Mitähän mie alkasin tekeen

Anonyymi

Mies käy töissä ja tienaa rahat meille. Meillä on upee tiili talo valkoinen ja kaksi autoa ja kaikkea on, talo on kulman kaunein! Monet kehuu ja ovat kateellisia. Olen kotona kun mies tykkää että olen, rikkautta on etei tavi mennä töihin mutta aika käy pitkäksi kun talo on niin iso ja ihana ettei ole sielläkään tekemistä. Lapset on koulussa ja mie vaan virkkaan kotona. Lukisiko ammatin uuden vai alkaisko elää edustusrouvaa joka olen jo nyt. Kaikkea on ja vaatteita saan joka päivä ja ruokaa tulee. Mutta tylsyys tässä rikkaassa elämässä on kamalaa. Kaverit kaikki on tissä ja mie vaan virkkaan ja olen. Mies tekee kaiken mun eteen ja mulla ei ole mitään tekemistä, se luulee että tykkään tästä elämäsä mutten tykkää. Ollaan oltu 20 v yhdessä ja kivaa on-. Tekeminen puuttuu. Ei tää rikas elämä ole aina kivaa, kun ei mitään tarvi tehdä ja kaiekn saa ostattua ja kaikeka on, niin tylsää on. Se mitä ei ole sen mies ostaa. Mitä teen, lukisiko itsensä kirjastonvirkailijaksi tai filosohviksi.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Irtisano siivoaja, kokko ja lastenhoitaja!

    • Anonyymi

      Tjaa mitäkö tekisit, noo ensinnäkin.alkasit kirjoittelee totuudenmukaisesti ja toisekseen, hakeutuisit lääkärin vastaanotolle, vaikuta harhaiselta tarinoitsijalta.

    • Anonyymi

      Jos nyt ekaksi kävisit sen keskenjääneen peruskoulun loppuun, ja sitten vasta alat tänne kirjoittaa trollejasi, tai voit koittaa tuota kirjailijan uraa, kuhan opit ensin kirjoittamaan 😃😃

    • Anonyymi

      Voi maailmassa on niin paljon kaikkea ihanaa mitä voit alkaa harrastaa. Aromaterapiaa, kukkaterapiaa, parantavia kiviä, loitsuja, horoskooppeja, perehtyä teen keittoon, kukkien kasvatukseen jne lukemattomia vaihtoehtoja. Ei kotirouva saa pitkästyä kuoliaaksi. Milloin olet viimeksi käynyt kampaajalla tai kosmetoligilla ? Ota nyt hyvä ihminen itseäsi niskasta kiinni ja hommaa edes rakennekynnet!

      • Anonyymi

        Juuh, ripsipidennykset, rakennekynnet, hiuspidennykset ja täytettä huuliin.
        Kansalaisopistoissa voit opettella vaikka uuden kielen, tai kohentaa omaa äidinkieltäsi, jossa sulla puutteita.


      • Anonyymi

        Joo mie hankin lentolupakirjan ja kohta ostetaan oma lentsikka, mahtuu hyvin tohon takaphalle. Ajatelkaa, ei tää rikkaus ole kivaa kun tontti täyttyy kaikesta kalliista tavarasta, mutta kestettävä on. Juna ois seuraava hankita, rata työt alkamassa. Rikakaudessa on hankalaa kun aina pitää ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mie hankin lentolupakirjan ja kohta ostetaan oma lentsikka, mahtuu hyvin tohon takaphalle. Ajatelkaa, ei tää rikkaus ole kivaa kun tontti täyttyy kaikesta kalliista tavarasta, mutta kestettävä on. Juna ois seuraava hankita, rata työt alkamassa. Rikakaudessa on hankalaa kun aina pitää ostaa.

        Ole jalo ja perusta pakolaisleiri takapihallesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mie hankin lentolupakirjan ja kohta ostetaan oma lentsikka, mahtuu hyvin tohon takaphalle. Ajatelkaa, ei tää rikkaus ole kivaa kun tontti täyttyy kaikesta kalliista tavarasta, mutta kestettävä on. Juna ois seuraava hankita, rata työt alkamassa. Rikakaudessa on hankalaa kun aina pitää ostaa.

        Pistä sitä ylimääräistä hyväntekeväisyyteen, auta maahanmuuttajia, ja köyhiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mie hankin lentolupakirjan ja kohta ostetaan oma lentsikka, mahtuu hyvin tohon takaphalle. Ajatelkaa, ei tää rikkaus ole kivaa kun tontti täyttyy kaikesta kalliista tavarasta, mutta kestettävä on. Juna ois seuraava hankita, rata työt alkamassa. Rikakaudessa on hankalaa kun aina pitää ostaa.

        Ajattele nyt vähän ilmastonmuutosta, älä saastuta maailmaa , säästä luontoa, voit antaa rahaa ilmaston hyväksi.
        Terv, Vihreät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mie hankin lentolupakirjan ja kohta ostetaan oma lentsikka, mahtuu hyvin tohon takaphalle. Ajatelkaa, ei tää rikkaus ole kivaa kun tontti täyttyy kaikesta kalliista tavarasta, mutta kestettävä on. Juna ois seuraava hankita, rata työt alkamassa. Rikakaudessa on hankalaa kun aina pitää ostaa.

        Tarviit myös kiitoradan et muuten tee lentokoneella yhtään mitään, ennemminkin tuo helikopteri sen kanssa voi lähteä omalta pihalta.


    • Anonyymi

      Mekin ollaan rikkaita, siksi et tehdä mitään. Muut tekee me vaan ollaan ja pomotetaan. Joo on rikkaus kurjaa, kun on rahaa niin tuskaa tietää mihin sen laittaa. Aina on vaan vaikka kuin tuhlaa. Meillä on jo kymmenen omakotitaloa, niistä tulee rahaa kun ovat vuokralla, sitten on lento asema, satama ja huvipurheita, on maatiloja ja eläintarhoja, ravintoloita, ja hotelleja, kaikkea on ja aina vaan rahaa tulee.

      Äläkää koskaan rikasutko, raha ei ole kivaa, mutta minkäs teet, jos tämän kaiken myisi, olisi taas kauheesti rahaa. Se on suuri ongelma. Jätepaperiako vai mitä ihmettä?

      • Anonyymi

        Kirjoittamaan et ole oppinut, vaikka rahaa on, viisautta ei saa rahalla, mutta "huvipurheita" lento asema" on , kun on "rikasutko", heh heh.🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittamaan et ole oppinut, vaikka rahaa on, viisautta ei saa rahalla, mutta "huvipurheita" lento asema" on , kun on "rikasutko", heh heh.🤣🤣

        Mun sihteeri kirjottaa, hän on meillä harjottelussa. Mitä pienistä virheistä kaikki niitä tekee. Mie en ole niin pikkusieluinen kuin sinä, puutut kirjoitusvirheisiin, vaikka eduskunnan työläiset ryöstää kansalaiset!!! Se on suurempi ongelma kuin minun sihteerini kirjoitusvirheet. Irmeli on älykäs nainen, ja osaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sihteeri kirjottaa, hän on meillä harjottelussa. Mitä pienistä virheistä kaikki niitä tekee. Mie en ole niin pikkusieluinen kuin sinä, puutut kirjoitusvirheisiin, vaikka eduskunnan työläiset ryöstää kansalaiset!!! Se on suurempi ongelma kuin minun sihteerini kirjoitusvirheet. Irmeli on älykäs nainen, ja osaava.

        Taidatte olla yhtä tyhmiä molemmat.


    • Anonyymi

      Mitähän minä alkaisin tekemään. Naiseni käy töissä ja tienaa rahat meille. Hänellä on iso firma ja siellä 200 duunaria .Meillä on upee kaksikerroksinen tiilitalo valkoinen ja kolme autoa ja kaikkea muuta roinaa talo on kylän kaunein! Kesäpaikka Italiassa .Monet kehuu ja ovat kateellisia. Olen kotona kun naiseni tykkää , että olen, rahaa on ettei minun tavitse mennä töihin, mutta aika käy pitkäksi kun talo on niin iso ja hommia piisaa, että on sielläkin tekemistä. Lapset on koulussa ja minä vaan kekkuloin kotona. Lukisiko uuden ammatin vai alkaisko elää vaan herraelämää, . Kaikkea on ja vaatteita saan joka päivä ja ruokaa tulee. Mutta tylsyys tässä rikkaassa elämässä on kamalaa. Kaverit kaikki on töissä ja minä vaan vetkutan ja olen. Naiseni tekee kaiken mun eteen ja mulla ei ole mitään tekemistä, hän luulee ,että tykkään tästä elämäsä mutten tykkää. Ollaan oltu 10 v yhdessä ja kivaa on-. Tekeminen puuttuu. Ei tää rikas elämä ole aina kivaa, kun ei mitään tarvi tehdä ja kaiken saa ostettua ja kaikeka on, niin tylsää on. Se mitä ei ole sen nainen ostaa. Mitä teen, lukisiko itsensä insinööriksi tai juristiksi..

      • Anonyymi

        Jos sutturat rikkoo tositen perheet, niin kyllä sitten miehen pitää maksaa siitä ex lapsille ja ex vaimolleen reilusti elatusta.

        Sutturan kersat ei tarvi toisten lapsen isältä yhtään mitään, suttura maksaa omien kakaroiden elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sutturat rikkoo tositen perheet, niin kyllä sitten miehen pitää maksaa siitä ex lapsille ja ex vaimolleen reilusti elatusta.

        Sutturan kersat ei tarvi toisten lapsen isältä yhtään mitään, suttura maksaa omien kakaroiden elämän.

        Jos sutturat rikkoo tositen perheet, niin kyllä sitten miehen pitää maksaa siitä ex lapsille ja ex vaimolleen reilusti elatusta.

        Sutturan kersat ei tarvi toisten lapsen isältä yhtään mitään, suttura maksaa omien kakaroiden elämän.


    • Anonyymi

      Ala harrastamaan jotakin statusta alleviiivaavaa asiaa kuten hevoisia yai ponin kokoisia koiria. Niiden kuljettamiseen tarvitsee todella suuren luksus-farkun. Näin pääset parempien ihmisten seurapiireihin ja voitte yhdessä käyttää aikaa huonompien ylipainoisten ja rumien ihmisten arvosteluun.

      • Anonyymi

        Aloittajan järjelle riittää trollien kirjoittelu tänne ”suoli24:ään”.


    • Anonyymi

      Mene Suomen kielen kurssille.

    • Anonyymi

      Veikkaan että miehesi on todellisuudessa piilo-himppari. Koko teidän liitto on pelkkää kulissia. Miehelläsi on ”töissä” ihan muut vehkeilyt meneillään. Se himppailee jonkun vahaviiksisen nahkahousun kanssa ja nauraa sulle sisäisesti. Olet sille vain sisäkkö. Kaikki on kulissia. Ihan kaikki. Avaa silmäsi!!

      • Anonyymi

        No sviddu, mullekin sopis kulissinpitohomma. Mistä noita saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sviddu, mullekin sopis kulissinpitohomma. Mistä noita saa?

        Vahaviiksien baareista. Siellä ne juo keskenään mimosaa ja tanssii euroviisujen tahtiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe