ja moni muu valtuuston jäsen ehdottaa kaupungin työntekijöille 300e kertakorvausta. Hoh, hoh, hoijakkaa. Tekemättömistä töistäkö se pitäisi maksaa? Ainoastaan terveyspuolelle voisi antaa vaikka tuplat, mutta esimerkiksi teknisenkeskuksen työ on täysin ala-arvoista.
Leinonen, Laine
5
77
Vastaukset
- Anonyymi
Laine on kaupungin työntekijä ja vaalehdokas.
- Anonyymi
Molemmat ukot ovat Raision kaupunginvaltuustossa olleet jo kauan ettenkö sanoisi liian kauan.
- Anonyymi
Elitistisen kabinettipolitiikan aika Raisiossa on ohi ja vaadimme avointa ja läpinäkyvää demokratiaa, jossa kaikki kaupunkilaiset ovat mukana. Näistä syistä olen antanut suostumukseni asettua Raision Vasemmiston valtuustoehdokkaaksi.
Harrastan kitaransoittoa sekä valokuvien ja videoiden katselua, puolisoni harrastaa valokuvausta ja videokuvausta. - Anonyymi
Naiset pitävät miehistä joita eivät voi saada ja jotka eivät ole heti kuolaamassa seksin perään. Tämä on yksi syy miksi harras kristitty mies kiinnostaa myös vakavia naisia, sillä harras kristitty mies ei juokse seksin perässä ja nainen voi olla varma miehen uskollisuudesta parisuhteessa. Varsinkin miehen epätoivo seksin perään lähinnä säälittää naisia.
Sen sijaan itsevarma, itsensä hillitsevä ja seksiä haluamaton mies kiinnostaa monia naisia, koska tämä kertoo siitä, ettei mies ole epätoivoinen saamaan seksiä ja hän vaikuttaa uskolliselta mieheltä, sekä miehellä on mahdollisesti jonkinlaista statusta kieltäytyessään helposta seksistä. - Anonyymi
ONHAN NÄITÄ TYHMIÄ ALOITTEITA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191