Super-Sanna, selittelyn Super-Mestari!

Anonyymi

23

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Banaanitasavallan pääministeri, joka luulee olevansa jo presidenttikin.

      Tyypilliseen demaritapaan valehteli taas TV:ssä ja syytti muita hallituksena 14 kk kestäneestä sekoilusta.
      Onneksi on saatu 21 miljardia lisää velkaa ja lisää tulee vielä kymmeniä miljardeja, kun virherkommarit tuhoavat maan talouselämää.

      Kassatytön hallitus seuraa herkällä korvalla kädet veressä tapahtumia ja toivoo tilanteen jatkuvan useita vuosia samanlaisia. Näinhän Sanna ´TV:ssä toivoi.

      • Anonyymi

        Persuli öyhöttää taas älytöntä kuraa kun ei ole mitään oikeaa kritisoitavaa 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuli öyhöttää taas älytöntä kuraa kun ei ole mitään oikeaa kritisoitavaa 🤣🤣🤣

        Ilmeisesti Suomen tilanne on Demari-kulmasti peräti ihan täydellinen.


      • Anonyymi

        Unohdit mainita vielä yhden. Paha virhe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuli öyhöttää taas älytöntä kuraa kun ei ole mitään oikeaa kritisoitavaa 🤣🤣🤣

        Kyllä alkaa mennä sekasin, viimeisimpänä sanoo kasvomaskien olevan "lähinnä kosmeettinen vaikutus" ? mitä vit.. juuri esim. Kaupat ja VR julistaneet maskipakkoa - Sanna sanoo sen olevan kosmeettinen vaikutukseltaan.
        Pikkuhousun suojaa varmaan katsonut ja todennut sen suojanneen kosmeettista haittaa


      • Anonyymi

        HYVÄ ME !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuli öyhöttää taas älytöntä kuraa kun ei ole mitään oikeaa kritisoitavaa 🤣🤣🤣

        Suppean sanavaraston omaava "öyhötys" - ei mitään asiaan liittyvää mutta öyhötys .

        Sannalta alkaa mopo keulia. Kielsi muilta (mm.THL) tiedottamisen ja alkaa itse sekoilla oikein huolella. Maskit on nyt enään "kosmeettinen hyöty" ja rokotteet ei auta kun korona voi kestää "monta vuotta". Pääministeri - ja lausunnot tälläsiä, juuri toiveita herätellään rokotteiden helpottavan tilannetta ja maskipakko tullut kauppoihin ja VR, EI HYVÄ


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt on ilmastotekojen aika: verot ja maksut omilla autoilla kuleksijoille tappiin.

      Kulkekaa julkisilla, vaatii hallitus: Maskiton aivastelija nousi bussiin Helsingissä – näin etenivät tapahtumat, joiden seurauksena 64 ihmistä sai virus­muunnoksen

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007858134.html

    • Anonyymi

      Sukupuolineutraalit liikennemerkit! Kärkihankkeet edellä mennään!

    • Anonyymi

      Mikäs ukon maalais töllö täällä taas avautuu...

      • Anonyymi

        Näköjään Demarien kilju-osasto vastailemassa täydellä oikeinkirjoituskapasiteetilla mitä tuossa tilanteessa voi odottaa.


      • Anonyymi

        Tiedätkö paremman paikan? Missä tavataan?

        Ai niin joo, ne hallituksen kokoontumis'kiellot' ja muut mainitut 'pakot'.


    • Anonyymi

      Annikalla on pullat Sannalle uunissa.

    • Anonyymi

      Tätä Marinin tolkunta touhuilua ei voi edes enää minkään 'lehdistön' piikkiin laittaa.

      Tumpelo on tumpelo ja mikä pahinta, nykyisen hallituksen sakista samaa tavaraa on rivitolkulla. Ja joka hetki tämän porukan ylläpito polttaa veronmaksajien ja lainanantajien fyrkkaa: Marinin hallituksen suuren avustajajoukon palkkamenot julki – näin rajusti rahasumma on paisunut

      https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/f0268452-6c75-49f3-8cc9-eed5d370a0b8

    • Anonyymi

      Onko tietoa milloinka S Ukkolan uusi video Marinin saapumisesta YLEn ykkösaamun ( la13.3 klo 10.05.) tulee julki. Onko Sanna nyt sitten tervehtinyt kohteliaasti kaikkia läsnäolijoita ja hymyillyt "prinsessan " tavoin ettei kukaan pahoita mieltään!

      • Anonyymi

        Ei Sanna tämmöisiin, se on tehty kuin eilisen _ ja nyt on uudet jobbaukset.


    • Tyhmä tollo Sanna on.

      • Anonyymi

        Annikalle maistuu olo Sannan kanssa, kas kun punamulta jota nimismies Kurvinen kuvailee parhaimmaksi mitä olla ja voi: kuin kaurapuuroa voisilmällä!


    • Anonyymi

      Siksi vaalien siirto. Koska virkakyöstit epäonnistuivat, vihjaapi sannamariini.

    • Anonyymi

      Loppusoinnut puuttuu. ei jatkoon!

      • Anonyymi

        Jatkoa seuraa. Hyvää kannattaa odottaa.


      • Anonyymi

        Joku päivä se loppu koittaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe