Kuinka hyvin oinas ja kalat sopii yhteen? Ite oon tää oinaspuolinen ja oon luonteeltani aika perus oinas. Itsepäinen, johtamaan tottunu, pessimisti(toisinaan) ja muutenkin joku saattaa käsittää, että oon luotani pois työntävä(tietääkseni en kuitenkaan oo). Kalat mies taas on ihan eri luokkaa luonteltansa. Kuinka kaks näin erilaista ihmistä voi sopia yhteen? Vaikka en horoskoopin annakaan vaikuttaa..
Oinas(n) ja kalat(m)?!
9
4253
Vastaukset
ihan hyvin sopii yhteen. älä ole siitä huolisasi yhtään. http://www.jippii.fi/viihde/horoskoopit
http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/
käy kurkaamassa edellä antmista osoiteista niin sieltä löydät luonne analyysit sekä yhteen sopivuudesta ja miksi sopivat yhteen.
mutta niinkuin sanoin olet turhaan huolisaan miten suhteesitoimii.- 17vuotta takana
siis yhteiseloa kalamiehen kanssa kun itse olen perusoinas nainen. tietysti kalan hitaus joskus rassaa kun itse olen nopealiikkeinen
- aries
Tapasin kalamiehen ja suhde eteni vakavaksi ennätysvauhtia. Vaadittiin heti kaikkea vakavaa, ei kertakaikkiaan itsenäiselle oinaalle sopiva kumppani tollanen takertuva nössö kalamies. Pysy kaukana kalamiehistä!
- gallux
ite oon seurustellu kahen kala miehen kans ja voin sanoa etten keidenkään muiden kaa oo tullu yhtä hyvin toimeen... yhteiset ajat jäi parhaiten muistiin sillä ei ollu mitään riitoja.. huoh
- Suhteessa kalamieheen
Paras suhde mitä minulla on ollut, on tällä hetkellä Kala-mieheen. En vaihtaisi mihinkään - täydellistä =)
- Rafaelin enkeli
toisilla se onnistuu. Mä en koskaan kala-miehen kanssa suhde onnistunut. Kyllä mä sitä monta kuukautta yritin, mutta ei se toiminut. Ei lämmennyt mulle. Nyt jo seurustelee toisen kanssa.
- irmeli
Itse olen oinasnainen ja tähänastisen elämäni suurin rakkaus on kalamies. Kiehtova idealisti ja filosofi, kaikella tavalla kaunis mies, joka liikuttaa sisintäni kuin ei kukaan koskaan ennen. Itse olen toimelias, intohimoinen ja eroottinen. Hänen kanssaan voin ilmentää kaikkea sitä hyvää, mitä minussa on. Minua ei haittaa pätkääkään tämän unelmoijan uppoutuminen ajatuksiinsa, sillä minähän se toimentyttö tässä olen.
- Ninni
Ittelläni on monta vuotta yhteiseloa Kalat miehen kanssa takana, alussa oli vaikeeta mutta kun vaikean alun ohi päästiin niin elämä on ollut enemmän kuin täydellistä. Itse en vaihtais päivääkään pois mistään hinnasta! Mun mielestä Oinas ja Kalat on paras mahdollinen pari.
Joo tapasin Kalat merkkisen naisen. Kaikki asiaan perehtyneet sanoivat että ollaan toisillemme sopiva pari. Oltiin 6,5 vuotta yhdessä kunnes tämä kalat-nainen alkoi pettää minua työkaverini kanssa ja lopulta jätti minut helmikuussa. Kaikkea voi spekuloida sopiiko yhteen vai ei mutta faktaa on ainakin se että kyseinen suhde on minulla pisin tähän mennessä. Osaisiko kukaan sanoa onko oinas-mies ja rapu-nainen yhdistelmällä tulevaisuutta? Kiinnostaisi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793