Tehdään ketju toisin päin.
Kerro kerro nainen kuinka vanha ikävöimäsi mies on
120
941
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorempi.
- Anonyymi
En tiedä ikää. 40-50 about.
- Anonyymi
Hieman nuorempi 32.
- Anonyymi
Vähän nuorempi kuin taivas
- Anonyymi
No en nyt paljoa... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt paljoa... :)
Isä Taivainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä Taivainen?
Sinä sen sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sen sanoit.
Kuuletko ääniä..... Piipaa piipaa...TiviViri. tööt.tööt.
- Anonyymi
Veikkaan 35-42-v.
- Anonyymi
36..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
36..
Tänä vuonna 37-v.?! (Ei huono.)
https://www.youtube.com/watch?v=Vuqi9Zf8TFM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=Vuqi9Zf8TFMn. 20-35-v. (itse tuon ikäisenä siis) olisin ollut järkyttynyt, jos olisin ollut kiinnostunut yhtään itseäni "nuoremmasta". Tuon ikäisenä vielä tuntui, että parikin vuotta nuorempi on liian nuori. Nyt se on pikemminkin niin, että ei voi kuvitella olevansa "liian vanhan" tai elämään väsyneen kanssa. Se ei välttämättä katso kyllä ikää.
Ikävä kyllä osa keski-ikäisistä miehistä ja naisista on elämäänsä väsyneitä ja menettäneet sisäisen kipinänsä, kiinnostuksen elämään, ihmisiin, tulevaisuuteen, unelmiin jne. Jokaisella on ne omat syynsä siihen, miksi noin on käynyt. Toisaalta voi ymmärtää, jos tietää taustat, jotka voi olla monenlaiset. Väsyvät ne nuoremmatkin. Toivotaan heräämistä kaikille elämään, unelmiin, päämääriin ja kaikkeen muuhun. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=Vuqi9Zf8TFMEi ole ketään kaivattua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ketään kaivattua!
Miksi kommentoit viestiäni?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ketään kaivattua!
Miksi tulet huutamaan siihen väliin?!?!?!?!
- Anonyymi
Kattelen vaan alle kolmikymppisiä ;)
- Anonyymi
Oma ikäsi on? Oletko nainen?
- Anonyymi
En koskaan lukenut sitä toista ketjua, nyt voisin vilkaista mutta missäs se on?
- Anonyymi
Samana vuonna syntynyt kuin minä
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Missä kuussa ?
- Anonyymi
50
- Anonyymi
31 v
- Anonyymi
Alkaa olla miehen iässä
- Anonyymi
Voin vain veikata että 10-20 vuotta vanhempi kuin minä
- Anonyymi
Vähän yli 50 vuotias
- Anonyymi
87 syntynyt eli 33-34 arvio?
- Anonyymi
41v. taitaa olla, voin erehtyä vuodella.
- Anonyymi
Kuka ihana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihana?
No, hän on ihana, ihana aikuinen mies kaikinpuolin. Ei ole toista hänenlaistaan, ainutlaatuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, hän on ihana, ihana aikuinen mies kaikinpuolin. Ei ole toista hänenlaistaan, ainutlaatuinen.
Pinnan alta samanlainen hassukainen kuin minäkin, pilkahduksia siitä nähnyt :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii on!
- Anonyymi
34.......
- Anonyymi
mistä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä päin?
Pks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks
Oli siis 2019 noin 31-32 vuotias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks
Ja sinun ikä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinun ikä???
Vähän alle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän alle..
Väärinpäin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistä päin?
Etelä-Suomi. Ei pks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Suomi. Ei pks
No älä sinä tule muiden kommentteihin sekoilemaan!!
- Anonyymi
40 v, kaksi vuotta mua vanhempi
- Anonyymi
- 46
- Anonyymi
Vuonna -66 syntynyt...
- Anonyymi
Koska itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska itse?
-70
- Anonyymi
En ole varma jotain 33.
T:T nainen- Anonyymi
Arvasitko nyt varmasti ihan oikein?
Ettei
Kuitenkin ois 31.. 32.. 34.. 36 .. tai 37?
Eiks se nyt oo taas tää leikki
Menossa jossa trollaillaan - Anonyymi
Nimen alkukirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimen alkukirjain?
numeroina kiitos. NUMERO!!!!!!
NUMERROINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOLO!
eiku moro, homo.....
terveisin. jaksuhali, pusu.....
https://www.youtube.com/watch?v=dadgyrC_038
- Anonyymi
Täyttää 67❤
- Anonyymi
jos hän eläisi tässä maailmassa, niin hän olisi vasta 102 -vuotias nuorukainen
itseäni vanhempi...
50- Anonyymi
Vielä pienen hetken 51v... t. 28v nainen
- Anonyymi
Tuo mies on kyllä noilla ikäeroilla tukevasti sonni -kategoriassa.
- Anonyymi
Tällä hetkellä vielä 26
- Anonyymi
Oma ikäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma ikäsi?
Jonkun verran vanhempi
- Anonyymi
Joku on saman ikäinen kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on saman ikäinen kanssani.
Aika monikin
- Anonyymi
Juuri alta 30 me molemmat :)
- Anonyymi
29?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
29?
Toinen 27 ja toinen 29
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
29?
Jep molemmat 29
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep molemmat 29
Ei ole sitten tuo sama syntymävuosi juttu.
Me nimittäin ollaan vanhempia
Harmi jos luulit ja siks kirjoitit tän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sitten tuo sama syntymävuosi juttu.
Me nimittäin ollaan vanhempia
Harmi jos luulit ja siks kirjoitit tänJoo ei olekkaan, vaan ihan mun oma kommentti, kun tota ikää kysyttiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei olekkaan, vaan ihan mun oma kommentti, kun tota ikää kysyttiin...
Huomasin vaan että
Olit 2 minuuttia ennen kommenttiini tullut ”aivan” kommenttia kirjoittanu
Tän ja sitten myötäilyä perään että kummatkin 29 v tuli siitä olo ettet vain kirjoittanu koko litanjaa omien ensin mun kommemtin tuolta ylempää??
Mä voin omasta antaa vinkkiä lisää. Ollaan vanhempia kuin 29 v. Nuorempia kuin 40 v
Samana vuonna synnytty muttei kauaa enää
Samaa ikää numeroina, sillä
Toinen meistä täyttää tämän vuotemme oikean lukeman ja toinen täyttää sen muutaman kuukauden toisen jälkeen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin vaan että
Olit 2 minuuttia ennen kommenttiini tullut ”aivan” kommenttia kirjoittanu
Tän ja sitten myötäilyä perään että kummatkin 29 v tuli siitä olo ettet vain kirjoittanu koko litanjaa omien ensin mun kommemtin tuolta ylempää??
Mä voin omasta antaa vinkkiä lisää. Ollaan vanhempia kuin 29 v. Nuorempia kuin 40 v
Samana vuonna synnytty muttei kauaa enää
Samaa ikää numeroina, sillä
Toinen meistä täyttää tämän vuotemme oikean lukeman ja toinen täyttää sen muutaman kuukauden toisen jälkeenVarsinainen salapoliisi siellä, ainut vaan että pikkasen väärässä. Eli molemmat ollaan 29v. Ei nyt hirveesti kiinnosta muitten iät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen salapoliisi siellä, ainut vaan että pikkasen väärässä. Eli molemmat ollaan 29v. Ei nyt hirveesti kiinnosta muitten iät.
Me ollaan samana vuonna synnytty mutta keväällä mä olen vuoden vanhempi noin 3 kuukautta. Vielä hetken ikämme on sama.
Kato kun vaikka syntymävuosi on sama ikä numeroina voi olla eri syntymän ajoittuessa eri kohtiin syntymävuotta. Siks en sano ikäämme numeroina vaan
Syntymävuotena
Esim. Sinä voit olla 29 v täyttänyt helmikuussa ja hän taas viime vuoden lokakuussa
Olette samaa ikää numeroina mutta syntymävuosi on silti eri. Toinen on vuoden vanhempi kuin sinä - Anonyymi
O K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan samana vuonna synnytty mutta keväällä mä olen vuoden vanhempi noin 3 kuukautta. Vielä hetken ikämme on sama.
