Nyt ei enää Yahoo!Launchissakaan voi kuunnella U2:sta, kun on meidän arealtamme sekin oikeus viety! Siellä on ollu niin kiva käydä katselemassa videoita! Lieneeköhän nyt enää netissä mitään vastaavaa paikkaa, missä olisi edes lähes yhtä paljon U2:n musavideoita katseltavana?? Yksittäisiähän löytyy yhdestä jos toisestakin paikasta, mutta.... Ja U2.comiin memberiksi liittyminen maksaa niin suolaista, ettei pelkkien videoitten takia maksa vaivaa...
Kauan sittenhän U2:n soittoäänetkin vedettiin pois markkinoilta, ja nyt niitäkin saadaan lähinnä vain Amerikassa! Myös Amerikan Vh1 näyttää ohjelmaa bändin kiertueesta, mutta eihän meillä täällä "nomanslandissa" ole samanlaisia oikeuksia nähdä heidän esityksiään...... Ihmetyttää koko touhu! Mihin kummaan mahtaa liittyä nuo U2:n levikin supistamiset, kun tuntuu että kaikki viedään täältä meidän asteiltamme!?!
Voiii....!!!
1
357
Vastaukset
- N27
Kyllä ne U2:n videot näyttää edelleenkin pyörivän sillä tavalla, että kun laittaa jonkun suosikkivideon tai my videos'in soimaan ja antaa vain jatkaa sitä soitantaa. Eli suoraan ei voi valita enää, mutta seuraajina niitä kyllä tulee, kunhan vain on arvostellut ne kaikki ihan ykkösiksi. ;) Mä kun en ihan mistä tahansa tykkääkään, niin mä olen rankannut jo satoja biisejä soittokieltoon, minkä ansiosta niitä omia suosikkeja tuleekin ihan kiitettävästi..... Hölmöä vain, että jos haluttaa kuunnella just joku tietty U2:n video, niin ei voi valita suoraan... Mutta hyväpä on näinkin edes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.124407Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 903616
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle143446Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452425