Toimittaja: Kysymys pääministeri Sanna Marinille ja kansanedustaja Jussi Halla-aholle. Paljonko on 1 1?
Sanna Marin: "Kuten olen sanonut, pyrimme toimillamme edesauttamaan oikeiden tulosten syntymistä ja siten vaikuttamaan kokonaisvaltaiseen rakentavuuteen tavoitteellisessa politiikassa.
Jussi Halla-aho: "2".
Yksinkertainen kysymys.
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Marin: 2
Hallaaho: maahanmuutto- Anonyymi
Marin 1 1=3 1e tulee 2e 🤣
- Anonyymi
Marin: Perussuomalaiset maksavat politiikallaan meille hintaa, jota vielä lapsenlapsemmekin joutuvat korvaamaan.
- Anonyymi
Marin vasemmistohallitus otti lisä-velkaa 39 miljardia vuonna 2020
ja tänä vuonna vähintään 36 miljardia eli 36.000 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Milloin pääsemme Sannasta eroon?
- Anonyymi
Aloittajat todella hyvä esimerkki kertoo täsmälleen miten asia on.
Joo!
Paljonko kello on?
Sanna Marin : "Kuten olen sanonut, pyrimme toimillamme edesauttamaan oikeiden tulosten syntymistä ja siten vaikuttamaan kokonaisvaltaiseen rakentavuuteen tavoitteellisessa politiikassa."
"Missä päin on pohjoinen?"
Sanna Marin : "Kuten olen sanonut, pyrimme..."
"Nukuitko hyvin?"
Sanna Marin : "Kuten olen sanonut, pyrimme..."
- Anonyymi
Sanna Marin lukee paperista ja toistaa
lukuisan avustaja-joukon kirjoittamia vastauksia kysymyksiin. - Anonyymi
Ei se aina ihan tyhmäkään ole tämä robottimaisen kylmä tyhjäkatseinen virkamies mutta poliittisen jargonian suveneeri mestari kuten moni muukin ammattipoliitikko. Valtava avustajajoukko kirjoittaa puheet valmiiksi joita ilman aivottomuus aina pilkahtelee välistä. Kova kylmä johtaja joka tippuu vielä korkealta ja kovaa. Hutisalon mm. tehdessä seuraa ja sitten vain polviasentoon luojaa rukoilemaan ettei se kurita enää koskaan Suomea kukkahattukettutyttövarisvihervasurihallituksella.
- Anonyymi
Halla-aho: "Klunks Klunks"
- Anonyymi
Klonkun siskolla oli antifan tarroja läppärissä.
- Anonyymi
Halla-aholla ei ole matematiikasta arvosanaa, joten tuskin tietää vastausta, Siis halla-aho: "saanko kilauttaa kaverille"
- Anonyymi
Pääministeri vaihtoon ja heti, vähättelee maskin käyttöä, suosituksia, suosituksia....
- Anonyymi
Koko hallitus vaihtoon.Johan näkee ettei pikkutytöt osaa käsitellä suuren katastrofin tullessa asioita ollenkaan.Varmaan jos ryssä hyökkäisi Marin laittaisi pystyyn jonkun komitean tutkimaan mitkä toimet olisi perustuslaillisia toimia ja äänestys ensi kuussa voidaanko poikkeusolot julistaa.
- Anonyymi
Halla-Aho: ensin täytyisi määritellä, mitä on yhteenlasku. En voi vastata näin epämääräisiin kysymyksiin. Epäilen myös, että kysymys on tarkoitushakuinen. Siinä rakennetaan ikään kuin sellaista asetelmaa, joka kyseenalaistaa perussuomalaisten laskutaidon... Saisinko jatkaa ilman keskeytyksiä? Kiitos. Perussuomalaiset kyseenalaistavat somalien halun oppia tällaisia matemaattisia asioita, koska maahanmuuttopolitiikkamme on täysin epäonnistunutta.
- Anonyymi
Somalien älykkyysosamäärä ylittää Itä-Aasian tason, mutta kuka rakentaa kaarnaveneet ?
- Anonyymi
Jee 10 maksetaan saadaan 3,5 ,eiku 2,7 eiku 1,9 ,,,,,Hyvä diili TUPPIS Mariinin komppaaja sanoo . Maskeja ei tarvi käyttää ,ainii ku ei ollu ! Jotain rapistuneita varaston nurkassa ! Kova rajavalvonta , voi ku ei testipistettä näy missään , kukaan ei kysele neg, todistusta ! Perk,, ku Voguen ja Kalevalakorun kuvaukset painaa päälle ! Kyllä on ministerin ,en elämä kovaa ja kiireistä !!!!
- Anonyymi
2T Marini leikkaa vielä kiinni.
- Anonyymi
Hahhahahahahah.
Halla-aho : 2
Marin : Minä olen pääministeri Marin, joka kannan minun kultaista kruunuani minun esi-isieni jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345518Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852519Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271339JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51275En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171049Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43853Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4847HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796