tabiak tänään

Anonyymi

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2010:n terassilta puuderi aitauksesta kaakkoon?

    • Anonyymi

      Kuvat on pahasti ylivaloittuneet, tarkasta kamera numbal

      • Anonyymi

        Huomasin eilen puhelimeen tuli uusi ohjelmistoversio jonka päivitin, se oli muuttanut asetuksia ilmeisesti, samoin kuvan id tiedot näyttävän kadonneet , olivat vielä niissä apinakuvissa,

        Tämä kuva on hyvä osoitus hua hinin elinvoimaisuudesta, 2010 itki kerran minne apinat olivat vuorelta kadonneet, silloin jo kirjoitin että ne siirrettiin toiseen paikkaan, rakennustöiden takia, aluelle rakennetaan hotelli ja condoalue, eikä niitä sinne haluata sotkemaan paikkoja, ne kuskattiin kaikki noin 10 kilsan päähän... lisäksi petteri kertoi apinaasiantuntijana, ettei apinoita minnekään siirretä, niitä on siirretty täällä useasti, jopa niille tehtiin viime syksynä joukkosterisaatio, joka näille pattayan pojille myös tarpeen... terkkuja missä oletkin.


    • Anonyymi

      Säädä tietokoneen näytön asetuksia ja ota uusi kuva.

      • Anonyymi

        Kiitos kun opastit miten sinä toimisit, minä voin mennä ottamaan paikanpäälle uudet kuvat, jos katson sen aiheelliseksi, sinä kääntele vain niitä monitorin potikoita eri asentoihin, jos se sinua helpottaa reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun opastit miten sinä toimisit, minä voin mennä ottamaan paikanpäälle uudet kuvat, jos katson sen aiheelliseksi, sinä kääntele vain niitä monitorin potikoita eri asentoihin, jos se sinua helpottaa reppana.

        Ikivanhoja kuvia saat aijattua mutta et mitään tuoretta, mistähän johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikivanhoja kuvia saat aijattua mutta et mitään tuoretta, mistähän johtuu.

        Se on totta mutta kun tuo hotelli condo avasi ovensa vasta tämän vuoden puolella, mistä siitä saa vanhoja kuvia, katso poju onko uima-altaan ritilät virheetömät, reppana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta mutta kun tuo hotelli condo avasi ovensa vasta tämän vuoden puolella, mistä siitä saa vanhoja kuvia, katso poju onko uima-altaan ritilät virheetömät, reppana

        Hotellikuvia helppo imuroida netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hotellikuvia helppo imuroida netistä.

        Kuten myös uima-allas kuviakin,kysy 2010 miten Bangkokissa oleva uima-allas löytyy samoilla ritilöilla ja väreille, jopa jalalla... Hotellin asiakaspalautteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös uima-allas kuviakin,kysy 2010 miten Bangkokissa oleva uima-allas löytyy samoilla ritilöilla ja väreille, jopa jalalla... Hotellin asiakaspalautteesta.

        Hyvä epäilijä, Neidin 2010 jalka, varpaat, pohkeet, hauis ja keskari on arvossaan kuin jonkun Gardasiaanin fitnespeppunen, että niistä julkaistaan valokuvia internetin ihmeellisessä maailmassa laajalti. Myös hänen kuittinsa ja lappusensa riisikipon keskikonsoolilla on arvossa arvaamattomassa tiliotteista puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös uima-allas kuviakin,kysy 2010 miten Bangkokissa oleva uima-allas löytyy samoilla ritilöilla ja väreille, jopa jalalla... Hotellin asiakaspalautteesta.

        Ei löydy. Laittamasi kuva ei ollut sinne päinkään. Älä viitsi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy. Laittamasi kuva ei ollut sinne päinkään. Älä viitsi valehdella.

        En ole mitään kuvaa edes laittanut, kuva minkä näin oli koronakaranteenia käsittelevässä avauksessa facessa, jossa oli linkki hotelliin jossa tämä kyseinen kaksi tai yksijälkainen heppu asusteli kaksi viikkoa karanteenissa... eikä sillä ole mitään tekemistä 2010 kanssa.


    • Anonyymi

      Mitään Tabiakia ei kyllä Hua Hinissa ole olemassa. Se on Takiab tai Ta Keab kirjoitusasusta riippuen. Näytöltä otetut kuvat ei oikein suju numerosenseiltä. Kympin allas sillä vaan on aina mielessä. https://aijaa.com/bSELBg Jokos ehdit tästä kuvasta heittämään jotakin legendaarista analyysiä? Muutaman viikon vanha kuva.

      • Anonyymi

        Siis tuon kirjoitti

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuon kirjoitti

        44

        Uittaako 44 varpaitaan Nollan uima-altaassa? No mixei, ovathan ne parhaita kavereita ja sulautuvat yhteen jouheasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uittaako 44 varpaitaan Nollan uima-altaassa? No mixei, ovathan ne parhaita kavereita ja sulautuvat yhteen jouheasti.

        Kaverikateus on jo kateuslistassasi.


      • Anonyymi

        Kiitos kun kerroit tabiakin oikean kirjoitusasun, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että kuvat on otetu eilen 14.3.2021 sieltä oli kirjoitusasu mikä tahansa, ja nyt taas jalkakuvia otettu oikein urakalla kaverin altaalta huomenna kolme jalkaa, samasta bangkokin karanteeni hotellista, nyt ihan kahdella jallala, mitens ne ritilät... sekin hotellin asiakaspalauteesta, paineettomat vedenpuhdistimet myyntiesitteestä, olohuone jonka sisälle mahtuu talo, buudeliaitaus, leijuva audio, suomalaisella kuitilla, vaikuttaa hieman oudollae ja ns. kaveritapaanminen 44 live 2010.... vaikuttaa kovasti häiriintyneelle kuopiosta päiin, olisi pitänyt videoida tuo kohtaaminen, samasta ip osoiteesta, itseäään fanittaen, voi vittu... kuopio rulez


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit tabiakin oikean kirjoitusasun, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että kuvat on otetu eilen 14.3.2021 sieltä oli kirjoitusasu mikä tahansa, ja nyt taas jalkakuvia otettu oikein urakalla kaverin altaalta huomenna kolme jalkaa, samasta bangkokin karanteeni hotellista, nyt ihan kahdella jallala, mitens ne ritilät... sekin hotellin asiakaspalauteesta, paineettomat vedenpuhdistimet myyntiesitteestä, olohuone jonka sisälle mahtuu talo, buudeliaitaus, leijuva audio, suomalaisella kuitilla, vaikuttaa hieman oudollae ja ns. kaveritapaanminen 44 live 2010.... vaikuttaa kovasti häiriintyneelle kuopiosta päiin, olisi pitänyt videoida tuo kohtaaminen, samasta ip osoiteesta, itseäään fanittaen, voi vittu... kuopio rulez

        Muuten pienoinen huomio noista kuvista, löysin syy miksi kuvat eivät onnistuneet, olin jostain syystä vahingossa laittanut puhelimen kameran pro asentoon, jolloin automatikkaa katosi, lisäksi kuvasta löytyy vas. alakulmasta puhelin malli ja kuvauspäivä mutta vaikea havaista kun pohja valkonen, lisäksi joka kuvassa on vesileima... eilen siellä oli niin korkea valoisuus arvo että kuvien virheet oli mahdoton havaita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten pienoinen huomio noista kuvista, löysin syy miksi kuvat eivät onnistuneet, olin jostain syystä vahingossa laittanut puhelimen kameran pro asentoon, jolloin automatikkaa katosi, lisäksi kuvasta löytyy vas. alakulmasta puhelin malli ja kuvauspäivä mutta vaikea havaista kun pohja valkonen, lisäksi joka kuvassa on vesileima... eilen siellä oli niin korkea valoisuus arvo että kuvien virheet oli mahdoton havaita...

