Olen katsonut BG auto kemikaali huoltoja esim moottoritilan puhdistu epr aineella ja polttoainejärjestelmän puhditsu 44k aineellla, onko kellään kokemuksia huolloista tai kemikaaleista ?`
Täältä luin aiheesta ja youtubeta löytyy videoita myös. paljon lupailevat noille tuotteille...
BG auto kemikaali kokemuksia
5
3203
Vastaukset
- Anonyymi
www.bgprod.fi siis luin heidän palveluista...
- Anonyymi
Oma Toyota Corolla -00 1,4 VVTi, mittarilukema n. 200 000 km, pomppasi päästöistä katsastuksessa. Inssi suositteli BK44 lisäystä täyteen tankilliseen. Ainetta lisättiin ja ajelin tankin kutakuinkin tyhjäksi ja sitten vein auton uuteen päästömittaukseen. Päästöt eivät muuttuneet miksikään. Polttoaineen kulutuksen alenemista tuon avulla myös lupailtiin. No, edellisen puoli vuotta olin ajanut nollaamatta ajotietokoneen keskikulutusmittausta, joka oli 6,3 litraa satasella. Käsittelyn jälkeen nollasin kulutusmittauksen lukeman ja puolen vuoden kuluttua keskikulutus oli 6,4 litraa satasella. Ajotavassa tai -reiteissä ei sanottavampaa vaihtelua ollut, aina minä samanlaisia reissuja teen.
Yhteenvetona voin sanoa, että ainoa hyöty käsittelystä oli katsastusasemalle tullut 44 euroa. Muilta osin ei hyötyjä ollut havaittavissa. Katsastusasemallekin koitunut hyöty jäi tilapäiseksi, koska en autoani enää tuolle asemalle vie. Aika lyhytnäköistä on kaupitella kuluttajille lisäaineita, joiden hyödyistä ei ole puolueetonta näyttöä. Oman kokemukseni perusteella koko BK44 on käärmeöljyä eli huijausta.- Anonyymi
BG44 tietenkin. Tuli naputteluvirhe...
- Anonyymi
On näköjään Ford hyväksynyt kyseisin tuotteen.
https://www.bgprod.com/2024/09/10/ - Anonyymi
Samaa kusetutusta kuin motor-up aikoinaan eli hyväuskoista huijataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607