Moi minulla välillä pistää sydämmestä ja voi säteillä vasempaan käteenkin tämä on nyt lisääntynyt ja tätä on kestänyt muutamia vuosia. Nyt on alkanut myös ahdistamaan henkeä ja hengästyy helposti. Ja minulla on usein jaksamaton olo ja siihen ei auta lepo. Olen kyllä tosi nuori alaikäinen vielä mutta jos olisi joku sydän sairaus niin mikä voisi olla ja stressiä minulla on ja on ollut
Kipu sydämmessä nuorella
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorella "vanhusten sairaudet" eli vaikkapa sepelvaltimotauti, mikä voi aiheuttaa sydäninfarktin, eivät ole vielä yleistyneet. Sen sijaan toteamattomia sydämen rytmihäiriöitä voi olla. Erilaiset rintakivut etenkin urheilijalla saattavat olla lihasperäisiä kipuja kylkiväleistä yms. Anemiankin mahdollisuus on olemassa, eli elimistön rautavarastot ovat voineet kulua loppuun, ja se aiheuttaa väsymystä ja ahdistusta.
Koska huolettaa, koeta päästä terveydenhoitajan tai lääkärin juttusille. Jo terkkarikin voi tehdä muutamia kokeita, kuten mitata verenpaineet ja hemoglobiinin.- Anonyymi
Joo. Verenpainetta voi olla välillä kun stressiä on ja jännittää. Ja hemoglobiini arvot olivat juuri maksimi rajoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086