Kato kun vaikka syntymävuosi on sama ikä numeroina voi olla eri syntymän ajoittuessa eri kohtiin syntymävuotta. Siks en sano ikäämme numeroina vaan
Syntymävuotena
Esim. Sinä voit olla 29 v täyttänyt helmikuussa ja hän taas viime vuoden lokakuussa
Olette samaa ikää numeroina mutta syntymävuosi on silti eri. Toinen on vuoden vanhempi kuin sinäElikkä sun syntymävuosi olisi
1992 ja kaivattusi 1991 mutta ikänne molemmilla 29 v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntymävuotena
Olette samaa ikää numeroina mutta syntymävuosi on silti eri. Toinen on vuoden vanhempi kuin sinäAijaa, enpäs oliskaan tajunnu. Kirjotin tuon ollaan molemmat alle 30 ja vastasin että jep alle 29 molemmat kun joku kysyi. Eli miten teidän ikä tähän nyt liittyy yhtään mitenkään? Ja ollaan samana vuonna syntyneitä, siis MINÄ ja se MIES myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, enpäs oliskaan tajunnu. Kirjotin tuon ollaan molemmat alle 30 ja vastasin että jep alle 29 molemmat kun joku kysyi. Eli miten teidän ikä tähän nyt liittyy yhtään mitenkään? Ja ollaan samana vuonna syntyneitä, siis MINÄ ja se MIES myös.
Mä veikkaan ettette ole. Veikkaan ettet tiedä sen syntymäaikaa.
Onko muuten 29 v kovia perseileen palstoilla ja mites teil panee vai paneeko vielä ollenkaan ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, enpäs oliskaan tajunnu. Kirjotin tuon ollaan molemmat alle 30 ja vastasin että jep alle 29 molemmat kun joku kysyi. Eli miten teidän ikä tähän nyt liittyy yhtään mitenkään? Ja ollaan samana vuonna syntyneitä, siis MINÄ ja se MIES myös.
Ootko neitsyt vielä?
Ja oletko päässy höylään sitä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muuten 29 v kovia perseileen palstoilla ja mites teil panee vai paneeko vielä ollenkaan ?Sähän sen tiiät. Heh joo tiiän kyllä päivälleen. Aika heikosti tuntuu sulla menevän jos pitää muitten kommentteihin tulla pätemään jotain paskaa. Veikkaan kyllä eniten että sä valehtelet ja siitä tuo draama. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muuten 29 v kovia perseileen palstoilla ja mites teil panee vai paneeko vielä ollenkaan ?Mä veikkaan et oot 15
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän sen tiiät. Heh joo tiiän kyllä päivälleen. Aika heikosti tuntuu sulla menevän jos pitää muitten kommentteihin tulla pätemään jotain paskaa. Veikkaan kyllä eniten että sä valehtelet ja siitä tuo draama. :)
Paneeks teillä teineillä vielä vai onko siellä
Neitsyt haaveilemassa Sellon kassasta kaukaa kaukoihastuksena ja ilman panetuksia kun vaaleanpunaiseen haaveeseen ei hyhhyh voi sellasta teinarit sotkee.
Vielä haaveillaan kaukaa ja mietitään hentoa hipaisua kädestä ja lyhyttä katsetta 🥱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko neitsyt vielä?
Ja oletko päässy höylään sitä ?Taidat olla, kommenttien tasosta päätellen (:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän sen tiiät. Heh joo tiiän kyllä päivälleen. Aika heikosti tuntuu sulla menevän jos pitää muitten kommentteihin tulla pätemään jotain paskaa. Veikkaan kyllä eniten että sä valehtelet ja siitä tuo draama. :)
Ja ootko se joka selitti ettei oo pannu ketään ja et ensin naimisiin ja sit vasta sellaset 😂😂😂😂😂😂
Niin teiniii 🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla, kommenttien tasosta päätellen (:
Jäit risto kiinni! 😂😂😂 älä yritä hämätä enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paneeks teillä teineillä vielä vai onko siellä
Neitsyt haaveilemassa Sellon kassasta kaukaa kaukoihastuksena ja ilman panetuksia kun vaaleanpunaiseen haaveeseen ei hyhhyh voi sellasta teinarit sotkee.
Vielä haaveillaan kaukaa ja mietitään hentoa hipaisua kädestä ja lyhyttä katsetta 🥱Tää kommentti selventikii riittävästi. Jatka vaan toki, saa hyvät naurut.
- Anonyymi
En tiiä mitä pitää vetää et päässä heittää noi kovi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä nyt tunnen neitsyeen jutut jolla tarve tulla ns korkatuksi kun on liian vanha neitsyeeksi ja alkaa paineet kuohuun yli pullossa
Hempeilet ja arasteletkin kuin täysin kokematon eli oot järjettömässä puutteessa oleva kokematon teinipoika neitsyt joka haaveilee korkkauksesta ja ihailee vaan kaukaa jotain tuntematonta.
Melkein tulee housuihinsa kun se hipasee vähän kättä!
Tuttua! Noin mun eka poikaystäväkin tuli reisille teininä ennen ekaa kertaansa 🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä tosin oot vanha neitsyt. Mites sä noin kauan oot ventannu korkkausta?? Eikös toi vaihe yleensä hoidu ennen 20 vuoden ikää viimestään??
10 vuotta jäljesså!?
- Anonyymi
S. - 65
- Anonyymi
12 prosenttisesesti nuorempi.
- Anonyymi
4? Jtn En tiedä varmaa, lappeenranta
- Anonyymi
Vuosimallia 78
- Anonyymi
Halaus!❤️❤️❤️❤️🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaus!❤️❤️❤️❤️🫂
Kiitos! Halaan takaisin.❤🧡💛💚
- Anonyymi
44
- Anonyymi
Joo. Taidenäyttelyiisä ei niin kiihoita kun katsoessa. Taidenäyttlyissä mieli nimittäin katoaa. Sen pedon kuvaa katsoessa on lait voimassa. sillin voit vielä valita, maksatko. Pedon kuvaa katsoessa olet jo petetty.
- Anonyymi
Jos epäilet saat vain ansaitsemasi.
- Anonyymi
Vanhempi kaipaamani mies on 55 tai 56 v.
- Anonyymi
Kuinka vanha oot?
- Anonyymi
Kuinka vanha olet?
- Anonyymi
En tiedä. Mun ikäinen tai vähän nuorempi ehkä? Iällä ei ole merkitystä. N40
- Anonyymi
Alle 30 on hän. Itse reilusti yli 30.
- Anonyymi
2021v
- Anonyymi
Syntynyt - 79
- Anonyymi
Kuka ihana ikävöi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihana ikävöi?
Kerropas kenen haluat ikävöivän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas kenen haluat ikävöivän?
Minä -79 syntynyt nainen ikävöin erästä J.K. -miestä. Oishan se melkoista, jos sais tietää, että hänkin.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä -79 syntynyt nainen ikävöin erästä J.K. -miestä. Oishan se melkoista, jos sais tietää, että hänkin.
-sivustaTuskin kaipaa. Oot aikas väkivaltainen
Sivullinen. Tuskin mitään miestä hakkavaa naista kaipaa kukaan tervepäinen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kaipaa. Oot aikas väkivaltainen
Sivullinen. Tuskin mitään miestä hakkavaa naista kaipaa kukaan tervepäinen mies.Herranen aika?? En ole tarkoittamasi henkilö. 1979 on syntynyt aika monta henkilöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herranen aika?? En ole tarkoittamasi henkilö. 1979 on syntynyt aika monta henkilöä.
Huomannu että riehut väkivaltaisesti. Vissiin pahoinoitelet miehiä suhteissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomannu että riehut väkivaltaisesti. Vissiin pahoinoitelet miehiä suhteissa!
Siis missä riehun? 😄 aika kovia syytöksiä tuntemattomaa kohtaan 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaMiehen ikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen ikä?
Iän numeroiden yhteenlaskettu summa on tällä hetkellä 12.
-sivusta79
- Anonyymi
Vajaa nelikymppinen
- Anonyymi
Jos sä oot vajaa kolmekybänen ❤️
- Anonyymi
Se on 17v ja minä olen 41.
- Anonyymi
Mua 10 vuotta nuorempi...
- Anonyymi
52 😘
- Anonyymi
Mä oon nyt 53 😁
- Anonyymi
44.
- Anonyymi
En ikävöi ketään mutta katselen omaikäisiäni vanhempia miehiä. Ehkäpä joskus löydän ikäiseni kaverin itselleni. Mutta mitään pakkoa siihen ei ole.
- Anonyymi
Samoin. Sinkkuna kiva kattella ihmisiä, kuulostella ja tuumailla. Mikään pakko ei oo mihkään ryhtyä.
- Anonyymi
Mun ikäinen, 57-58v.
- Anonyymi
S.62
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739