Roa-kuurin loppu ja pahoinvointi

Eli nyt vihdoin ja viimein alkaa kuuri olla lopuillaan. Kaiken kaikkiaan söin Roaccutania n. 9kk (5x100tabl). Annostukseni oli 2x20mg/pv, yhden kk:n söin toki lääkärin määräyksestä korkeampaa 3x20mg/pv. Iho on jo pitkään älyttömän hyvässä kunnossa ja toivottavasti sellaisena se pysyy. Nyt kuitenkin, kun olen lopettelemassa kuuria (ja samalla alensin annostuksen yhteen tablettiin per päivä, kuten lääkäri määräsi) on tullut esiin ihmeellistä väsymystä ja pahoinvointia. Onkos kellään ollut tällaista?
0176
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Eetu kirjoitti:

Eli nyt vihdoin ja viimein alkaa kuuri olla lopuillaan. Kaiken kaikkiaan söin Roaccutania n. 9kk (5x100tabl). Annostukseni oli 2x20mg/pv, yhden kk:n söin toki lääkärin määräyksestä korkeampaa 3x20mg/pv. Iho on jo pitkään älyttömän hyvässä kunnossa ja toivottavasti sellaisena se pysyy. Nyt kuitenkin, kun olen lopettelemassa kuuria (ja samalla alensin annostuksen yhteen tablettiin per päivä, kuten lääkäri määräsi) on tullut esiin ihmeellistä väsymystä ja pahoinvointia. Onkos kellään ollut tällaista?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu