Rapu ja Leijona

Takku

Olen raputyttö ja olen rakastunut ujoon leijonapoikaan. Voiko tästä tulla mitään? Olen 17 ja hän on 16 käymme samaa amista... Olen itsekin ujo.

5

1670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopivat

Muistaen että "vasta kohdat täydentävät toisiaan".

• Rapuleijona

Ei toimi. Vastakohdat syövät toisiaan. Olit kumpi tahansa niin vi**umaista seuraa tiedossa.

• Jane
        Rapuleijona kirjoitti:

Ei toimi. Vastakohdat syövät toisiaan. Olit kumpi tahansa niin vi**umaista seuraa tiedossa.

Hei,

toimii ihanhyvin, itse olen leijona mieheni rapu, olemme olleet 23vuotta yhdessä, kolme ihanaa lasta, mutta nyt on ruvennut suhde viilenemään, tosin minun puolelta, rapu on liian omistavainen ja mustasukkainen, leijona taas tahtoo olla menevä. Ei en sano ettei ravutkin olisi meneviä. Mutta kokeilkaa ihmeessä suhdetta jos siltä tuntuu, minua ei kyllä kaduta menneet vuodet.
        Mukavaa kevättä!

• Itse olen Rapu ja mieheni oli leijona niin suurimman osan yhteisestä ajasta oli riitaa ja napit vastakkain mutta voihan se onnistua jos luonteet ja tunteet kulkevat käsikädessä.

• suppe-1

Mä olen rapu, mies leijona. Horoskoopit lupaa hyvää ja intohimoista suhdetta, mutta kyllä kovia taistoja ollaan käyty. Vaikka vastakohdat täydentäisi, niin aika pitkä pinna tarvii olla. Kesketty ollaan... ;-) Että näin meillä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe