkinihmistewn keho on


        poiuuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon vaarassa semmosten jönkkäihmisten hoidoissa kun ei he taju miten herkkää materiaalia joidenkinihmistewn keho on


        poiuuyuyuy

        Ja vielä kummallisemmaksi mut telee se että tuosta äärimmäisestä herkkyydestä huolimatta kestän kipua paremmin kuin ronksi mies

        ppiuuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä kummallisemmaksi mut telee se että tuosta äärimmäisestä herkkyydestä huolimatta kestän kipua paremmin kuin ronksi mies

        ppiuuuyuuu

        Mutta narsismi voi tappaaniin että he ottavat kaiken mun energianitselleen niin että mä en edes huomaa hoitaa omkaakehoani ennenkuin se kuolee


        oouyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta narsismi voi tappaaniin että he ottavat kaiken mun energianitselleen niin että mä en edes huomaa hoitaa omkaakehoani ennenkuin se kuolee


        oouyyyy

        Rukoilen vielä ihmeparannusta kun tuli niinouto sairauskin.

        Huolettaa jos toi syövän itsehoitoni on ollut vakava riski terveydelle, mutta se ainakinosin tehoo niin että se hämäräperäinen kudos sillä kutistuu...totakaan bei helpolla uskois jos ei itse näkisi. En mäkään ollut varma onko se titta mitä netissä luki tommosesta itsehoidista...voin kertoo että on varmasti totta mulle tapahtuu fyysisesti mitä netissä sanottiin...kun tiein tuommosta outoa lientä sinällä'än vaarattomiosta ruoka-aineista


        popiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilen vielä ihmeparannusta kun tuli niinouto sairauskin.

        Huolettaa jos toi syövän itsehoitoni on ollut vakava riski terveydelle, mutta se ainakinosin tehoo niin että se hämäräperäinen kudos sillä kutistuu...totakaan bei helpolla uskois jos ei itse näkisi. En mäkään ollut varma onko se titta mitä netissä luki tommosesta itsehoidista...voin kertoo että on varmasti totta mulle tapahtuu fyysisesti mitä netissä sanottiin...kun tiein tuommosta outoa lientä sinällä'än vaarattomiosta ruoka-aineista


        popiuuuu

        se tehois ainakinjossain määrin mut nyt en usakalla käyttää sitåä kun mieltin jos muut oudot rajut oireet tuleekin siitä, mut sit sen pitäis olla jotainyliherkkyyttä...


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se tehois ainakinjossain määrin mut nyt en usakalla käyttää sitåä kun mieltin jos muut oudot rajut oireet tuleekin siitä, mut sit sen pitäis olla jotainyliherkkyyttä...


        ppoiuuuu

        mutta tuohon kasvojentoisenlaiseen syöpymäkohtaan sitä ei voi laittaa...

        en tiedä löytyisko siihen joku muu hoito

        ppoiiuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta tuohon kasvojentoisenlaiseen syöpymäkohtaan sitä ei voi laittaa...

        en tiedä löytyisko siihen joku muu hoito

        ppoiiuiui

        mut se on selvä vanhempani jo toistamisen suhtautuvat välinpitämättömästi vakavaan sairastumiseeni...ja vain ilkeilevät


        ppoiuuyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut se on selvä vanhempani jo toistamisen suhtautuvat välinpitämättömästi vakavaan sairastumiseeni...ja vain ilkeilevät


        ppoiuuyyuyu

        varmaan kokevat voitokseen jos kuolen paranemisen sijaan...


        ppiuuyuyuyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan kokevat voitokseen jos kuolen paranemisen sijaan...


        ppiuuyuyuyh

        Tiedoksi että mulla pitäis juuri valmistua elämäni tärkein projekti, joten voi olla odotettavissa kateellisten hyökkäyksiä.


        poiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi että mulla pitäis juuri valmistua elämäni tärkein projekti, joten voi olla odotettavissa kateellisten hyökkäyksiä.


        poiiuuuuu

        äitiäni aihe on kiinnostanut, kun on niin poikkeuksellinen projekti ja jokunen hyökkääjä


        ppoioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äitiäni aihe on kiinnostanut, kun on niin poikkeuksellinen projekti ja jokunen hyökkääjä


        ppoioiuuuu

        ja nyt samaan aikaan vakasti kehoani uhkaava sairastuminen


        ppoiiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja nyt samaan aikaan vakasti kehoani uhkaava sairastuminen


        ppoiiuiuuu

        Kun on tämmönen vaaratilanne pitäisikö se salata vai paljastaa. Äitini mielestä pitäisi salata sairastumiseni jne.

        ppoiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tämmönen vaaratilanne pitäisikö se salata vai paljastaa. Äitini mielestä pitäisi salata sairastumiseni jne.

        ppoiuiuuuu

        Kumpi on vaarallisempaa salata vai paljastaa. Mä ajattelen että kuitenkin tässä tilantesessa salaaminenolis vaarallisempaa.
        Mun vanhemmat ehdottelee mulle muutakin kummallista salailua ilman syytä. Minä en halua salata mitään . Isäkin ihan kuin yrittää saada mut salaamaan jotain että näyttäision siltä että yritän kieroilla jotain itsekkäästi. En aio salata mitään. Todella kummallisia juttuija ympärilläni


        poiuuyuyuu


    • Anonyymi

      Sairastumiseni syy on se että olen ollut niinkeskittyneenä narsisteihin etten ole pystynyt havainnoimaan mitäö omalle kehollemi tapahtuu,,,,muunmuassa en voinut välittää mitään palamisestani aurinkossa kun kamppailinkauhukohtauksia vastaan ja opetellakseni kävelemään uudestaan...enpystynyt vielä samalla hoitamaan ihia tai edes kiinnittään huomiota miten pukeuden tai että kuinka palanu oon


      ppiuiuuu

      • Anonyymi

        Narsismi ON toisille ihmisille hengenvaarallista. Jos he vie huomion itselleen jopa toisen omasta kehosta


        poiuuuyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi ON toisille ihmisille hengenvaarallista. Jos he vie huomion itselleen jopa toisen omasta kehosta


        poiuuuyyuuy

        Narsismi voi sinällään fyysisesti tappaa toisia ihmisiä kiertoteitse


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi voi sinällään fyysisesti tappaa toisia ihmisiä kiertoteitse


        ppoiuuuuu

        Narsismi on karmea asia

        popiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi on karmea asia

        popiuuu

        Narsismi on kuin syöpä joka syövyttää toisen ihon...


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi on kuin syöpä joka syövyttää toisen ihon...


        ppoiuuuu

        äiti myös manipuloi minua ahdinkoon ja sitten väärillä käsityksillä asioista niin että sen johdista saatan vahingossa toimia itselleni vahingoillisesti ja syy on sitten minun.
        tässä on ihan hirveitä juttuja. en oo uskoa todeksi että narsuismi on vieläkin karmeempoaakuin aiemmin tajusin-


        poiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        äiti myös manipuloi minua ahdinkoon ja sitten väärillä käsityksillä asioista niin että sen johdista saatan vahingossa toimia itselleni vahingoillisesti ja syy on sitten minun.
        tässä on ihan hirveitä juttuja. en oo uskoa todeksi että narsuismi on vieläkin karmeempoaakuin aiemmin tajusin-


        poiuiuuu

        Narsismi ei oo mitään semmosta että on olevinaan hyvä ja ottaa itsestään paljon valokuvia,vaan oikea patologinen narsismi on jotain aivan muuta...tappavaa kieroilua...


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismi ei oo mitään semmosta että on olevinaan hyvä ja ottaa itsestään paljon valokuvia,vaan oikea patologinen narsismi on jotain aivan muuta...tappavaa kieroilua...


        poiuuuu

        Aina kun mulla on uusi sairaus tai sairastumisvaara öidillä välähtää jokin sairas tyytyväisyys...tätä on jatkunut vuosikymmeniä


        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun mulla on uusi sairaus tai sairastumisvaara öidillä välähtää jokin sairas tyytyväisyys...tätä on jatkunut vuosikymmeniä


        ppoiiuiuu

        Mun vanhemmat ovat piilevästi ... ... ...


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vanhemmat ovat piilevästi ... ... ...


        poiuuuu

        selitänmyöhemminlisää mitä on tapahtunutturvallisuussyistyä...mä olen luultavasti saanut uuden hengenvaarallisen kemikaalireaktion....tällä kertaa en lääkärin aineesta vaan luontaisatuotteesta jolla kuiten voittaa syöväksi katsomiani ihomuutoksia lääkäriä odotellessa ..mulla on jotain yliherkkyyttä


        poiuuuyu7uu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitänmyöhemminlisää mitä on tapahtunutturvallisuussyistyä...mä olen luultavasti saanut uuden hengenvaarallisen kemikaalireaktion....tällä kertaa en lääkärin aineesta vaan luontaisatuotteesta jolla kuiten voittaa syöväksi katsomiani ihomuutoksia lääkäriä odotellessa ..mulla on jotain yliherkkyyttä


        poiuuuyu7uu

        mut siis se reaktio laimenee jo ..joten varmaan seklvinnen siitä joten kuten


        ppiuiiuuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitänmyöhemminlisää mitä on tapahtunutturvallisuussyistyä...mä olen luultavasti saanut uuden hengenvaarallisen kemikaalireaktion....tällä kertaa en lääkärin aineesta vaan luontaisatuotteesta jolla kuiten voittaa syöväksi katsomiani ihomuutoksia lääkäriä odotellessa ..mulla on jotain yliherkkyyttä


        poiuuuyu7uu

        näillä lääkärin aineella< luontaistuotteella on jotain yhteyttä...ne imeytyy nenän kautta verenkiertyoon ja vaikuttaa hermostoon.,..kyseessä on tällä' kertaa voimakas eteerinen öljy joka ppääsi asuntooni liikaa

        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näillä lääkärin aineella< luontaistuotteella on jotain yhteyttä...ne imeytyy nenän kautta verenkiertyoon ja vaikuttaa hermostoon.,..kyseessä on tällä' kertaa voimakas eteerinen öljy joka ppääsi asuntooni liikaa

        ppoiuuuuu

        ei yhteyuttä..vaan yhteistä' näillä aineilla on tuo...joilta olen saanut turpoamisreakltion mahdolisesti


        poiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei yhteyuttä..vaan yhteistä' näillä aineilla on tuo...joilta olen saanut turpoamisreakltion mahdolisesti


        poiuuu

        oisin toivinut että oisin päässyt lääkäriin nopeesti että lääkäri ois voinut napana noi pienet syövätr nyt kun oon saanut niistä osan näkyviin,...mulla on terbeydellinen ongel,ma onnisua leikkaamaan ne myöhemmin....
        siks oon yrittänyt itse luonnon aineillamutta nyt en uskalla niitäkään kemikaalireakytioiden takia. jos noi syövät kasvaa ihon sisään kun oon nyt saanut osan niiden pinnasta pouis, eio lääkäri näe niitä, nyt ne näkyy valökoisina klöntteinä...


        piouyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oisin toivinut että oisin päässyt lääkäriin nopeesti että lääkäri ois voinut napana noi pienet syövätr nyt kun oon saanut niistä osan näkyviin,...mulla on terbeydellinen ongel,ma onnisua leikkaamaan ne myöhemmin....
        siks oon yrittänyt itse luonnon aineillamutta nyt en uskalla niitäkään kemikaalireakytioiden takia. jos noi syövät kasvaa ihon sisään kun oon nyt saanut osan niiden pinnasta pouis, eio lääkäri näe niitä, nyt ne näkyy valökoisina klöntteinä...


        piouyyyyy

        tihea vioestittely johtuu heikosta turvallisuusaasemasta...haluan maailman tietä'vän mitä mulle on tapahtunut


        ppoioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tihea vioestittely johtuu heikosta turvallisuusaasemasta...haluan maailman tietä'vän mitä mulle on tapahtunut


        ppoioiuuuu

        haluan varmisataa, että' jos mä kuolem tähänmenoon, riittävän moni maailmassa on nähnyt, että siellä on joku sellainen , ettei nää mun kaltoinkohtelijat voi olla aivan rennoinmielin jos mä kuolen tähän kohteluun...


        ppiuyuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan varmisataa, että' jos mä kuolem tähänmenoon, riittävän moni maailmassa on nähnyt, että siellä on joku sellainen , ettei nää mun kaltoinkohtelijat voi olla aivan rennoinmielin jos mä kuolen tähän kohteluun...


        ppiuyuuyu

        tää on se syy miksi mä en ole välittänyt mitenm tyhmälle mun viestittely näyttä'ä..ei mula ole koskaan ollut yhtä'än tyhmää miestä ennen kemikaalireaktiota johonmeinasin kuolla


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on se syy miksi mä en ole välittänyt mitenm tyhmälle mun viestittely näyttä'ä..ei mula ole koskaan ollut yhtä'än tyhmää miestä ennen kemikaalireaktiota johonmeinasin kuolla


        ppiiuuuu

        tää on mun laimea versio sanonnasta "hätä ei lue lakia" siillä erolla, että mä haluan tarkkaan silti noudattaa lakia ja pyrin tekemään kaiken hgädän takia tekemäni erikoisen käyttäytymisen tarkasti lainmukaan.


        popiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on mun laimea versio sanonnasta "hätä ei lue lakia" siillä erolla, että mä haluan tarkkaan silti noudattaa lakia ja pyrin tekemään kaiken hgädän takia tekemäni erikoisen käyttäytymisen tarkasti lainmukaan.


        popiuuuu

        Ja tarkasti niin, ettei siitä voi kukaan vahingoittua kuten mä olen vahingoittunut muhun kohdistetusta-.


        poiuuuyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tarkasti niin, ettei siitä voi kukaan vahingoittua kuten mä olen vahingoittunut muhun kohdistetusta-.


        poiuuuyyuuy

        olen tehnyt hieman erikoista käyttätymistä henmgissäselviytymistarkoituksessa huolehtien samalla ettei hätäkäytöksestänikään voi olla vahinkoa kenellekään. tuosta on ollut kysde koko ajan

        pouuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen tehnyt hieman erikoista käyttätymistä henmgissäselviytymistarkoituksessa huolehtien samalla ettei hätäkäytöksestänikään voi olla vahinkoa kenellekään. tuosta on ollut kysde koko ajan

        pouuyuyuu

        jos mua ei kaltoinkohdella mä osaan käyttätyä kuin hovineito...

        tulispa vielä joku prinssi pelastamaan...


        ppiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos mua ei kaltoinkohdella mä osaan käyttätyä kuin hovineito...

        tulispa vielä joku prinssi pelastamaan...


        ppiuiuuu

        nyt on harmi ettei mulla olla se miestä...hänolis varmaan järkännyt jo noi syövät jalastani jne ....jos olis


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on harmi ettei mulla olla se miestä...hänolis varmaan järkännyt jo noi syövät jalastani jne ....jos olis


        ppiuyyy

        välillä tulee mieleen että pitäiskö mun kääntyä mun entisten toiskulttuuristen tuttujen puoleen...siellä vois olla jopa sellasia sankareita jotka pelastais mun henkeni...


        ppoiiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        välillä tulee mieleen että pitäiskö mun kääntyä mun entisten toiskulttuuristen tuttujen puoleen...siellä vois olla jopa sellasia sankareita jotka pelastais mun henkeni...


        ppoiiuiuuu

        siellä vois löytyä joku komenmteleva mies joka laittais noi syövät kiireaikataululla leikkaukseen jne


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellä vois löytyä joku komenmteleva mies joka laittais noi syövät kiireaikataululla leikkaukseen jne


        ppoiuuuuu

        ja kunnollinen autokuskikin vois löytyä jne.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kunnollinen autokuskikin vois löytyä jne.


