Mielelläni, vaikka huomenna. Mulle se olisi jännä päivä, ehkä en saisi nukuttua. Mutta tässä on yksi mutta. Ei ehkä onnistu tuosta vaan tai koska vaan. Entä ne huhupuheet, jos hyvin sattuu...
No, ajatusharjoituksia vain, ja ne puheet...
Tulisin käymään sun tykönä
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule salaa. Naamioidu jotenkin. Aurinkolasit, takaovi, pipo, huppu. Ja hei maski. Onko naamioituminen koskaan ollut näin helppoa kuin nyt. Tekosyitä sulla vaan.
- Anonyymi
Jos tavattais vaikka koirankopissa... Hiipisin sinne hämärässä ja annan sieltä valomerkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tavattais vaikka koirankopissa... Hiipisin sinne hämärässä ja annan sieltä valomerkkejä.
Mitä sä sitten pelkäät. Oletko varattu? Koirankopit on aika ahtaita.
- Anonyymi
Kenen puheita sä sitten pelkäät? On teillä ahtaat elämät niissä pikkukylissänne. Olisit lähtenyt nuorena maailmalle ja itsenäistynyt aidosti.
- Anonyymi
No daa! Senhän pitää kuule ollu
Tossun alla ja kaverit valitsee kumppanin sille!
Niihän sekin on kaveriensä kumppanit päässy valitseen ja nappiinhan on menny! Yhtään ei oo renttuja ja basrihoroja tullu niille kavereilleen 😂🤭
- Anonyymi
Ihan sama mitä muut sanoo.
- Anonyymi
Se on niin kiinni
Noissa teinivuosissaan et pelkää
Et yhyyy kaverit hylkää jos hän itse valitsee kenen kans on eikä kaverit pääsekään valitseen
Byäääääääää mikä kauheus 😱🙀🤦♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin kiinni
Noissa teinivuosissaan et pelkää
Et yhyyy kaverit hylkää jos hän itse valitsee kenen kans on eikä kaverit pääsekään valitseen
Byäääääääää mikä kauheus 😱🙀🤦♀️Älä hae muilta hyväksyntää haukkumalla täällä ihmisiä. Se vaikuttaa todella tyhmältä Kukaan terve aikuinen ei pidä tuosta tyylistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hae muilta hyväksyntää haukkumalla täällä ihmisiä. Se vaikuttaa todella tyhmältä Kukaan terve aikuinen ei pidä tuosta tyylistäsi.
Älä pyydä kaveries valitseen
Kumppanias. Kukaan aikuinen ei kysele kavereiltaan lupia mihinkään. Et säkään oo niiden kaveries naintiseuroja valinnu. Siellä on moninkertaisesti puhkinussittuja kiertopalkintoja niillä kyljessä kyhjöttämässä
Tykkäsit sä niistä tai et. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pyydä kaveries valitseen
Kumppanias. Kukaan aikuinen ei kysele kavereiltaan lupia mihinkään. Et säkään oo niiden kaveries naintiseuroja valinnu. Siellä on moninkertaisesti puhkinussittuja kiertopalkintoja niillä kyljessä kyhjöttämässä
Tykkäsit sä niistä tai et.Tuo kommentti oli sivusta, en ole ap.
- Anonyymi
Haittaaks ne..... huhupuheet meinaan?
Aikansa huhuilee keskenänsä,
kunnes huhuilee taas toisaalle.
Aika saa ihmeitä aikaan
ja kaikella on aikansa.
Mitä sitä huhuista,
kyllä huhua maailmaan mahtuu.
Pöllöt ne huhuilee
Ollaan me rohkeempi,
Ollaan me vahvempia,
Ollaan me voittajia.- Anonyymi
Sitä haittaa vaikka kaveriensa kumppanit on useammalle saanu lapsia
Hommannu rikosrekisteriä
Kiertänyt kylän kaikki sängyt
Velkaisia
Pahoinpitelyistä ja erilaisista mielenterveysongelmista tunnettuja
Pettämiskohuja
Ulosottovelkaa
Ja päihdeongelmia omaavia
Eronneita monesta ja exänsä kaveria paneskelleits - Anonyymi
Ja kaveriensa eukot on kakarasta tähän päivään saakka kiertäny joka ukon sängyn tossa kylässå
Ei oo ikäistään ukkoo jota ei ois nainu kännis. Et kyllä juttuja liikkuu mitä lumputsuja niilläkin ukoilla kylkes kyhnyttää
Juoruja liiikkuu ja kylällä kännis teinarista asti ukkoja kiertäneistä eniten
- Anonyymi
Mitkä he.. etin puheet?
Ketä kiinnostaa kenenkään puheet jos oikeesti rakastaa. - Anonyymi
On puheita ja on paheita. Jos on varattua katsomassa.
- Anonyymi
Minusta jokainen voi punnita kumpi on omassa vaakakupissa painavampi:
1) Mahdollisuus suureen rakkauteen ja mahdollisuus löytää ihminen, jonka kanssa haluaa elää elämänsä lippuun asti.
2) Huhut. Sivullisten supsatus.
JOS saisin mahdollisuuden, ei tarvitsisi yhtään miettiä! Ykköskohta mahdollistaa onnen ja auttaa löytämään tasapainon. Huhujen sietäminen on osa armollisuutta itseä kohtaan. Ei kaikkia tarvitse miellyttää. Juoruilu on hetken juttu eikä sivullisten mielipiteillä ole oikeastaan mitään väliä. Emme me heitä varten omaa elämäämme elä.- Anonyymi
Mä ainakin kostaisin tonkimalla supsuttajien tautat selville. Useammalla ihmiselle kun ei
Kaapit oo niin puhtaat luurangoista.
Panosuhteita, katkeria exiä, kännisekoilua, teininä tehtyjä ilkivaltaa, aikuisena veronkiertoo
Kyllä sitä aina joku inhottava asia löytyy vastapuolestakin minkä voi rojauttaa pöytään vertailuna ja kysellä kumpia meistä
Nyt näyttääkään puhtoisemmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161