Olen raputyttö ja olen rakastunut ujoon leijonapoikaan. Voiko tästä tulla mitään? Olen 17 ja hän on 16 käymme samaa amista... Olen itsekin ujo.
Rapu ja Leijona
5
1670
Vastaukset
- sopivat
Muistaen että "vasta kohdat täydentävät toisiaan".
- Rapuleijona
Ei toimi. Vastakohdat syövät toisiaan. Olit kumpi tahansa niin vi**umaista seuraa tiedossa.
- Jane
Rapuleijona kirjoitti:
Ei toimi. Vastakohdat syövät toisiaan. Olit kumpi tahansa niin vi**umaista seuraa tiedossa.
Hei,
toimii ihanhyvin, itse olen leijona mieheni rapu, olemme olleet 23vuotta yhdessä, kolme ihanaa lasta, mutta nyt on ruvennut suhde viilenemään, tosin minun puolelta, rapu on liian omistavainen ja mustasukkainen, leijona taas tahtoo olla menevä. Ei en sano ettei ravutkin olisi meneviä. Mutta kokeilkaa ihmeessä suhdetta jos siltä tuntuu, minua ei kyllä kaduta menneet vuodet.
Mukavaa kevättä!
Itse olen Rapu ja mieheni oli leijona niin suurimman osan yhteisestä ajasta oli riitaa ja napit vastakkain mutta voihan se onnistua jos luonteet ja tunteet kulkevat käsikädessä.
- suppe-1
Mä olen rapu, mies leijona. Horoskoopit lupaa hyvää ja intohimoista suhdetta, mutta kyllä kovia taistoja ollaan käyty. Vaikka vastakohdat täydentäisi, niin aika pitkä pinna tarvii olla. Kesketty ollaan... ;-) Että näin meillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663