Nyt ei enää Yahoo!Launchissakaan voi kuunnella U2:sta, kun on meidän arealtamme sekin oikeus viety! Siellä on ollu niin kiva käydä katselemassa videoita! Lieneeköhän nyt enää netissä mitään vastaavaa paikkaa, missä olisi edes lähes yhtä paljon U2:n musavideoita katseltavana?? Yksittäisiähän löytyy yhdestä jos toisestakin paikasta, mutta.... Ja U2.comiin memberiksi liittyminen maksaa niin suolaista, ettei pelkkien videoitten takia maksa vaivaa...
Kauan sittenhän U2:n soittoäänetkin vedettiin pois markkinoilta, ja nyt niitäkin saadaan lähinnä vain Amerikassa! Myös Amerikan Vh1 näyttää ohjelmaa bändin kiertueesta, mutta eihän meillä täällä "nomanslandissa" ole samanlaisia oikeuksia nähdä heidän esityksiään...... Ihmetyttää koko touhu! Mihin kummaan mahtaa liittyä nuo U2:n levikin supistamiset, kun tuntuu että kaikki viedään täältä meidän asteiltamme!?!
Voiii....!!!
1
382
Vastaukset 1
- N27
Kyllä ne U2:n videot näyttää edelleenkin pyörivän sillä tavalla, että kun laittaa jonkun suosikkivideon tai my videos'in soimaan ja antaa vain jatkaa sitä soitantaa. Eli suoraan ei voi valita enää, mutta seuraajina niitä kyllä tulee, kunhan vain on arvostellut ne kaikki ihan ykkösiksi. ;) Mä kun en ihan mistä tahansa tykkääkään, niin mä olen rankannut jo satoja biisejä soittokieltoon, minkä ansiosta niitä omia suosikkeja tuleekin ihan kiitettävästi..... Hölmöä vain, että jos haluttaa kuunnella just joku tietty U2:n video, niin ei voi valita suoraan... Mutta hyväpä on näinkin edes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t69910Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59558Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46497
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24487- 35479