Mikäköhän on kun se2020 mallissa jaan netin iPadiin mutta Huawein Padiin ei onnistu, löytää laitteen mutta ilmoittaa mukamas väärästä salasanasta???, mikähän tuossa voisi olla
iPhone, netin jakaminen Huawei?
9
417
Vastaukset
- Anonyymi
Salasana väärä. Ei siinä muuta vikaa ole.
- Anonyymi
Pystyykö yhteyden jakamaan vain yhteen laitteeseen ? Tuli vaan mieleen, en tiedä onko niin ...🤔
- Anonyymi
Kaikkiin pystyy samaan aikaan
- Anonyymi
Jos jaat netin yhdestä Applen laitteesta neti toiseen Applen laitteeseen, niin kysyykö se edes salasanaa? (Olettaen että molemmissa on sama Apple id)
Huawein tabletti vaatii kuitenkin tavalliseen tapaan salasanan, jonka löydät internetiä jakavan puhelimen asetuksista.- Anonyymi
Taas täällä oletellaan, mikäköhän himo se on tulla olettelemaan tietämättä iPhonesta yhtään mitään
- Anonyymi
Tottakai kysyy.
- Anonyymi
Ja sen joutuu kaivamaan syvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen joutuu kaivamaan syvältä.
Salasanaa ei vaadita, jos jaat netin omasta iPhonestasi omaan iPadiisi.
https://support.apple.com/fi-fi/guide/iphone/iph45447ca6/ios
Huawein tabletti ei ole Applen tuote, joten joudut näpyttelemään salasanan tablettiin, aivan kuten tavallisesti Wlan-verkkoon liityttäessä. Salasanan löydät asetuksista:
Avaa Asetukset > Mobiiliverkko > Oma hotspot > Wi‑Fi-salasana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salasanaa ei vaadita, jos jaat netin omasta iPhonestasi omaan iPadiisi.
https://support.apple.com/fi-fi/guide/iphone/iph45447ca6/ios
Huawein tabletti ei ole Applen tuote, joten joudut näpyttelemään salasanan tablettiin, aivan kuten tavallisesti Wlan-verkkoon liityttäessä. Salasanan löydät asetuksista:
Avaa Asetukset > Mobiiliverkko > Oma hotspot > Wi‑Fi-salasana.Vaaditaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683