        Pienoinen huomio että kaikki kuvasi ovat epäonnistuneet jostakin teknisestä syystä viimeisen vuoden aikana. Se tekninen syy on se että kuvaruudulta on vaikeaa saada onnistunutta kuvaa. Tottakai siihen tulee "vesileima" siihen kuvaan jos asetus on päällä.
        Se tarkoittaa kuitenkin vain kuvan ottohetkeä, eikä sitä milloin alkuperäinen kuva on otettu.
        150 euron kännykällä ei saa kummoisia kuvia kyllä muutenkaan, mutta on ne parempia kuin nuo jos ne otetaan luonnosta eikä kuvaruudulta.
        Taas meni numerosenseillä roolit sekaisin kun sekä "Pohjoisen mies" ja "Hua Hinin mies" heittävät täsmälleen samaa tekstiä koska menivät "molemmat" kateudesta sekaisin asiantravelin ja 2010:n kuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienoinen huomio että kaikki kuvasi ovat epäonnistuneet jostakin teknisestä syystä viimeisen vuoden aikana. Se tekninen syy on se että kuvaruudulta on vaikeaa saada onnistunutta kuvaa. Tottakai siihen tulee "vesileima" siihen kuvaan jos asetus on päällä.
        Se tarkoittaa kuitenkin vain kuvan ottohetkeä, eikä sitä milloin alkuperäinen kuva on otettu.
        150 euron kännykällä ei saa kummoisia kuvia kyllä muutenkaan, mutta on ne parempia kuin nuo jos ne otetaan luonnosta eikä kuvaruudulta.
        Taas meni numerosenseillä roolit sekaisin kun sekä "Pohjoisen mies" ja "Hua Hinin mies" heittävät täsmälleen samaa tekstiä koska menivät "molemmat" kateudesta sekaisin asiantravelin ja 2010:n kuvista.

        Minulla on kyllä kunnollinen järkestelmäkamerakin mutta en juurikaan viitsi sitä kantaa kun se on varsin painava, sekä olympuksen huippupokkari, todella pieni, mutta en sitäkään usein matkaan ota, lisäksi minulla on vielä panasonicin 3ccd videokamera vanha mutta hyvin toimiva,,, en viitsi sitäkään kantaa... vaikka ei se kovin iso olekkaan.

        Kuvat mitä otan on ihan satunnaisia, en yleensä kuvaile tälle naurettalle palstalle mitään koska ei maksa vaivaa, enkä varsinkaan kuitteja, enään viitsi...

        Tosin aina voi tulla laittamaan paremmaksi jos laatu ei kiinnosta, ei se minulle ole ongelma...

        Kaiketi tuo 2010 kamera on tosi hyvä, kun sillä saa kuvia bangkokista, suomen savosta käsin, oikeiin naurattaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kyllä kunnollinen järkestelmäkamerakin mutta en juurikaan viitsi sitä kantaa kun se on varsin painava, sekä olympuksen huippupokkari, todella pieni, mutta en sitäkään usein matkaan ota, lisäksi minulla on vielä panasonicin 3ccd videokamera vanha mutta hyvin toimiva,,, en viitsi sitäkään kantaa... vaikka ei se kovin iso olekkaan.

        Kuvat mitä otan on ihan satunnaisia, en yleensä kuvaile tälle naurettalle palstalle mitään koska ei maksa vaivaa, enkä varsinkaan kuitteja, enään viitsi...

        Tosin aina voi tulla laittamaan paremmaksi jos laatu ei kiinnosta, ei se minulle ole ongelma...

        Kaiketi tuo 2010 kamera on tosi hyvä, kun sillä saa kuvia bangkokista, suomen savosta käsin, oikeiin naurattaa...

        Etpä tietenkään kuitteja viitsi enää kuvata..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit tabiakin oikean kirjoitusasun, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että kuvat on otetu eilen 14.3.2021 sieltä oli kirjoitusasu mikä tahansa, ja nyt taas jalkakuvia otettu oikein urakalla kaverin altaalta huomenna kolme jalkaa, samasta bangkokin karanteeni hotellista, nyt ihan kahdella jallala, mitens ne ritilät... sekin hotellin asiakaspalauteesta, paineettomat vedenpuhdistimet myyntiesitteestä, olohuone jonka sisälle mahtuu talo, buudeliaitaus, leijuva audio, suomalaisella kuitilla, vaikuttaa hieman oudollae ja ns. kaveritapaanminen 44 live 2010.... vaikuttaa kovasti häiriintyneelle kuopiosta päiin, olisi pitänyt videoida tuo kohtaaminen, samasta ip osoiteesta, itseäään fanittaen, voi vittu... kuopio rulez

        Pahasti meni pohjoinen ja etelä sekaisin tuossa kommentissa.


    • Anonyymi

      Säälittäviä kuvamanipulaatioita. Tietokoneen näyttö on säädetty tahallaan niin kirkkaaksi ettei näkyisi heijastumia kuvaruudulta. Samaten on saatu aikaleimat jemmattua. Ainakin yksi aikaleimoista on lisäksi sutattu valkoisella värillä kuvankäsittelyohjelmalla, jotta se ei näkyisi. Päivänselviä feikkikuvia.
      Vaikeaa uskoa että joku aikuinen viitsii tehdä moista.

      totuustarkkailija, Jyväskylä

      • Anonyymi

        Se on ainakin hyvä, että Jyväskyläläisellä on itselleen mielekästä tarkkailutekemistä.


      • Anonyymi

        Hienoa että olet tuollaiseen päätelmään taas kerran tullut, olen samaa mieltä että todella vaikea uskoa että kukaan aikuinen viitsiisi moista tehdä, lisäksi ihmemettelen myös sitä miten joku viitsii totuustarkkailla, keksiä mielikuvitustarinoita, jostain valokuvista, jotka ovat aitoja ihan minun ottamia, aivan varmasti... ihan tabiakista eilen kun siellä kävin vaimoni kanssa, tuo helppu joka on jäätelönmyyjä on kaverini ja kävin moikkaamassa häntä, jolloin otin nuo kuvat.
        sorryvaan poju, meni vähän arviosi pieleen, eipä sinulla ole naista mutta eipä paljon muutakaan näytä olevan.


    • Anonyymi

      Totuustarkkailija jatkaa. Kuvat on ottanut henkilö joka on ollut liikkeellä kuvissa näkyvän harmaapaitaisen vanhan naisen ja nuoren ponihäntäisen farkkushortsisen tytön kanssa joka katsoo kameraan ja esiintyy kahdessa muussakin kuvassa.
      Kuvat on ottanut joku ihan muu joka on käynyt katsomassa autiorantaa jossa ei ole muita ihmisiä kuin kojunpitäjä ja pari raksamiestä.

      • Anonyymi

        Enpä viitsi asiasta enempää vääntää kyllä minä nuo kuvat ihan itse eilen otin, en yhtään ihmettele että naisen hankinta on sinulle vaikeaa... jopa mahdotonta, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä viitsi asiasta enempää vääntää kyllä minä nuo kuvat ihan itse eilen otin, en yhtään ihmettele että naisen hankinta on sinulle vaikeaa... jopa mahdotonta, reppana.

        Olethan varmasti ihan itse ne ottanut, tietokoneen näytöltä.


    • Anonyymi

      Laita edes vähän parempia kuvia kiitos.

      • Anonyymi

        Varpailla vai ilman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varpailla vai ilman?

        Kunhan nyt edes kuksalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan nyt edes kuksalla.

        Mistä kuva ilman kilsaa, Hua Hin yksi tunnetuimpia paikkoja.
        https://aijaa.com/pryWeH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kuva ilman kilsaa, Hua Hin yksi tunnetuimpia paikkoja.
        https://aijaa.com/pryWeH

        Se on hyvä että Kalervolla on Navara, Camry ja Rolls Royce ja että ne voi parkkeerata Bluportin mopokerrokseen parkkiin. Sinulla on siis kaikenlaisia hienoja kameroita, mutta et viitsi niitä käyttää. Sinulla on kaikenlaisia hienoja autojakin, mutta et viitsi niillä ajella.
        On hieno talo joka on vaihdettu mummon kanssa päikseen ja joka välillä on omistustalo ja välillä vuokratalo. Altaatkin tulee ja menee ja vesisäiliöiden koko pihalla vaihte 4-20:n kuution välillä. Myös koirien määrä on vaihdellut 0-5:n välillä viimeaikoina. Samaten vaimon määrä on vaihtunut yhdestä nollaan.
        Kuvat on ottanut joku ihan kädetön pappa joka sekoilee Hua Hinissa halvan kännykkänsä kanssa pyynnöstäsi tai sitten olet kopsannut ne facesta. Se on selvää että sinä olet Thaimaasta tuhansien kilsojen päässä, Hiekkaharjun hanurinsoittaja.
        Kuksa ei löydä tietään Thaimaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että Kalervolla on Navara, Camry ja Rolls Royce ja että ne voi parkkeerata Bluportin mopokerrokseen parkkiin. Sinulla on siis kaikenlaisia hienoja kameroita, mutta et viitsi niitä käyttää. Sinulla on kaikenlaisia hienoja autojakin, mutta et viitsi niillä ajella.
        On hieno talo joka on vaihdettu mummon kanssa päikseen ja joka välillä on omistustalo ja välillä vuokratalo. Altaatkin tulee ja menee ja vesisäiliöiden koko pihalla vaihte 4-20:n kuution välillä. Myös koirien määrä on vaihdellut 0-5:n välillä viimeaikoina. Samaten vaimon määrä on vaihtunut yhdestä nollaan.
        Kuvat on ottanut joku ihan kädetön pappa joka sekoilee Hua Hinissa halvan kännykkänsä kanssa pyynnöstäsi tai sitten olet kopsannut ne facesta. Se on selvää että sinä olet Thaimaasta tuhansien kilsojen päässä, Hiekkaharjun hanurinsoittaja.
        Kuksa ei löydä tietään Thaimaahan.

        Resupetteri kiitos kommenteista, harmi vaan tuo ei ole bluportista vaan marketvillagesta, en viitsi ajaa lyhyitä matkoja autolla, moottoripyörällä pääsee helpommin eikä tarvitse etsi juurikaan parkkipaikkaa, terveisiä kuopioon sinne sinun vaikutusalueelle, täältä hua hinistä.
        kumpi olet chiangmain kopio vai toinen hullu totuustarkkailija, jyväskylästä vai molemmat, reppana... Etkö aikaisemmin kertonut että mielikuvitusystäväsi Kalervo on muutanut pois thaimaasta jo vuosia sitten päätä nyt onko hän täällä vai vain sinun päässäsi siellä reppana.

        Miten kuksa tähän liittyy olen yhden sellaisen ostanut suomesta kirppparilta, kun viimeeksi siellä kävin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri kiitos kommenteista, harmi vaan tuo ei ole bluportista vaan marketvillagesta, en viitsi ajaa lyhyitä matkoja autolla, moottoripyörällä pääsee helpommin eikä tarvitse etsi juurikaan parkkipaikkaa, terveisiä kuopioon sinne sinun vaikutusalueelle, täältä hua hinistä.
        kumpi olet chiangmain kopio vai toinen hullu totuustarkkailija, jyväskylästä vai molemmat, reppana... Etkö aikaisemmin kertonut että mielikuvitusystäväsi Kalervo on muutanut pois thaimaasta jo vuosia sitten päätä nyt onko hän täällä vai vain sinun päässäsi siellä reppana.

        Miten kuksa tähän liittyy olen yhden sellaisen ostanut suomesta kirppparilta, kun viimeeksi siellä kävin...

        Oletko nyt jo ostanut moottoripyöränkin,? sekin tietysti uusi laatupyörä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt jo ostanut moottoripyöränkin,? sekin tietysti uusi laatupyörä.

        En tiedä muutama mp on, itse pidän yamaha aerox 155cm suht pieni ja näppärä... hyvä ajaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä muutama mp on, itse pidän yamaha aerox 155cm suht pieni ja näppärä... hyvä ajaa...

        Tuohan on skootteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on skootteri.

        Yks ja sama moottori ja kaksi pyörää, ei kuten sinulla neljä pyörää ilman moottoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks ja sama moottori ja kaksi pyörää, ei kuten sinulla neljä pyörää ilman moottoria.

        miksi päivystät palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? ja vielä "hua hinistä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kuva ilman kilsaa, Hua Hin yksi tunnetuimpia paikkoja.
        https://aijaa.com/pryWeH

        Mistä kuva ilman kilsaa, ...KILSAA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi päivystät palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? ja vielä "hua hinistä"

        Olethan tämänkin reppana kysynyt jo 140 kertaa, asun hua hinissä, ilman lainausmerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri kiitos kommenteista, harmi vaan tuo ei ole bluportista vaan marketvillagesta, en viitsi ajaa lyhyitä matkoja autolla, moottoripyörällä pääsee helpommin eikä tarvitse etsi juurikaan parkkipaikkaa, terveisiä kuopioon sinne sinun vaikutusalueelle, täältä hua hinistä.
        kumpi olet chiangmain kopio vai toinen hullu totuustarkkailija, jyväskylästä vai molemmat, reppana... Etkö aikaisemmin kertonut että mielikuvitusystäväsi Kalervo on muutanut pois thaimaasta jo vuosia sitten päätä nyt onko hän täällä vai vain sinun päässäsi siellä reppana.

        Miten kuksa tähän liittyy olen yhden sellaisen ostanut suomesta kirppparilta, kun viimeeksi siellä kävin...

        ”Miten kuksa tähän liittyy...”
        Tai jippokaukoputki?
        Tai hindunorsu?
        Tai... jne?


    • Anonyymi

      Ylivaloitus ei poistanut hevonkakkaa, ultravioletilla olisi saanut vielä paskakärpäset esiin paremmin

      vielä on kehittämistä jopa lärpällä nettikuvien imurooinnissa

    • Resupetterit tänään kävin Tabac kukkulalla vähän ju knou fiu fiu ja diu diu?
      https://www.youtube.com/watch?v=O8pSePDjqVY Kun on laatua ja hyvä näköinen naama niin ei tarvi lombakkoa esiin kaivaa saadaseen ihoon kosketusta, niin kuin petterit. Mulla aika hyvä iho kun laitan siihi rasvoja ja talkkiva. Kuopion kemi kaaliossa oli miranooli talkki puoleen hindaan.

      • Niin ja video on tuore ja itse otettu dänään.


      • Anonyymi

        Hyvin lohkottu pohjosen mies! Mulla kansa sellasta ongelmaa noiden naisten kanssa kun ne ikäänku riisuu mua katseellaan kuin oisin vaan niille pala lihaa. Johtuu erin omaisesta ulko näöstäni ja hyvä kuntoisesda vardalosta. Käyn juoksemassa panaani lastissa viidakossa pari kertaa viikossa ja hyvä kunto on hyvä ulko näkö ja terävä mieli. Trimmaan pakaroita yhdessä aimon kanssa säkki hyppelyllä kunto huoneessa. Vaatii moto riikkaa ja perus kimpoisuutta etukreisissä. Juostiin aimon kanssa kuupperin testi alle seittemään minuuttiin molemmat ja aimo vähäh päälle yheksän.

        NumBaII, HHN, Hilpeä Hauvakävelijä Nilsiästä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe