Kuinka hyvin oinas ja kalat sopii yhteen? Ite oon tää oinaspuolinen ja oon luonteeltani aika perus oinas. Itsepäinen, johtamaan tottunu, pessimisti(toisinaan) ja muutenkin joku saattaa käsittää, että oon luotani pois työntävä(tietääkseni en kuitenkaan oo). Kalat mies taas on ihan eri luokkaa luonteltansa. Kuinka kaks näin erilaista ihmistä voi sopia yhteen? Vaikka en horoskoopin annakaan vaikuttaa..
Oinas(n) ja kalat(m)?!
9
4309
Vastaukset
ihan hyvin sopii yhteen. älä ole siitä huolisasi yhtään. http://www.jippii.fi/viihde/horoskoopit
http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/
käy kurkaamassa edellä antmista osoiteista niin sieltä löydät luonne analyysit sekä yhteen sopivuudesta ja miksi sopivat yhteen.
mutta niinkuin sanoin olet turhaan huolisaan miten suhteesitoimii.- 17vuotta takana
siis yhteiseloa kalamiehen kanssa kun itse olen perusoinas nainen. tietysti kalan hitaus joskus rassaa kun itse olen nopealiikkeinen
- aries
Tapasin kalamiehen ja suhde eteni vakavaksi ennätysvauhtia. Vaadittiin heti kaikkea vakavaa, ei kertakaikkiaan itsenäiselle oinaalle sopiva kumppani tollanen takertuva nössö kalamies. Pysy kaukana kalamiehistä!
- gallux
ite oon seurustellu kahen kala miehen kans ja voin sanoa etten keidenkään muiden kaa oo tullu yhtä hyvin toimeen... yhteiset ajat jäi parhaiten muistiin sillä ei ollu mitään riitoja.. huoh
- Suhteessa kalamieheen
Paras suhde mitä minulla on ollut, on tällä hetkellä Kala-mieheen. En vaihtaisi mihinkään - täydellistä =)
- Rafaelin enkeli
toisilla se onnistuu. Mä en koskaan kala-miehen kanssa suhde onnistunut. Kyllä mä sitä monta kuukautta yritin, mutta ei se toiminut. Ei lämmennyt mulle. Nyt jo seurustelee toisen kanssa.
- irmeli
Itse olen oinasnainen ja tähänastisen elämäni suurin rakkaus on kalamies. Kiehtova idealisti ja filosofi, kaikella tavalla kaunis mies, joka liikuttaa sisintäni kuin ei kukaan koskaan ennen. Itse olen toimelias, intohimoinen ja eroottinen. Hänen kanssaan voin ilmentää kaikkea sitä hyvää, mitä minussa on. Minua ei haittaa pätkääkään tämän unelmoijan uppoutuminen ajatuksiinsa, sillä minähän se toimentyttö tässä olen.
- Ninni
Ittelläni on monta vuotta yhteiseloa Kalat miehen kanssa takana, alussa oli vaikeeta mutta kun vaikean alun ohi päästiin niin elämä on ollut enemmän kuin täydellistä. Itse en vaihtais päivääkään pois mistään hinnasta! Mun mielestä Oinas ja Kalat on paras mahdollinen pari.
Joo tapasin Kalat merkkisen naisen. Kaikki asiaan perehtyneet sanoivat että ollaan toisillemme sopiva pari. Oltiin 6,5 vuotta yhdessä kunnes tämä kalat-nainen alkoi pettää minua työkaverini kanssa ja lopulta jätti minut helmikuussa. Kaikkea voi spekuloida sopiiko yhteen vai ei mutta faktaa on ainakin se että kyseinen suhde on minulla pisin tähän mennessä. Osaisiko kukaan sanoa onko oinas-mies ja rapu-nainen yhdistelmällä tulevaisuutta? Kiinnostaisi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612538Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211583Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131582- 1021377
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221232- 831129
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen301013Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la131006Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22970Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58927