Mulla olisi asiaa. Oisi nimittäin Lohkoketjun huollon (kiristyksen ja voitelun aika)
Onkos näkynyt tri Rojua?
10
85
Vastaukset
Ja taas tätä NEGATIIVISUUTTA ja häpeämätöntä MUSTAMAALAAMISTA maailman ensimmäiselle ja ainoalle todella REHELLISELLE ja AVOIMELLE kryptovaluutalle, ONECOINille. Mutta se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa! Aplekin oli auto tallissa.
- Anonyymi
Jos Rujalla menee heikosti, ei kestä kauaa kun Apple on taas takaisin autotallissa.
https://tekniikanmaailma.fi/apple-imac-pro-ja-homepod-saivat-jo-kirveesta-ja-seuraavana-vuorossa-on-ehka-iphone-12-mini-onko-vahemman-sittenkin-enemman/
Apple on mennee talven lumia, mutta Ruja kiristelee lohkoketjua ja rasvaa tuppeensahattua lautaa Äänekoskella.
- Anonyymi
Jos Onecoin jostain syystä romahtaa niin olisko suositella jotain muuta verkostofirmaa jossa pääsis rahaa vuolemaan?
- Anonyymi
Lyconet takaa varman rikastumisen....mutta en sano kenelle
Ehei, te ette ymmärrä. Verkostomarkkinoinnissa ei todellakaan VUOLLA rahaa, eikä LOUHITA (louh louh louh) vaan siellä HÄVITÄÄN! Kysymys oli siten väärin muotoiltu. Oikein muotoiltu kysymys kuuluu "jos onecoin sattuisi romahtamaan, olisiko tiedossa jotain muuta verkostofirmaa jonne voisi hävitä rahansa"
- Anonyymi
Kai vielä saa hävitä rehellisesti omia rahoja näihin vedätyksiin ?
Vai onko tullut laki, että meidät sijoittajat pitää laittaa holhoukseen !
- Anonyymi
Tri Rojut Torvessa rasvaa parhaillaan lohkoketjun ketjua.
- Anonyymi
Ruja nähty osoitteessa:
https://www.oneforex.eu/?m=1
Noinhan siinä käy, kun ei muista nettiosoitteesta maksaa. - Anonyymi
Joko Coinit kelpaa Vehossa?
- Anonyymi
Joo, oven pielessä on ämpäri mihin niitä saa laittaa, sitten sisällä maksat euroilla.
Ämpäri tyhjennetään päivittäin ns. louhintaluolaan rujan mustaan aukkoon, ns. Backup.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765914Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2795206Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453284Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92649Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211380Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131937