Hei väki,
En saa MusicCastSetup sovellusta Android puhelimella yhdistämään internettiin paristakymmenestä yrityksestä huolimatta.
Yamaha WXC-50:
Status valo: Kiinteä vihreä
Net valo: vilkkuva (5 sekunnin painallus)
WXC-50:n mekaaninen kytkin !wlan ON, bluetooth ON" -asennossa laitteen takana.
Android puhelin ja MusicCastController:
Puhelin yhteydessä wlanissa.
MusicCast-asennuksessa tulee ilmoitus siirtyä wlan-asetuksiin, ilmoittaa syötettäväksi MusicCastSetup-salasanaksi 12345678.
MUTTA MusicCast ei saa luotua nettiyhteyttä (ilmoitus joka kerta: "Internet-yhteyttä ei ole"; ei tulee kysymystäkään salasanasta).
....joten, mikä on pielessä.
Olen poistanut ja uudelleenasentanut YamahanMusicCastControllerin.
Olen uudelleenkäynnistänyt android-puhelimen.
Olen pitänyt puhelimen mobiiliyhteydessä ja wlanissa.
Olen pitänyt puhelimen pelkästään wlanissa.
Olen kytkenyt puhelimen vpn-suojauksen pois (FREEDOME).
Olen pitänyt FREEDOMEn päällä.
Olen vaihtanut wlan-verkkoa (kuusi mahdollisuutta!)
Onko väliä taajuudella, 2,4 GHz vai 5,0 GHz?
Täytyykö puhelin ja WXC olla samalla wlan-verkossa ja -taajuudella?
Yamaha WXC-50 ei ollut milloinkaan ethernet-yhteydessä; tänään käyttöönotettu.
Yamaha WXC-50 ja MusicCastSetup
Anonyymi
1
580
Vastaukset
- Anonyymi
WLAN pitänee olla 2,4 GHz.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839