Hei, miltä kaksisuuntaisen mielialahäiriön sekamuotoinen tuntuu päässä? Ne joilla tämä on, osaisitteko kuvailla miten tuo tuntuu esim yhden päivän aikana? Miten vauhti kiihtyy, väsähdättekö ja miltä se tuntuu/kuinka voimakasta väsymys on, miten läheiset kuvailee jne. Minun lääkäri on sitä mieltä että mulla saattaisi tämä olla.
Sekamuotoinen
12
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan helvetillinen vitutus, ahdistus, toivottomuus ja pelko. Takaumia vanhoista tapahtumista. Sellainen painajainen, että kaikki äänet, uudet ihmiset, puhelinsoitot ja netti tuntuvat häiriköinniltä. Häiriökynnys on nolla, poikkeuksellinen itsetuhoinen impulsiivisuus ja loputon toivottomuus.
- Anonyymi
Kauanko tuo kestää ja muuttuuko tuo maniaksi jo saman päivän aikana?
- Anonyymi
Normipäivä.
Pois Suomesta ja heti.
- Anonyymi
Jos mä vastaisin tuohon, toimisin samoin kuin halveksimani puoskarit. Tsekkaa käypä hoito, jos epäily herää, niin ota yhteyttä psyk. erikoislääkäriin. Älä puhu muille, pyydä hoitavan lääkärin nimi ja tarkista julkiterhikistä että onko erikoislääkärin oikeuksia. Käynnin jälkeen tarkista kirjaukset ja diagnoosit kannasta. Jos on sietämätön olo, älä missään nimessä mene psykiatriseen sairaalaan.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä, älä mene psykiatriseen sairaalaan.
Mene vaikka mökille tai johonkin muualle ihan omaan rauhaan selvittelemään ajatuksia ja tunteita.- Anonyymi
Rikkaat kusipäät menee huviloille.
Kuulostaa tutulta avauksen tilanne ja lääkärit auttaa pois Suomi työhelvetistä kyllä. - Anonyymi
Suomi on naisille EUn 2 vaarallisin maa.
Joka 2 kokenut väkivaltaa .
Kannattaa siis kiertää kaukaa impivaaran porukka.
- Anonyymi
Oletko iäkäs naine?
- Anonyymi
Halukas seikkailuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halukas seikkailuun
Menolippu Suomesta kiitos.
- Anonyymi
Millä aiot muuten elää?
Kuntoutustuella tai eläkkeellä ei elä Suomessa.
Tukia ei saa elämiseeen täällä.
Moniko myy itseään tai muuttaa? - Anonyymi
Suomea kannattaa välttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418