        ppoiuuuu

        sais sitten m inut palkkioksi

        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sais sitten m inut palkkioksi

        ppoiuuu

        osaan käyttäytyä kuion hovineito


        ppiuuyyy


    • Anonyymi

      uskomatonta mäoon varmaan kokemut elämässäni uudemman keran oudon kemikaalireaktion tällä kertaa hurja vaikutus ihooni semoisiinkin kohtiin mihin ei o0o laitettu mitääm



      pouuuyu

      • Anonyymi

        jään parantelemaan itteeni,,,joskus aika pitkän ajan päästä pitäsa mennäihotautulääkärille ...äitini kyydissä kuten viimeks kun vammauduin tää on kaameeta
        koitanluottaa Jumalaan että musta jää jotainjäåljelle


        poiuuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jään parantelemaan itteeni,,,joskus aika pitkän ajan päästä pitäsa mennäihotautulääkärille ...äitini kyydissä kuten viimeks kun vammauduin tää on kaameeta
        koitanluottaa Jumalaan että musta jää jotainjäåljelle


        poiuuyyuu

        olis saanut jo riittää oudot sairastumiset ja vammautumiset....
        en voi ku koittaa luotta että Jumala rtietää mitä mulle jamunkeholle tapahtuu...huh tä on jo vähän liian pelottavaa...

        äidilleni en uskalla puhua olen nyt hädässä joten hän hyökkäisi kaikin voimin murtaakseen minunmieleni...koska yksin mö olen tässä kuitenkinihan rauhallisesti...


        ppoiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olis saanut jo riittää oudot sairastumiset ja vammautumiset....
        en voi ku koittaa luotta että Jumala rtietää mitä mulle jamunkeholle tapahtuu...huh tä on jo vähän liian pelottavaa...

        äidilleni en uskalla puhua olen nyt hädässä joten hän hyökkäisi kaikin voimin murtaakseen minunmieleni...koska yksin mö olen tässä kuitenkinihan rauhallisesti...


        ppoiuuuyu

        seuraanh kasvaako mun silmän alle takaisinmitään solukkoa vai ei-. Hui pelottavaa, enkä mä haluismenettää kasvojani

        ppoiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seuraanh kasvaako mun silmän alle takaisinmitään solukkoa vai ei-. Hui pelottavaa, enkä mä haluismenettää kasvojani

        ppoiiuu

        niinohut iho kun ei ois naamaaollenkaan ja joistainkohtii solukko ihon alta syöpyi pois, en tiedä mitä mulle on tapahtunut.,.


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinohut iho kun ei ois naamaaollenkaan ja joistainkohtii solukko ihon alta syöpyi pois, en tiedä mitä mulle on tapahtunut.,.


        ppiiuuuu

        tääon vielä oudompaa ku viimeks...en uskalla hoitaa noita syövän nälöisiä loppuun, nyt mö en kyllä uskalla käyttää mitään kemikaalia ties miksikä mutatoidun....on mulla var,maan jokin outo geenimutaatio mitä kerran jo eräs tohtori tutki...


        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tääon vielä oudompaa ku viimeks...en uskalla hoitaa noita syövän nälöisiä loppuun, nyt mö en kyllä uskalla käyttää mitään kemikaalia ties miksikä mutatoidun....on mulla var,maan jokin outo geenimutaatio mitä kerran jo eräs tohtori tutki...


        ppiiuuuu

        nimittäin semmonen lääkeainereaktio joka mulla oli tohtorinkin mukaan selittyisi geenimutaatiolla..


        ppiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nimittäin semmonen lääkeainereaktio joka mulla oli tohtorinkin mukaan selittyisi geenimutaatiolla..


        ppiuuu

        nyt on jo niin outo kemikaalireaktio voimakkaista luonnonaineista tullutr että varmaan mulla on jokin geenimutaatio


        poiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on jo niin outo kemikaalireaktio voimakkaista luonnonaineista tullutr että varmaan mulla on jokin geenimutaatio


        poiuyyyy

        että keholleni tapahtuu ihanoutoja jostain kemikaaleista


        popiuuyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että keholleni tapahtuu ihanoutoja jostain kemikaaleista


        popiuuyyuy

        En uskois että mulla vois olla noin hurjaa syöpää että kudos katoo naamastya vauhdilla ehkä jokin kemikaalireaktio en tiedä..

        popoiuiuiiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskois että mulla vois olla noin hurjaa syöpää että kudos katoo naamastya vauhdilla ehkä jokin kemikaalireaktio en tiedä..

        popoiuiuiiu

        ne syvä't jaloissa tosi hitaasti kasvsasa


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne syvä't jaloissa tosi hitaasti kasvsasa


        ppoiuuu

        En oo pystyny hoitaan kehooni henkisten hyökkäysten kohteena ja niiden aivovaikutuksen.
        Kaiki voimat mennyt siihen että pystyis aivoilla puolustautuun edes.


        ppoiiiiuuiui


    • Anonyymi

      Jos kiertäisit kotikorttelisi edes kerran päivässä, ei tarttis niin pal yksinpuhumista netissä harrastaa.

      • Anonyymi

        kiersin tänäänkin ...ja kaupaskin kävin. Ei ole kyse ykdinöisyydestä vaan sairastumisesta

        popoiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiersin tänäänkin ...ja kaupaskin kävin. Ei ole kyse ykdinöisyydestä vaan sairastumisesta

        popoiuu

        kuten oon ennenkin sanonut kyllä mä seuraa saankunhan en ole aivan henkihieverissä., ihan ok näköinenkinolen jos eikoko naama syövy

        ppoiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten oon ennenkin sanonut kyllä mä seuraa saankunhan en ole aivan henkihieverissä., ihan ok näköinenkinolen jos eikoko naama syövy

        ppoiii

        mulla on yli 5000 nettiseuraajaakinja lisää tulee joka päivä


        ppiiuiuu


      • Anonyymi

        Eiks ihmisert tajuu vieläkään etten tee mitään toisilla ihmisillä jos mulla ei ole kehoa ???


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks ihmisert tajuu vieläkään etten tee mitään toisilla ihmisillä jos mulla ei ole kehoa ???


        ppiuuuu

        Mä oon melkeen ku ohut ja läpinäkyvä nyt jos vähän liioitellaan...


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon melkeen ku ohut ja läpinäkyvä nyt jos vähän liioitellaan...


        ppiuuuu

        munon nyt syytä tuijottaa omaa nahkaani että löydän edes suurimman osan kasvaimia kun unohdin itseni kokonaan 8 vuodeksi


        poiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        munon nyt syytä tuijottaa omaa nahkaani että löydän edes suurimman osan kasvaimia kun unohdin itseni kokonaan 8 vuodeksi


        poiiiii

        kasvaimiako näistä narsisteista tarvitaan herättämään...ja kääntämään huomion itseensä..


        ppoiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        munon nyt syytä tuijottaa omaa nahkaani että löydän edes suurimman osan kasvaimia kun unohdin itseni kokonaan 8 vuodeksi


        poiiiii

        minä en huomaa itselleni elintärkeitä asioita koska en ole keskittynyt itseeni vcan empaattiseen eläytymiseen toisiin..


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä en huomaa itselleni elintärkeitä asioita koska en ole keskittynyt itseeni vcan empaattiseen eläytymiseen toisiin..


        ppoiiuuuu

        koko naamakin piloillaennen kuin huomaan..rajut sydänoireet itselläni enkä piittaa yhtäänkunnes pulssia ei saa tuntumaanmistään kuten tapahtui edellisyönä vai oliko sitä edellis


        ppiuuuu


    • Anonyymi

      Nyt en ymmärrä poiu sinua. Mitä teet kasvainten löydöksillä jos et saa niihin tarvittavaa hoitoa? Mikä estää sinua hakemasta itse apua, tai voisiko tyttäresi auttaa sinua?

    • Anonyymi

      Vastaa nyt, älä ole mjulkku luonne....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe