Moi!
Syön yleensä aika paljon, elii jotain 600 kaloria?? Tänään söin 26kaloria yhteensä. Kauanko menee suunnilleen että saan kilon pudotettua?? Olen 14v, 157cm ja painan 50kg. En ole siis mikään anorektikko tosiaan, haluaisin vain kilon tai kaksi pois :/
Söin tänään 26kaloria
3
173
Vastaukset
- Anonyymi
voi ei. sä söit 26 kaloria liikaa.Missä oli 26 kaloria?
- Anonyymi
Kilo tai pari on helppo pudottaa, pidät vaan huolen että kulutat reippaasti enemmän kuin syöt. Ja ennenkuin huomaatkaan tadaaa, on pari kiloa poistunut. Siihen en ossaa sanoa, että kauanko menee mutta muista et ensin lähtee pelkät nesteet yms turvotukset kehosta (elikkä jos syöt ton verran pari päivää ja huomaat painon pudonneen sinä aikana) niin se ei oo vielä sun omasta painosta lähtenyt. Tsemppiä ja luota muhun, ei mene kauaa 😊
- Anonyymi
Kannattaa kattoo kui paljo kulutat päivän aikana (yleensä n. 1500 jos vaan lepäisit sängyssä koko päivä) ja sit vähennät 300kcal siitä luvusta jonka oot päivän aika polttanu ja viikon päästä pitäs olla pysyvästi lähteny pari kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779