Anelmalle korttipyyntöä.

Anonyymi

Hei,oisi milenkiintoista jos mulle katsoisit korteistasi-menestynyt en ole, työtön monivaivainen nainen,mutta ei päihde ongelmia.Mitähän korttisi miulle näkisi? Palautetta annan oitis,mitä lie erikoisuuksia ihmis rintamalla,olen aika erikoinen sosiaalinen erakko joka viihtyy luonossa,joten kontakteja ei paljon ole,ilta ja yöihminen,näen ennalta varoitusunia.t Darija.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokin pahuus ohjaa sinua tekemään asioita jotka ei liity sinun elämääsi.
      Keskity itseesi niin löydät vastauksen.

• Anonyymi

Jaa mikä vastaus tää sit oli olevinaan? en ole pahis ja jokaisella on se toinenkin puoli-kuten sulla!kiitos.

• Anonyymi

Kortteja siis pyydän,en mitään negatiivista kommenttia. Pahuudesta puheen ollen.tietäjähenget tulevat raamatun mukaan pahasta.Vastaus kommettisi sisältää pahaa .Tuo pahaa mieltä kysyjälle! Syytät kysyjää pahuudesta,demoniosit! EI AUTTAJAT tee koskaan noin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kortteja siis pyydän,en mitään negatiivista kommenttia. Pahuudesta puheen ollen.tietäjähenget tulevat raamatun mukaan pahasta.Vastaus kommettisi sisältää pahaa .Tuo pahaa mieltä kysyjälle! Syytät kysyjää pahuudesta,demoniosit! EI AUTTAJAT tee koskaan noin!

Joku maallikkoamatööri harhainen kommenttihan tuo sepustus oli kysyjälle .Itse maksan mielummin katsantoa kuin täältä kyselen,ei ole oikein vakuuttanut.Vastaaja saa itse katsoa peiliinsä..katkera nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7484
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2420
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2060
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      31
      1996
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1928
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1653
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18