Sofia hyvässä timmissä!

Anonyymi

Ruokavalio ja elämäntavat kohdillaan. Vartalo upeassa kunnossa. Stefanin hellittely tuo lisäsäteilyä Sofian persoonaan.
Ilo katsoa!

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole kertaakaan nähnyt Stefun hellitelevän Sofiaa.

      • Anonyymi

        Sofia kertoi marraskuussa, et ei ole ollut vuoteen romanttisilla illallisella, mietin et mitähän tohonkin asiaan Stefan on tuumannut.🤔


      • Anonyymi

        No voi, sehän on ikävää.
        Minä olen nähnyt instassa useita kertoja Stefun laittamia sydämiä@sofiabelorf. Olen nähnyt Dubaissa Stefulta stoorin be my valentine, iso kimppu ruusuja ja jälleen sydämiä Sofialle. Olen nähnyt naistenpäivänä Stefun tekemän illallisen Sofialle, pöytään oli katettu myös chanelin lahjarasia, sekä punainen ruusu.
        Eikö nuo ole hellittelyjä sinusta?
        Ehkä sinua ei ole kukaan koskaan hellitellyt, niin et tiedä, että tällaisia ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi, sehän on ikävää.
        Minä olen nähnyt instassa useita kertoja Stefun laittamia sydämiä@sofiabelorf. Olen nähnyt Dubaissa Stefulta stoorin be my valentine, iso kimppu ruusuja ja jälleen sydämiä Sofialle. Olen nähnyt naistenpäivänä Stefun tekemän illallisen Sofialle, pöytään oli katettu myös chanelin lahjarasia, sekä punainen ruusu.
        Eikö nuo ole hellittelyjä sinusta?
        Ehkä sinua ei ole kukaan koskaan hellitellyt, niin et tiedä, että tällaisia ne on.

        Siinähän sitä olikin vuodeksi hellittelyä.
        Lisäksi on ollut näitä Sofian ja kassiensa ulos heittämisiä, kassien tyhjentämistä sinne sun tänne, julkisia riitoja ja itkettämistä.
        Kerra kaikkiaan ihana suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi, sehän on ikävää.
        Minä olen nähnyt instassa useita kertoja Stefun laittamia sydämiä@sofiabelorf. Olen nähnyt Dubaissa Stefulta stoorin be my valentine, iso kimppu ruusuja ja jälleen sydämiä Sofialle. Olen nähnyt naistenpäivänä Stefun tekemän illallisen Sofialle, pöytään oli katettu myös chanelin lahjarasia, sekä punainen ruusu.
        Eikö nuo ole hellittelyjä sinusta?
        Ehkä sinua ei ole kukaan koskaan hellitellyt, niin et tiedä, että tällaisia ne on.

        Mitä tekee Sofia? Ei vaikuta rakastuneelta...kylmät silmät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi, sehän on ikävää.
        Minä olen nähnyt instassa useita kertoja Stefun laittamia sydämiä@sofiabelorf. Olen nähnyt Dubaissa Stefulta stoorin be my valentine, iso kimppu ruusuja ja jälleen sydämiä Sofialle. Olen nähnyt naistenpäivänä Stefun tekemän illallisen Sofialle, pöytään oli katettu myös chanelin lahjarasia, sekä punainen ruusu.
        Eikö nuo ole hellittelyjä sinusta?
        Ehkä sinua ei ole kukaan koskaan hellitellyt, niin et tiedä, että tällaisia ne on.

        Siis osaatko sä Sofian instan ulkoa?


      • Anonyymi

        Ystävänpäivänä Stefan helli Sofiaa 💝
        Ja Dubaissa monet kerrat 💟💕
        Ihana pari 👍


      • Anonyymi

        Sofia on ilo silmälle kaunis nainen ja Stefan on komea mies 😍
        Onnea heille !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitä olikin vuodeksi hellittelyä.
        Lisäksi on ollut näitä Sofian ja kassiensa ulos heittämisiä, kassien tyhjentämistä sinne sun tänne, julkisia riitoja ja itkettämistä.
        Kerra kaikkiaan ihana suhde.

        Montako kertaa nuo mainitsemasi asiat on tapahtuneet?
        Mediasta on saanut käsityksen, että yhden kerran ja sinä puhut monikossa.
        Ehkä se kuulostaa sinun korvaasi silloin paremmalta, totuutta se ei kuitenkaan muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis osaatko sä Sofian instan ulkoa?

        Miksi pitäisi osata ulkoa. Normaali ihminen muistaa kyllä asiat, jotka on kertaalleen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on ilo silmälle kaunis nainen ja Stefan on komea mies 😍
        Onnea heille !

        Onnea todella tarvitsevatkin, jos jatkavat valitsemallaan tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitä olikin vuodeksi hellittelyä.
        Lisäksi on ollut näitä Sofian ja kassiensa ulos heittämisiä, kassien tyhjentämistä sinne sun tänne, julkisia riitoja ja itkettämistä.
        Kerra kaikkiaan ihana suhde.

        Jos sulla on tiedossa useampia kassien heittelyjä, niin ilmoita ihmeessä Seiskaan, maksavat vinkkipalkkion. Tosin tuo juttusi on valetta.
        Stefuhan saa tyhjennellä kassinsa ihan minne vaan. Tirin kanssa häärätessään Sofia ja Stefu olivat eronneet, eli et sinä tästäkään saa väännettyä draamaa, vapaa ihminen on vapaa panemaan ketä lystää.
        Julkisia riitoja = suhteellisen normaalia kinat ja riidat kaikkien parisuhteissa. Julkkisten tekemiset vaan aina joku raportoi lehtiin.
        Oliko sulla jotain ihan oikeaakin kerrottavaa, kun nämä meni kaikki vikaan.


      • Anonyymi

        Eikö ole instassa kuvia joka asiasta, mitä tekevät :D
        Luulet varmaan ettei niitä asioita ole olemassakaan, kun ne eivät siellä instassa näy.
        Palatkaa jo maan pinnalle sieltä instamaailmastanne.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, ilo silmälle on olemuksellaan kaikin puolin 🙂

      • Anonyymi

        Kaikkien kansii pitää itsestään ja kunnosta aina huolta, ylipaino on todella suuri ongelma meillä täällä Suomessakin.


      • Anonyymi

        Moni kakku päältä kaunis.
        Sofia on häikäilemätön ja ahne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni kakku päältä kaunis.
        Sofia on häikäilemätön ja ahne.

        Ei kun hän on soturiprinsessa, joka jättää taakseen savuavia raunioita. Turha katua, kun on paskat housuissa.
        Eikös hän kutakuinkin näin kuvaillut itseään 😂😂😂


      • Anonyymi

        Riippuu millä silmällä katsoo.
        Sillä valkaistulla esim.


    • Anonyymi

      Sofia se siellä itseään kehuu ,onhan meitä moneksi.jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia.😲

      • Anonyymi

        Synnyin vuonna 1965 ja sain kasteessa nimekseni Maarit, en Sofia.


      • Anonyymi

        Tämä ☝️!!! Totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnyin vuonna 1965 ja sain kasteessa nimekseni Maarit, en Sofia.

        Muutama höperö on keskustellut kuvitteellisen Sofiansa kanssa jo varmaan vuosia.
        Ovat kai niitä lusikalla saaneita.


    • Anonyymi

      Upea on. Ja naiselllinen.

    • Anonyymi

      Pakkohan Stefun on ollut hellitellä ja romantisoida heidän yhteisinä iltoinaan, kun Sofi on ilmeisesti ihan kiimoissaan julkisesti huutanut ja pyytänyt Stefua haistamaan vitun? Eikö Stefulla ole oikein sytyttänyt, kun on vain rähinöinyt ja paiskonut reppuja ikkunoista ulos?

      • Anonyymi

        Tirri kävi hieman välillä pitämässä hyvänä ja sai hemmottelua vastineeksi 😉


      • Anonyymi

        No niin nyt on naurettu taas viikon edestä, sinulla lamppu sytytti.


      • Anonyymi

        On steffu sohville tikkarii antanut. Sohvin salainen pahe on imee tikkarii.


    • Anonyymi

      On kyllä tosi kaunis kaikin puolin.

    • Anonyymi

      Tämä aloittaja leikkii Sofian fania ja tekee silkkaa ilkeyttään joka päivä näitä ylistäviä aloituksia, koska tietää, että Sofia revitään riekaleiksi kommenteissa.
      Alhaista.

      • Anonyymi

        Just näin.
        Jos on oikeasti ihailija, niin on kyllä aivan poikkeuksellisen tyhmä ja tekee joka kerta idolilleen karhunpalveluksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin.
        Jos on oikeasti ihailija, niin on kyllä aivan poikkeuksellisen tyhmä ja tekee joka kerta idolilleen karhunpalveluksen.

        Surullista suorastaan ,tavallaan pilkataan omaa fania.


    • Anonyymi

      Jälleen hyvää sarkasmia 😁👍!!!

    • Anonyymi

      Upea on ja timmissä kunnossa. 🌹💕

      • Anonyymi

        Se valahtanut perseimplantti mua hiukan häiritsee. Eikö Sofia voisi vain mennä rehellisesti salille ja treenata itselleen jättiperseen? Mun mielestä tuollainen implantteihin turvautuminen on aika säälittävää. Ja laiskan hommaa.


    • Anonyymi

      Kova luu on Sofia, erityisesti luonnetta ihailen 👌

      • Anonyymi

        Ei kai Sofia tai kukaan muukaan järkevä ihminen huomioi sen ihmeemmin muutaman hupsun sairaita sepustuksia.
        Näkeehän tuon ihmisten sekopäisyyden muittenkin julkkisten kohdalla, jopa tappouhkauksia saaneet sairaimmilta.
        Nyt A. Manninen, Palsanmäet ja varmaan paljon muitakin.
        Tietysti pelottaahan nuo uhkaukset perheen puolesta, kun tietää, miten oikeasti sairaita nuo uhkailijat ovat. Onneksi saavat nykyisin selville suurimman osan noistakin.


    • Anonyymi

      Toispuol roikahtanut ja väärinperin muljahtanut läskiromppa varsinkin on upea.

      • Anonyymi

        Sellaisen haluaa jokainen nainen, kateellisina katsovat kun Pokeritähti sitä puristelee. Upeat arvot parilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe