On meillä Super-Sanna, Super-Sanna hän. Kun Sanna menee eetteriin, on hällä jutut korskeat! Kas näin on syypää virka-alamaiset, ne syypäitä on. Ja myös kaikki muut jotka Sannan lait torppaavat.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e47b9a5c-2ccc-444c-a593-5f3858a24ba2
Super-Sanna, selittelyn Super-Mestari!
23
101
Vastaukset
- Anonyymi
Banaanitasavallan pääministeri, joka luulee olevansa jo presidenttikin.
Tyypilliseen demaritapaan valehteli taas TV:ssä ja syytti muita hallituksena 14 kk kestäneestä sekoilusta.
Onneksi on saatu 21 miljardia lisää velkaa ja lisää tulee vielä kymmeniä miljardeja, kun virherkommarit tuhoavat maan talouselämää.
Kassatytön hallitus seuraa herkällä korvalla kädet veressä tapahtumia ja toivoo tilanteen jatkuvan useita vuosia samanlaisia. Näinhän Sanna ´TV:ssä toivoi.- Anonyymi
Persuli öyhöttää taas älytöntä kuraa kun ei ole mitään oikeaa kritisoitavaa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuli öyhöttää taas älytöntä kuraa kun ei ole mitään oikeaa kritisoitavaa 🤣🤣🤣
Ilmeisesti Suomen tilanne on Demari-kulmasti peräti ihan täydellinen.
- Anonyymi
Unohdit mainita vielä yhden. Paha virhe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuli öyhöttää taas älytöntä kuraa kun ei ole mitään oikeaa kritisoitavaa 🤣🤣🤣
Kyllä alkaa mennä sekasin, viimeisimpänä sanoo kasvomaskien olevan "lähinnä kosmeettinen vaikutus" ? mitä vit.. juuri esim. Kaupat ja VR julistaneet maskipakkoa - Sanna sanoo sen olevan kosmeettinen vaikutukseltaan.
Pikkuhousun suojaa varmaan katsonut ja todennut sen suojanneen kosmeettista haittaa - Anonyymi
HYVÄ ME !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuli öyhöttää taas älytöntä kuraa kun ei ole mitään oikeaa kritisoitavaa 🤣🤣🤣
Suppean sanavaraston omaava "öyhötys" - ei mitään asiaan liittyvää mutta öyhötys .
Sannalta alkaa mopo keulia. Kielsi muilta (mm.THL) tiedottamisen ja alkaa itse sekoilla oikein huolella. Maskit on nyt enään "kosmeettinen hyöty" ja rokotteet ei auta kun korona voi kestää "monta vuotta". Pääministeri - ja lausunnot tälläsiä, juuri toiveita herätellään rokotteiden helpottavan tilannetta ja maskipakko tullut kauppoihin ja VR, EI HYVÄ
- Anonyymi
Kosmetiikkaa pukkaa mielessäin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007858706.html
- Anonyymi
Nyt on ilmastotekojen aika: verot ja maksut omilla autoilla kuleksijoille tappiin.
Kulkekaa julkisilla, vaatii hallitus: Maskiton aivastelija nousi bussiin Helsingissä – näin etenivät tapahtumat, joiden seurauksena 64 ihmistä sai virusmuunnoksen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007858134.html - Anonyymi
Sukupuolineutraalit liikennemerkit! Kärkihankkeet edellä mennään!
- Anonyymi
Mikäs ukon maalais töllö täällä taas avautuu...
- Anonyymi
Näköjään Demarien kilju-osasto vastailemassa täydellä oikeinkirjoituskapasiteetilla mitä tuossa tilanteessa voi odottaa.
- Anonyymi
Tiedätkö paremman paikan? Missä tavataan?
Ai niin joo, ne hallituksen kokoontumis'kiellot' ja muut mainitut 'pakot'.
- Anonyymi
Annikalla on pullat Sannalle uunissa.
- Anonyymi
Tätä Marinin tolkunta touhuilua ei voi edes enää minkään 'lehdistön' piikkiin laittaa.
Tumpelo on tumpelo ja mikä pahinta, nykyisen hallituksen sakista samaa tavaraa on rivitolkulla. Ja joka hetki tämän porukan ylläpito polttaa veronmaksajien ja lainanantajien fyrkkaa: Marinin hallituksen suuren avustajajoukon palkkamenot julki – näin rajusti rahasumma on paisunut
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/f0268452-6c75-49f3-8cc9-eed5d370a0b8 - Anonyymi
Onko tietoa milloinka S Ukkolan uusi video Marinin saapumisesta YLEn ykkösaamun ( la13.3 klo 10.05.) tulee julki. Onko Sanna nyt sitten tervehtinyt kohteliaasti kaikkia läsnäolijoita ja hymyillyt "prinsessan " tavoin ettei kukaan pahoita mieltään!
- Anonyymi
Ei Sanna tämmöisiin, se on tehty kuin eilisen _ ja nyt on uudet jobbaukset.
Tyhmä tollo Sanna on.
- Anonyymi
Annikalle maistuu olo Sannan kanssa, kas kun punamulta jota nimismies Kurvinen kuvailee parhaimmaksi mitä olla ja voi: kuin kaurapuuroa voisilmällä!
- Anonyymi
Siksi vaalien siirto. Koska virkakyöstit epäonnistuivat, vihjaapi sannamariini.
- Anonyymi
Loppusoinnut puuttuu. ei jatkoon!
- Anonyymi
Jatkoa seuraa. Hyvää kannattaa odottaa.
- Anonyymi
Joku päivä se loppu koittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638