HÄRKÄ PETTÄÄ

TIETOA

Mies on syntynyt 10.5. elää täydellistä kaksoiselämää naisia vaikka kuinka ja miehen pomo on synt. 14.5. naisia vaikka kuinka paljon kaikilla mantereilla. Pettää ja varmasti....

23

7752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asap

      Epäilen. Mun härkämiehellä on vain minä (toinen nainen, salarakas) ja vaimo eli ei mitään haaremia.

    • pettää

      Tosin korkeintaan itseään, niin kuin me kaikki ...

    • havainto

      Joo, minunkin härkämiehelle ei näy riittävän yksi huhuillaan nytkin etsintäkuulutus palstalla perään. Pettävät härkämiehet on alimmaista kastia.

    • sai tarpeeksi

      Härkämiehille pitäis vetää vittu päähän ja nussia uudestaan.

    • Tyttönen

      Voipi olla mahollista mutta ei välttämättä kaikkien kohdalla..

    • Tytskynen

      Outoa. Yks kaveri on syntyny kans 10.5 ja pettää mennen tullen ja palatessa. Toinen kamu kans härkä ja hänkin pettää. Mun äiskä varmaa ainoa härkä joka ei petä, niistä häristä jotka tunnen..

      • Onneks en härkä...

        ...että härkämiehet vain pettävät? Tunnen pari härkä naista ja sen uskollisempia kumppaneita saa etsiä... Tosin tunsin yhden härkämiehen, huhtikuun lopulla syntyneen, hän kyllä petti vaimoaan... ties kuin usein...


      • xxx

        Uskomatonta!
        Mäkin tunnen yhen härkämiehen joka syntynyt 10.5 ja pettää ja elää kakasoiselämää....


    • härkä14.5.

      Ja oletteko te ikinä miettineet miksi pettää? Jos minun naisellani olisi aikaa nurista jollain keskustelupalstalla pettämisestä, niin eipä se parisuhteen hoito silloin ole kohdallaan. Hyvä vaan, kun nurisee minulle suoraan mikäli epäilee jotakin.
      Itse olen aikaisemmin pettänyt naisia, koska en ole osannut ottaa heitä vakavasti. Nyt on vasta ensimmäinen nainen, jonka kanssa haluan kaiken ja joka on kaikkein arvokkain ihminen minulle tässä maailmassa, enkä ikinä pettäisi. Niin hyvän ja ihanan ihmisen olen löytänyt, että eipä kiinnosta enää muut. Saan parisuhteessa ja myös siellä sängyssä kaiken mitä tarvitsen. Parempaa ei varmasti tule enää koskaan vastaan. Mutta ehkäpä tämä nainen sitten osaa vetää oikeista naruista. Käyn kuumana ihan kokoajan häneen, vaikka ollaan oltu jo melkein 3 vuotta yhdessä. (Pisin suhteeni tähän mennessä.)

      • löytyy

        aina ja kaikkialla painava syy; pettämisellekin.

        Se on sitä paitsi kahden kauppa; miehen ja naisen!


      • härkä14.5.
        löytyy kirjoitti:

        aina ja kaikkialla painava syy; pettämisellekin.

        Se on sitä paitsi kahden kauppa; miehen ja naisen!

        Halusin sanoa sen, että pettäjäkin voi tajuta oman typeryytensä ja oppia virheistään! Ja että jos joskus on joutunut intohimoisen härän hurmaamaksi, mutta tämä ei olekaan ollut täysin omistautunut sinulle, niin ei kaikki härät ole silloin totaalisia pettäjiä. Minulle ainakin entisistä naisista puuttui se jokin, toisaalta he leikkivät myös liikaa tunteillani. Siksi ehkä kyllästyin, mutta kun he eivät suostuneet päästämään minusta irti vaikka ilmoitin, ettei enää kiinnosta olla yhdessä. Sitten oltiin taas hetki juuri niin ihanaisena kuin olivat olleet alussa kun tavattiin, kunnes se helvetti taas alkoi. En vaadi mitään monimutkaisia juttuja, mutta en jaksa sitä riitelyä ja ns. paskan jauhantaa. Hyvä nainen osaa luottaa minuun ja ennenkaikkea omaan viehätysvoimaansa. Kun kemiat kohtaa, niin ei kiinnosta todellakaan pettäminen.
        Uskon, että härkä on pohjimmiltaan hyvä mies. Jos joku täällä ei osaa kohdella miestään hyvin ja tämä pettää ja tulee sitten tänne varoittelemaan häristä, niin melkoista katkeruutta on pelissä.Ehkä se sattuu kaikkein eniten huomata, ettei olekaan parisuhteessa niin kaikkivoipa kun on kuvitellut olevansa.


    • naishärkä

      Olen itse naishärkä ja moni kaverinikin on. ei meistä kukaan ole koskaan pettänyt ketään vaan ollut aina uskollisia parisuhteen loppuun asti. jopa silloinkin kun olis ollut täys aihe pettää.

      mutta samaa ei voi sanoa kaksosista eikä leijonista!

      t.Härkänainen

    • Tuomas

      Itse olen Härkämies, enkä ole koskaan pettänyt.

