On se kumma eräitten misten tapa liikkua ilman maskia,mies tartuttibussissa 100 matkustajaa,mahtavaa,miten ukko ei huomannut että on sairas???Näitä tapauksia näkee usein,minulla on aina maski,suojakäsineet ja varamaskit ja käsidesi mukana kassissa,välillä maski kyllä ahdistaa ja ulkona kävellen en käytä.enkä kulje ruuhkissa no niitä ei ole missään.
Maskittomat vanhat miehet ?!
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan sitä matkustajaa Helsingistä Punkaharjun opistolle, joka levitti afrikka-virusmuunnosta.
Köhi, aivasteli ja ei maskia.
Useasti maahanmuuttajat jostain syystä välttävät maskien käyttöä ja siksi harmillisesti esimerkiksi heillä on paljon korona tartunttoja. - Anonyymi
Vanhukset selittää etteivät käytä maskia koska joutavat jo kuolemaan kun ovat eläneet niin pitkään. Mutta heille ei tule mieleenkään että mahdollisesti jopa tappavat nuorempia kun tartuttavat heihin koronan.
- Anonyymi
Maskittomia vanhoja naisia on myös pilvin pimein. Joten eipä kirjoitella tänne yksioikoisia kommentteja!
- Anonyymi
Aloittajalla on varmaankin aina myös mukanaan ensiapuun tarkoitettu laitteisto (happipullo, defibrillatori ja lääkkeet - vähintään). Niillä sitä pärjäilee missä bussissa tahansa.
- Anonyymi
Et ole ilmeisesti vielä alkanut itse ikääntymään? Ikääntyminen ei tosin ole mikään perusta olla käyttämättä maskia. Meillä päin moni hyvin iäkäs ja jopa hyvin huonokuntoinen ihminen silti käyttää maskia.
Vanhuuden testaamiseen on olemassa erilaisia "stimulaattoreita". Eli häiritään tuntoaistia ja tasapainoaistia, näköä ja kuuloa sekä aivotoimintaa ja tehdään raajoista hyvin raskaat lisäpanoilla. Siltä tuntuu olla vanha. Moni vanha on myös sairas. Eli vaikea erottaa koronan oireita, kun muutenkin yskittää, ahdistaa, rintaa puristaa, hengästyttää, hikoiluttaa jne. Eli koronan oireet piiloutuvat vanhuudesta, huonosta kunnosta ja perussairauksista liittyvien oireiden alle. - Anonyymi
Bussissa oli vain 10 matkustajaa, muut tartunnat syntyivät opiskelupaikkakunnalla. Tämä oli Etelä-Afrikan muunnosta. Lehdessä kerrottiin, että tartunta oli saatu kotimaassa, mikä lieneekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279