Hei, yhteishaku alkaa huomenna ja mietin vielä, mihin järjestykseen laitan hakutoiveeni.
Todennäköisesti laitan Aallon kauppiksen ensimmäiseksi, sillä eiköhän se ole Suomen korkeatasoisin. Tampereen ja Turun välillä en ole täysin varma. Onko Tampereen kauppis jotenkin erilainen kuin muut, kun se ilmeisesti on samassa tiedekunnassa hallintotieteiden kanssa? Lisäksi olen kuullut, että Tampereella ei voi lukea rahoitusta pääaineena, joka mahdollisesti voisi kiinnostaa minua. Entä onko niin, että Aallon rahoitus on selkeästi parempi kuin Turun? Kun eikös Turussa rahoitus ja laskentatoimi ole ikään kuin samassa paketissa? Lisäksi olen kuullut, että Turussa kielet olisivat isommassa asemassa kuin muissa kouluissa. Pitääkö paikkansa? Tämä olisi sinänsä positiivista, sillä olen kiinnostunut kielistä ja kansainvälisyydestä.
Entäs tietääkö joku, voiko kauppisopintoihin yhdistää kansainvälistä politiikkaa jotenkin?
Kertokaa toki omia kokemuksia ja ajatuksia näiden kauppisten välillä. Kun kerrotte omia kokemuksia olisi mukava kuulla, missä kauppiksessa itse olette.
Aallon, Turun ja Tampereen kauppisten erot
Anonyymi
1
978
Vastaukset
- Anonyymi
Tampere vissiin paskin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035