      • kameli

        Mun mies on härkä ja on sanonut myös, ettei oo ikinä ketään pettänyt. Mut niinhän se mulle selittää... Mä oon kertonut sille, että oon aiemmassa suhteessani pettänyt kerran. Ja se on sille todella kova pala. Ei se enää seittemän vuoden jälkeen siitä muistuttele, mutta alussa kyllä. Se ei meinannu millään päästä yli siitä asiasta, vaikka se oli tapahtunut jo vuosia ennen kun sen tapasin. Että mun mielestä se osottaa sen luotettavuutta, että se jaksaa tuohtua vanhasta asiasta.


      • .........

        Heh =) olin joskus Tuomas-härän kanssa (monta vuotta sitten) ja myöhemmin sain tietää että oli ollut monta muuta samaan aikaan.


    • -k-

      Se riippuu ihan ihmisestä, ei HOROSKOOPISTA!

    • härkä nainen.

      Olen sitä mieltä. Että pettäminen ei ole kiinni horoskoopeista vaan ihmisestä ja varsinkin ihmisen luonteesta. Minkälainen hän on. Itsekkin voisin sanoa, että vesimiehet ovat niitä pahempia pettäjiä. Sillä yksi vesimies pettää kaveriani koko ajan.

      • mirkku

        mä oon kans sitä mieltä et pettäminen riippuu luonteesta..koska mä oon itte härkä nainen ja en oo ikinä pettäny ketään!! eikä tulis mieleenkää...


    • anneli

      niinpä, olen huomannut saman asian. härät vaan eivät pysty olemaan uskollisia...

      saa nimittäin olla todella hyvä ja viriilikumppani ettenkö häntä pettäisi... jos seksielämä ei luista niin sitä saa helposti ja nopeasti muualta, samoin jos mies ei kehu tai palvo riittävästi, sitäkin saa muualta...

      ja välillä vaan on niin hervottoman hauskaa pyörittää useampaa kundia saman aikaisesti... ei tuota ongelmaa...

      mutta tällähetkellä saatte hyvät siskot olla rauhassa, koska keskityn perhe-elämään, olen löytänyt miehen joka jaksaa rakastaa... toistaiseksi...

      • olla kypsä

        mihinkään...
        Että oikein perhe-elämää? Noilla eväillä?

        Jos lapsia teet, niin niitä käy sääliksi, jos nyt jo suunnittelet seuraavaa siirtoa.

        Aikuinen härkä ei ole tuollainen!


      • minä vaan
        olla kypsä kirjoitti:

        mihinkään...
        Että oikein perhe-elämää? Noilla eväillä?

        Jos lapsia teet, niin niitä käy sääliksi, jos nyt jo suunnittelet seuraavaa siirtoa.

        Aikuinen härkä ei ole tuollainen!

        Musta vähän tyhmää joidenkin negatiivisten kokemusten vuoksi yleistää joku aurinkomerkki petturiksi. Tunnen parikin härkämiestä, ollut suhteessa sellaisen kanssa, ja uskollisuus on ollut heille tärkeää. Härkä teki suhteessa mullekkin selväksi, että jos tulee tarve pettämiseen suhde lopetetaan ensin ja vasta sitten lähdetään omille teille...
        Sensijaan kauriista on kamalia pettämiskokemuksia, kaurismies käy kylmäverisesti vieraissa ja suunnittelee samalla häitä. Pari pientä lastakin löytyy kotoa. Pitäisikö nyt leimata kaikki kauriit pettäjiksi?


      • joskari neito
        minä vaan kirjoitti:

        Musta vähän tyhmää joidenkin negatiivisten kokemusten vuoksi yleistää joku aurinkomerkki petturiksi. Tunnen parikin härkämiestä, ollut suhteessa sellaisen kanssa, ja uskollisuus on ollut heille tärkeää. Härkä teki suhteessa mullekkin selväksi, että jos tulee tarve pettämiseen suhde lopetetaan ensin ja vasta sitten lähdetään omille teille...
        Sensijaan kauriista on kamalia pettämiskokemuksia, kaurismies käy kylmäverisesti vieraissa ja suunnittelee samalla häitä. Pari pientä lastakin löytyy kotoa. Pitäisikö nyt leimata kaikki kauriit pettäjiksi?

        härkämieheni ei ole ainakaan petturi luonteeltaan. olemme aina puhuneet juuri siitä, että jos kerta tekee mieli pettää, jättää mielummin ensin. Ja olen muistakin häristä saanut sellaisen kuvan.
        Minusta tuntuu, että härkä on perusluonteeltaan erittäin pitkä suhteinen, eikä petä. Mutta elämähän kolhii jokaista...ja silloin voi tapahtua mullistuksia tälläkin saralla.
        Luulisin, että härkä nimenomaan pettää silloin, jos ei tunne oloaan mukavaksi suhteessa, se ei täytä hänen tarpeitaan..Mutta kun löytää sen oikean, niin ei tulisi enää mieleenkään pettää tätä.


    • Anonyymi

      Tiedän härän, joka syntynyt aivan toukokuun ekoina päivinä. Hänellä naisia ollut todella paljon ja pettänyt parisuhteissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe